Interieurtopic #5

https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350473275.aspx

Deze? Vind het model wel echt nice, alleen de kleur net niet. Wij hebben veel kobalt blauw, geel, barbieroze, john deere groen/diep grasgroen en lila in huis (ook op de muren), dus vind die oranje net niet passen.

Oh en hij komt boven de bank in de zithoek.

2 likes

Nee deze; https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350189355.aspx#shoppingtool=redirmoteur|kwrd

Maar zelfde kleur. Fest had ook ooit een lamp in de kleuren die je noemt. Even zoeken

1 like

Ohja nice, heb die ooit wel eens opgeslagen inderdaad, maar toen ik hoorde dat fest failliet was een soort van uit m’n hoofd gezet. Thanks!

4 likes

Westwing?

2 likes

Niet echt klein/onbekend te noemen maar kartell fly? En die soft serve lamp vind ik ook vet

8 likes

Die eerste roze is echt teringleuk :heart_eyes: en ik hou niet eens van roze

6 likes

Hij heet niet voor niks soft serve denk ik haha (= softijs)

5 likes

Flowerpot? Heb je veel leuke kleurtjes!

2 likes

Ohhh love deze, maar wat een prijs! :sweat_smile:

3 likes

Het moet je ding zijn maar wel veel kleur Vintage verlichting: Art Deco tot jaren 70 hanglampen

5 likes

Ik heb toevallig dit screenshot gemaakt om te onthouden voor een volgend huis. Maar misschien niet hele gekke vorm

9 likes

Misschien zit hier iets tussen? Lampe Gigi n°3 — warren & laetitia

2 likes

Zitten wel leuke kleuren tussen, maar vind het te erg lijken op de poulsen lamp, niet mijn smaak.

5 likes

M’n vakantiehuis had zĂșlke chille leesstoelen dat ik echt mega spijt had van m’n eigen aankoop laatst (die eigenlijk toch gewoon te hard is en niet perse goed voor een chille leeshouding :smiling_face_with_tear: maar dat zeg ik tegen niemand behalve hier). Heb een foto gemaakt en via google image search gezocht - het verzacht de pijn een beetje dat die stoelen voor +/- 1500 euro gaan. Op een dag ooit als ik echt geld te veel heb of gewoon lang heb kunnen sparen ga ik zoiets kopen:

9 likes

Het zal de pijn niet verzachten maar B&B Italia is ook een van de meest toonaangevende zetelfabrikanten op de markt en ontwerpen van de Scarpa’s zijn zeer populair. Op zich is 1500 nog goedkoop voor hen, als ze dit opnieuw zouden produceren zou het beginnen vanaf 4500

1 like

Ohja ik snap dit gevoel helemaal. Ik wilde zo graag een design achtige mooie lounge stoel maar allemaal hadden ze te lage rugleuning of te hard. Uiteindelijk toch voor de klassieke Ikea strandmon gegaan, het was esthetisch niet mijn keuze maar comfort is toch zo belangrijk. Je gebruikt hem anders niet of minder. Nu is mijn bank esthetisch perfect maar zit verschrikkelijk :joy:zit altijd in de strandmon. Long story short: misschien dat je kan sparen en over bijvoorbeeld een halfjaar de jouwe verkopen nog voor een goede prijs op marktplaats zodat je niet teveel hoeft bij te leggen?

1 like

Ik zit al heel lang met een dilemma in de woonkamer. De aansluiting voor de lamp aan het plafond zit op een hele gekke plek. Even een snel plattegrondje:

Bij dat kruis zit dus de verlichting en ik vind het zo’n onlogische plek. Heb er nu een lamp met spotjes maar ik stoor me er elke dag aan dus wil heel graag iets anders.

Iemand een idee wat mooi kan staan? Ik vind zo’n strook op het plafond om een lamp te kunnen verplaatsen niet mooi, dus het moet iets zijn wat op deze plek kan hangen. Hanglampen vallen dus af.

We hebben in de woonkamer donkerblauw, goud, beige en antraciet.

1 like

Ik heb dat euvel met mijn tafellampen.
Ik heb nu zoiets:

11 likes

Ik snap het niet. Dus wel of niet hangen?
Je kunt ook kijken naar vloerlampen

1 like

Geen hanglampen, maar wel plafondlampen.

Vloerlampen hebben we ook, maar de ruimte is best groot dus ik vind een plafondlamp wel handig voor echt ‘groot’ licht.

@Nova ja zo’n kort verlengstukje vind ik nog wel kunnen maar om boven de salontafel te komen is echt een langer stuk en dat vind ik dan niet zo mooi.

1 like