Wij hebben aan onze lightswing nu een Hay rice paper lamp hangen van 60 cm, die geeft mooi licht en ook geen probleem als we hem weer willen vervangen over een tijdje qua kosten. In de keuken hebben we een 2e hands lamp van made.com hangen. Ik vond hun lampen vaak heel mooi en op marktplaats zijn die nog goed te vinden!
De Bolia balloon lampen of vergelijkbaar?
Ow wat leuk die input !
@AutumnStorm erg mooi! En groot! Alleen ben ik bang dat deze te trendgevoelig zijn.
@Zitzak dankjewel! Die vind ik ook leuk! Alleen wij hebben alles RVS in huis, dus goud valt af. En de meeste lampen zijn goud of zilver ipv RVS.
@Xiomara prachtige lamp! Alleen te klein denk ik. Inmiddels is er meer kleur in huis. Deze fotoâs waren van de eerste dagen in ons huis.
@Sia wat grappig dat je deze noemt. Mijn man stond vandaag bij de intratuin te kijken bij deze lamp. Ik ben alleen bang dat 1 lamp te weinig is en dat je er meer op moet hangen om sfeer te creëren alleen kan dat helaas niet bij dit systeem.
Mijn man vindt deze lamp mooi (hanglamp pleat - Google Zoeken) ik ook, maar ik denk dat die te klein is. En ik vind de Gubi Multi Light ( Gubi Multi-Lite Hanglamp | Eijerkamp Wonen ) mooi, maar ik denk dat 1 te karig is, maar 2 weer te duur
Het is niet makkelijk helaas. Maar ik vind het fijn dat er mee gedacht wordt.
De lampen die ik stuurde zijn allemaal best budget :), zijn van de kwantum! Dan is trendgevoelig misschien iets minder erg? Succes met zoeken!
Ik heb een louis poulsen ph5 in het blauw hangen, ben er erg blij mee!
HEb je al eens bij Loods5 gekeken? Ik heb daar een bolia look-a-like vandaan (kende het merk nog niet toen) en die was wel veel goedkoper dan het origineel. Ook in lampenoutlets kijken is een optie!
Is dit het juiste topic? Maar ik ben benieuwd hoe andere al hun tassen bewaren?
Alles in een bak. En dan vis ik eruit wat ik wil gebruiken en pak ik over. Voor werk heb ik een rugtas. Die staat in de meterkast.
Mijne hang ik aan de kapstok, maar die zijn overvol vaak. Dus meestal zet ik ze op een stoel aan de eettafel. Rugtassen zijn het trouwens. Heb ook in de trappenkast een grote âspijkerâ waar ik totebags aan hang.
Ik heb een kapstok met opbergruimte dus het idee is dat ik daar keurig mn tas op zet. In de praktijk pleur ik hem op de grond/op een stoel/op tafel
De hand/schoudertassen die ik vaak gebruik hangen aan de kapstok, die ik minder vaak gebruik staan bovenin mijn kledingkast. Mijn alledaagse rugzak voor werk staat meestal in mijn gang. De overige rugzakken/grotere tassen staan onderin het hanggedeelte van mijn kledingkast.
Ik heb bij wibra een handtassenhouder/hanger gekocht. Een kapstok met verschillende stoffen vakjes (zoals je dat ook had vroeger voor sieraden) en voor kleine tot middelgrote handtassen werkt dit goed. Hiervoor had ik ze in een stoffen bak.
Ik bewaar mân tassen op aparte planken in mân inloopkast
In mijn hangggedeelte van de kledingkast heb ik onderin 2 lange planken, dus daar leg ik de grote handtassen, werktassen en rugzakken. Aan metalen haken aan de zijkant van de kast hangen de crossbodyâs, totebags etc.
En voor clutches heb ik een mooie zwarte fluwelen bak in de kringloop gevonden, daar staan de clutches in en dit staat gewoon op 1 legplank in de kledingkast.
Genoeg inspiratie, dankjulliewel
Vraag:
Hoe bergen jullie je sieraden op? Ik ben niet op zoek naar een apart meubel of Pax onderdeel (ken ik van sommige mensen).
Maar een handige opberg methode?
Heb het nu in losse mandjes in een la. En vind het heel lastig om overzicht te hebben en makkelijk te gebruiken zo
Mhh het hangt er denk ik ook een beetje vanaf wat voor soort sieraden je hebt? Zijn het wat grotere items (statement oorbellen bijvoorbeeld) of meer kleinere dingen. Voor de kleinere dingen (ringen, oorknopjes, kleine armbandjes) gebruik ik een aantal pillendoosjes (van Kruidvat). Dan raakt het niet door elkaar en is het best overzichtelijk. Mijn meer alledaagse dingen liggen op een sieraden schaaltje. Voor grotere items ben ik zelf ook nog zoekende naar een fijn systeem dat niet te veel ruimte inneemt
Pffff ik word echt leip. We kijken al 3 jaar lang aan tegen een gat in ons plafond met zoân kluslamp erin, omdat ik gewoon geen mooie hanglamp kan vinden. Ben nu echt dedicated op een zoektocht naar DE lamp, maar alles is lelijk. Ik wil kleur en gekke ronde vorm(en), maar echt alles is bamboe/zwart/beige/gedempte kleuren en die poulsen lamp vind ik afzichtelijk. Iemand nog een tip van kleine lampenwinkels/makers/designers? Heb de grote namen allemaal al gehad.
La redoute heeft een mooie rood oranje. Waar moet ie?