Ik zoek goeie ideeën voor onze trap. We hebben twee nieuwe trappen laten plaatsen. Die staan nu dus nog in de grondverf waarin we ze gekregen hebben. Onze vorige trap was wit, maar dat vond ik snel vies ogen en ik vond het qua look ook niet zo mooi. Overzettreden is een optie maar vind ik er een beetje neppig/nieuwbouw uitzien en daar hou ik niet zo van.
In mijn woonkamer heb ik houten vintage meubels met veel warme kleuren op de muren en veel planten, dat is ook mijn stijl. En ik hou wel van een beetje gekkig. Voor de trap kom ik er gewoon echt niet uit. Ik twijfel tussen bijvoorbeeld de trap in z’n geheel donkergroen of groenblauw verven, maar ik twijfel of dat mooi wordt met het wit van de gangen. Of werken met stickers. Of juist iets totaal anders, maar wat? Iemand ideeën? De gangen zijn verder heel wit, het is ook nog een optie om dat te verven maar daar kom ik ook niet uit.
Ik vind dit voorbeeld er heel leuk/grappig uit zien, dan moet ik dus wel werken met overzettreden maar goed dan wordt het geheel kitsch en dat vind ik dan wel weer grappig. Maar ik ben bang dat trapstickers niet lang mooi blijven.