Interieurtopic #5

Oh goed om te horen!

Ik vroeg naar recente ervaringen omdat ik online vaak las dat het wel te koppelen was maar dan niet in de Hue app en/of voice assistent te gebruiken. Maar als het bij jou wel lukt dan heb ik er vertrouwen in dat het nog steeds kan.

1 like

Ik heb zelf een Strandmon van Ikea in het geel met voetenbankje erbij. Die vind ik heerlijk zitten, met name door de hoge rugleuning.
Is qua stijl misschien niet wat je zoekt als ik je foto’s bekijk, maar persoonlijk zou ik wel voor een hoge rugleuning gaan. Liggend lezen of lezen in stoelen met lage rugleuning vind ik snel irritant/pijnlijk voor m’n nek.

3 likes

Late reactie, maar krasjes op fenix krijg je ook makkelijk weg met een wonderspons. Dit stond in de handleiding van onze studio Henk tafel, werkt supergoed!

1 like

Katoenen modulaire bank middenbank Dhel - SKLUM Ik zag dit bij Sklum, misschien is dat wat. Geen idee of de kwaliteit wat is, heb er nog nooit wat gekocht

1 like

Ik kwam laatst op Instagram een replica tegen van de Togo, bij Zitmaxx blijkbaar.

Wij hebben trouwens exact het zeteltje van je 2e foto maar als het echt hetzelfde vintage model is dan is het geen aanrader. Heel mooi als decoratie en voor af en toe bezoek of zo maar het is echt heel kwetsbaar en bestaat vooral uit piepschuim.

2 likes

Ik heb zulke kussen als in de laatste foto gekocht bij vertbaudet en toen ik op zoek was zag ik ze ook bij H&M en la redoute. Als je zoekt op vloerkussen of vloermatras vindt je ze. Ik heb ze wel voor in de kinder(lees)hoek gekocht en wat dunner. Ik vind het zelf prima om op te chillen maar ook weer niet heel comfortabel omdat je al snel met je hoofd tegen de muur zit. Zou eerder voor een stoel gaan!

1 like

Wat is je budget ongeveer? Ik vind de Alba van Westwing heel leuk en chill eruit zien, meerdere kleurtjes

Of misschien deze? Soort variant op de Toga. Al vind ik m wel heel blokkerig.

Bij Skyler hebben ze ook mooie ronde fauteuils maar weet niet of dat is wat je zoekt

2 likes

Mocht ik ooit gaan verhuizen ga ik denk heel mijn woonkamer volzetten met dit soort stoelbankjes. Vind ze zo gezellig. Had er vorig jaar bijna een gekocht maar heb toch een statischere stoel gekocht (waar ik nooit op zit want ik hou van hangen) en heb echt spijt haha

1 like

Ik zat uit verveling op marktplaats te zoeken en zag dit pareltje! Het is dat ik al stoelen heb maar voor wie nog op zoek is naar mooie eetkamerstoelen? Mooie deal voor 500,-!

10 likes

Zijn dat niet gewoon stoelen van de Jysk?

1 like

Lol oja? Geen idee, vond ze mooi

1 like

Was geen reactie naar jou toe hoor. Maar meer over de 500 euro.

1 like

Haha ja dan is die 500 ineens een veel minder interessante deal :joy:

2 likes

Maar die zijn bij de Jysk nĂș afgeprijsd 135 per stuk en normaal 169. Dan is 500 toch een prima deal als je zulke stoelen zoekt?

5 likes

Nee, vind ik niet. :yum: En helemaal niet als je naar de kwaliteit van Jysk kijkt.

4 likes

Eens! Maar zou het wel netjes vinden er gewoon bij te zetten dat ze van jysk zijn. Met naam van de stoel erbij. Ook handig, want iemand die die stoelen specifiek zoekt is er waarschijnlijk blij mee!

2 likes

Ik wil mijn wc een goedkope make over geven.
Ik vind zelf bamboe stijl leuk en heb daar ook nog wat dingen van liggen, maar sta ook open voor wat anders.
Ik dacht ook die deur misschien verven of stickeren. Het plafond moet er nog ingezet worden.
Dat kastje wil ik op maat zagen, dan kan die iig erin. En misschien stickers op de vloer?

Samenvatting





2 likes

Zou sowieso met tegelverf en vloerstickers aan de slag gaan, want vind nu alle tegels een beetje viezig ogen icm het cleane bamboe. Dan kun je verder gewoon los met leuke accessoires.

14 likes

Misschien ook een andere spiegel, wc-bril en wc-borstel? Ik denk dat dat ook al veel uitmaakt om het er frisser/moderner uit te laten zien. Tegelverf of muurstickers ook zeker een optie maar dat is wel meteen meer moeite en budget.

4 likes

Ja maar heel eerlijk: ik denk dat nieuwe accessoires met deze tegels wel echt vlaggen op een modderschuit zijn en dat de oude look daarmee niet verdwijnt

31 likes