Misschien de wc borstel er een keer doorheen halen…
Scherp haha!
Sommige (oude) toiletten zien er helaas gewoon zo uit, met beschadigingen in het glazuur etc. Ik maak mijn toilet écht goed schoon maar ziet er alsnog niet fantastisch wit en effen uit omdat hij gewoon oud en beschadigd is.
Zou dan bij een foto gewoon de klep even dicht doen
Hahahaa tering ik ga stuk
Ja deze ken ik en is niet helemaal mijn stijl (meer). Ooit vroeger wel gehad! Kan er nu ook niet mee aankomen want mn vriend heeft een oerlelijke (niet door het model, maar de stof en de staat) afgeragde kringloopstoel in zo’n model en die sta ik in de woonkamer niet toe maar wel een goed punt van het leescomfort. Ik vind hangend lezen wel chill maar echt goed voor m’n lijf is het niet. In lijn met jouw tip denk ik wel ook over zo’n Ingmar relling siësta stoel. Vind ik ook mooi en wel beter om lang in te zitten denk ik. Maar veel op marktplaats zijn zonder armleuning en/of heel duur en/of zwart en misschien vind ik zwart te heftig. Donkerbruin wel mooi maar vaak weer erg afgeragd.
Ja deze zag ik ook! Misschien een optie wel. Thanks!
Oh wow wat een goeie tip van zitmaxx! Die ben ik helemaal niet tegengekomen in mn zoektocht. Beetje boven budget maar wel precies wat ik zoek… misschien ga ik binnenkort eens proef zitten. En ook bedankt voor je “waarschuwing” over die andere stoel, dan ga ik daar niet meer zo naar zoeken denk ik…
@Feather thanks! Ja ik twijfel ook over het comfort van zoiets… wel gezellig maar misschien niet heel comfortabel. Die zoektermen kende ik nog niet, thanks.
@the.rebel.club thanks! Die eerste is niet zo’n mijn smaak en de tweede inderdaad te blokkerig. Budget is max 500 euro als het echt iets is dat ik heeeel mooi en vet vindt, maar liever 200-300
Ja wc borstel heb ik al (das dat groene potje erboven) en ik heb ook al een vierkante bamboe spiegel. Wc bril wil ik idd nog vervangen. (kuch en schoonmaken @Ludo). Welke kleur tegelverf of stickers denk je? Ik heb hier echt geen idee van.
@Rozevarken echt kut dat die vorige bewoners zo’n wansmaak hebben, de badkamer ook van die glimmende tegels, gelukkig wel witter dan deze. Maar heb helemaal geen zin om geld uit te geven aan iets dat niet kapot is maar enkel lelijk.
Tegelverf kan via epodex of Gamma eigen merk, staan veel tips hier op het forum via de zoekfunctie. Qua kleur, tsja ik zou zelf okergeel of warm koraalroze (mediteraans roze) doen. Maar dat moet net je smaak zijn. Ik heb zelf tegelstickers uit china laten komen (wilde leuke kleuren en kon die niet in NL vinden).
Leuke uitdaging, ik zoek nog ff door haha! Wat vind je van deze opties? Sommigrn nogsteeds iets boven budget maar al wel beter
Edit: deze gele van H&M is veel goedkoper bij Fonq trouwens
https://www.maisonsdumonde.com/NL/nl/p/fauteuil-met-poten-van-heveahout-beige-238725.htm
Welke tegelzaak die leuke hippe tegels verkoopt én een showroom heeft in regio Utrecht is een aanrader? Ik ga al naar Designtegels
Deze van Sklum staat op Marktplaats:
Leather 3-seated sofa
€ 450,00
Ik zie wel vaak dit soort stoelen bij Spektakel Wonen voorbij komen, durf alleen niet te zeggen wat de prijsrange daar is.
Iemand een idee welke kleur verf dit is? Kwam ik tegen op hun Instagram, maar ze geven nooit geen antwoord op vragen welke kleur verf ze gebruiken.
Je weet het nooit zeker. Maar misschien flexa blossom powder. Die hebben wij in een kinderkamer en lijkt er erg op.
Yes ik kan eindelijk meedoen! Ik ga na jaren (rustig) zoeken verhuizen naar een groter huis. Ik ga van een klein appartementje naar een kleine gezinswoning. Ik woon hier ondertussen al 12 jaar en heb veel oude spullen die allemaal weg moeten, zoals de bank nog van de vorige bewoner
Maar het is enorm overweldigend wat ik allemaal nog moet regelen. Dus ik heb een paar vragen waar jullie misschien nog ideeen over hebben:
-
Wat is een goed idee tegen inkijk? Het gaat om een groot raam aan de voorkant van het huis. Ik wil eigenlijk geen lamellen ofzo, ook vanwege het licht. Maar misschien is dat wel het handigst? Of anders een old school vitrage, of misschien van dat troebele folie? Zoiets bedoel ik dan. Ik heb werkelijk waar geen flauw benul, maar misschien heeft hier iemand ergens ervaring mee.
-
Misschien hebben jullie tip voor webshops die een beetje snel leveren? Ik heb een nieuwe bank nodig dus, ik dacht aan misschien Wehkamp want iemand zei dat 'ie er 6 weken over deden. Ik krijg over 2 weken al de sleutels en wil een maandje dubbel huren, maar het zou toch fijn zijn als ik uiteindelijk een bank heb als ik over ga
-
Is een vissengraatvloer makkelijk te leggen of niet? En ben je dat snel beu denk je? Ik ben nog aan het orienteren wat ik uberhaupt allemaal wil, het is nogal snel/plotseling gegaan dus verhuizen stond totaal niet op mijn radar
Ik voel lichte paniek haha maar ben ook heel blij dat ik dus echt mijn huis eens GOED in kan richten (zo heb ik hier de vloeren van de vorige eigenaar, de bank, kastjes die ik niet meer mooi vind etc. )
Woorden van aanmoediging zijn ook welkom I feel stressed haha.
Ik heb vitrage in de woonkamer van IKEA, vond dat het mooist omdat dat licht is en het ook niet pikdonker hoeft te zijn.