Interieurtopic #5

Thanks! Ik heb er ook wel vrede mee. Maar dan hoor je in je omgeving het is zo duur. Het zijn zowel raamdeuren als kleine ramen.
Ik weet niet of het een dure stof is niet, dit was het enige kleur welke ik mooi vond.

1 like

Heb je geen kortingscode gebruikt of ontvangen?

2 likes

Jawel! Vakantiegeld deal zou het zijn.

2 likes

Ja dat wel. Maar die meet het dan ook exact voor je in. Scheelt weer het risico dat het product niet past. En je kan alle stoffen in het echt zien, opzich ook wel prettig.

1 like

Huh dat is gek. Was dat ook niet een tactiek om gelijk ‘de boot af te houden’?

4 likes

Ik zou sparen voor de nachtkastjes van je dromen en als ze uitverkocht zijn kan je alsnog voor ke tweede keuze gaan.

En dan zijn je irri nachrkastjes een extra motivatie om sneller te sparenđŸ€‘

5 likes

Ik heb altijd spijt van de goedkopere minder mooie optie en uiteindelijk kost het mij meestal meer geld.

12 likes

Waar kijken jullie voor kunst met meer textuur? Ik wil geen canvas of poster boven m’n bed maar meer iets zachts. Beetje zoals deze foto’s (maar mag wel creatiever). Wil er liever geen hoofdprijs aan uitgeven want heb nog 1001 andere uitgaven

1 like

Heb je al op Etsy gekeken? Lijkt me echt de plek voor! Of Vinted? Ik typte in schilderij textuur en zag aardig wat!

1 like

Zit @ezw hier nog? Ik kwam dit berichtje over plaktegels tegen en ik ben benieuwd of dit een paar jaar later nog goed zit! Of iemand anders met ervaring met plaktegels/vinyl tegels?

4 likes

Heb dezelfde tegels als ezw op de wc vloer liggen en dat ligt al 4 jaar perfect. Heb ook andere plaktegels op een stukje muur in de keuken en dat hangt ook al 4 jaar perfect. Kan het makkelijk schoonmaken, randjes plakken nog steeds overal goed. Alleen het wit van die vloerplaktegels wordt nu wat grauwig omdat het een matte finish heeft.

2 likes

Oh top, dankje! Maakt het nog uit welke soort je neemt denk je? Moet ik ergens op letten?

ik heb ze twee jaar in de douche gehad waar ze dus elke dag nat werden. toen lieten de hoekjes los en heb ik ze vervangen. het waren wel niet echt tegels, meer gewoon vinyl stickers. maar voor cheapass shein spul werkte het wel heel goed

2 likes

Ja echt wel een hele goede en leuke oplossing ook volgens mij! thanks! welke heb jij gebruikt?

Heeft er iemand ervaring met betonciré over bestaande tegels te smeren?
We willen de wc goedkoop opknappen, maar vind het best spannend. En het oude tegelwerk steekt denk ik een cm uit t.a.v. de muur, dus voor die overgang moet ik ook nog iets verzinnen.

4 likes

Niet over tegels, wel de hele badkamer. Waarom bik je de tegels er niet af? He. Je die overgang ook niet.

1 like

Vind ik ook spannend. Bang dat de muur te veel beschadigd en we alsnog alles kunnen stucen. En zo’n renovatie zag ik niet zitten. Vandaar dat het glad trekken met beton cirĂ© een goed idee leek.

Is het verder goed te doen? Heb je er ervaring voor nodig?

Oh dit vind ik ook wel tof! Voor de overgang zou ik een aflopend plintje plaatsen, daar stuc je dan wel overheen. Lijkt me wel lastig ĂŒberhaupt omdat het in een paar lagen moet. Ik vind stuccen iig wel heel moeilijk om netjes te krijgen. Maar wel mooi is t!

4 likes

Oja snap ik, heb je natuurlijk wel dikkere laag nodig om het relief van de voegen te dekken. Ik vond het goed te doen, het is heel mooi geworden. In het begin wel frustrerend als je het door moet krijgen. Maar daarna heel leuk!

3 likes

Het ligt aan de hoogte van die overgang, maar je zou er ook een latje op vast kunnen maken zodat je een kaarsje op fotolijst erop kwijt kan?

1 like