Interieurtopic

Ja duurt nog even! Komt bij ons precies uit met oplevering van nieuwe huis. Kan echt niet wachten!

Waar is het bed van?

Swiss Sense in samenwerking met VT wonen!

1 like

Ik zou plankjes in dezelfde kleur als de muur verven en die erboven hangen. Sanny (zoekt Geluk) heeft dat ook, denk dat dat bij jou ook mooi past. En dan op de plankjes leuke boeken, plantjes, etc.

1 like

Heeft iemand nog tips voor websites met mooie vloerkleden? Ik zoek iets van maximaal (rond de) 300 euro.

Voor wie nog op zoek was naar de ‘pluimen’. Er staan hier (friesland) génoeg, alleen nog even wachten tot ze zo donzig worden! :sweat_smile:

8 likes

Hebben jullie iets boven het bed hangen? Ik ben op zoek naar inspiratie! ik ga binnenkort verhuizen en het bed gaat tegen een grote, kale muur komen te staan… Als jullie leuke interieur webshops weten mag je ze ook altijd posten :blush:

Ik heb een Gedichtje van Doet in de slaapkamer hangen!

2 likes

Ik heb twee posters in lijst van mijn huidige en geboorte woonplaats. Ze zijn van Mapiful en je moet dan hier aan denken:

4 likes

Ik heb een rode muur en daar heb ik heel cliché een drieluik van bergen die van kleur wisselen hangen. Durf geen foto te plaatsen ivm herkenbaarheid maar ik ben verliefd op bergen en liep hier tegenaan

1 like

Heeft iemand ervaring met gordijnen op maat bestellen bij de Hema? Er is nu 20% korting en wil graag de Nantes bestellen :slight_smile:

Ja! Goede kwaliteit en mooi genaaid. Ik heb gordijnen met voering genomen voor de logeerkamer. Kleur blijft ook goed.

Aan de zwette omgeving sneek!

2 likes

Ik heb IKEA 365 servies, ik vind die veel variatie hebben. Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet echt verder heb gekeken haha!

1 like

Ik zou naar een goede servieszaak gaan, zoals hensbergen in Sliedrecht. Zelf vind ik servies van Arzberg heel mooi, maar er zijn zooo veel opties qua design, materiaal, vorm, etc.

2 likes

Wij zijn voor iitala teema gegaan! Tijdloos en een groot aanbod. Eerst hebben we online gekeken en daarna in het echt bekeken bij een servieszaak in Haarlem. Dat zou ik ook echt aanraden! We zijn daar goed geholpen en hebben bijvoorbeeld gekozen voor een ander gebaksbordje (groter) nadat we het in het echt zagen.

2 likes

Ik heb van Arzberg de Tric-serie. Ooit gekocht als b-keuze bij de Bijenkorf, maar gaat nu al 12 jaar mee en is nog steeds mooi.

1 like

Op marktplaats ben ik aan het kijken voor nachtkastjes. Die ik evt. Kan verven naar wens. Nu heb ik leuke gezien maar ik vermoed dat deze wel zeker 15 cm hoger gaat zijn als mijn nieuwe bed. Gaat dit gek staan???

En kwam vandaag dit servies tegen via Facebook. Meteen opgehaald

Was nog opzoek naar nieuw servies maar alles wat ik ook maar enigszins leuk vond was zo duur. Dit was veel beter qua budget.

11 likes

Ik heb Villeroy&Boch Artesano, vind ik mooi neutraal en strak, maar je kan er als je dat wil ook allerlei gekleurde en gebloemde onderdelen bij kopen. En wat de rest al zei, vooral eens ergens alles bekijken en vasthouden en advies vragen!
Mijn moeder heeft 20 jaar lang elke keer dat we in de Bijenkorf waren staan kwijlen bij het Wave-servies van Villeroy&Boch, maar ‘het is zo duur’, ‘het gaat vast weer uit de collectie’, ‘moet ik dan beginnen met 4 borden?’, ‘ach, we hebben toch borden’, etc, maar uiteindelijk eten ze al 20 jaar van mismatched gehavend servies en staat exact datzelfde servies nog steeds in de Bijenkorf. Ik ben dus maar gewoon begonnen met sparen :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik heb dit met bestek. Als we bezoek hebben is het altijd stressen om wat bij elkaar passende vorken en messen te vinden. Het is nu een mix van Ikea, kringloop en verschillende restjes van onze studentenhuizen. Wie een tip heeft voor een fijn bestek dat op termijn ook kan worden uitgebreid? Liefst ook met taartvorkjes bij…

1 like