Interieurtopic #5

Ik denk dat het deze gaat worden: L7.50.30 - Groen - Zoek producten in deze kleur | Sikkens Ik hoop dat ie warm en donker genoeg is, we gaan het zien!

2 likes

Hele oude post van @Clarity maar welke kleur geel is dit (dat kleurvlak in t moodboard)? Zoek precies zo’n zachte okergeel voor op mijn zolder

2 likes

Dit is sudbury yellow van farrow and ball. Al is hij bij ons op de muur wel een stuk feller dan op het moodboard (we hebben hem wel laten mengen in flexa verf misschien vandaar ook)

6 likes

Oja hij lijkt hier op je foto wel een stukje donkerder, meer oker dan ‘zacht’ klopt dat?

3 likes

Ja klopt!

2 likes

Bij mij op de wc (kleine ruimte, weinig licht, Noord raam) werd sudbury yellow wel lichter dan bij clarity maar helaas heel groenig en daarmee wat viezig, uiteindelijk India Yellow gebruikt en die is heel mooi warm. Misschien Dorset Cream? Die vond ik op de wandtester vele malen donkerder overkomen dan wat je denkt bij ‘cream’.

3 likes

Heel andere vraag maar hoe heb je dat zo mooi gekregen met die bolletjes rand aan de bovenkant?

3 likes

Met een sjabloon van Etsy. Die plak je erop en dan verf je erover, net als dat je afplakt zeg maar. Ging heel makkelijk alleen de hoekjes waren iets meer werk

1 like

Ah wat goed, heel leuk ziet het eruit, thanks voor de info!

2 likes

Wat zouden jullie hier boven de tv doen?

11 likes

10 likes

Eens met @dblauw , ik denk dat een groot kunstwerk teveel zou afleiden dus eerder iets van plankjes met evt een hangplantje. Ik wil nog zeggen dat ik dit een supermooie muurkleur vind!

Edit: Ik zie net je reactie dus negeer mijn opmerking :sweat_smile:

1 like

Ik mag daar niet boren, had ik er misschien bij moeten zetten :frowning: wel heel leuk

Natuurlijk mag je daar wel boren voor een plankje. Als je weggaat kun je dat heel simpel vullen.

8 likes

Of iets voor je katten. Soort klim parcours

Misschien de spiegelkast als tv kast en dan aan de rechterkant van de muur een gallery wall maken met lijsten en posters die door loopt in de rechter muur

3 likes

Ik durf dat niet als ze zeggen dat dat niet mag 🫪

1 like

Je kan volgens mij met bepaalde plakspijkers ook plankjes ophangen.

Ik heb drie vaasjes van muurbloempjes boven de tv hangen: https://www.muurbloempjes.com/category/all-products

6 likes

Ik heb twee jaar geleden impulsief deze vintage stoel gekocht en ik wil/moet ‘m nodig opknappen. De singels wil ik zelf vervangen, en heel lang dacht ik dat ik alles zelf wilde doen maar ik denk dat ik toch gewoon nieuwe kussens wil laten maken (ipv leren hoe dat moet en een naaimachine kopen etc haha). Wat voor soort stof zouden jullie kiezen?

Het is een jaren 60 Arne Wahl Iversen stoel (denk ik). Ik vind het wel leuk als het bij het soort stoel past, en ik vind op zich de huidige stof (vrij neutraal maar wel met textuur/patroon) wel mooi alleen is het gewoon helemaal naar de klote haha. Maar voor kleur ben ik op zich niet bang.

17 likes

Wat een geweldige stoel! Ik zou zelf stevig linnen kiezen in een mooie felle kleur. Frambozenrood, bijvoorbeeld.

6 likes