Wauw, waar is je roze vaas van?
Wij hebben laatst geen okergeel maar vintage yellow van Perfection gebruikt in een kamer en wij zijn helemaal fan van die kleur! Lijkt me geweldig vrolijk en fris staan in jouw keuken.
Oh super, thanks voor de moeite!
H&M home! Helaas online uitverkocht
Thnx!
Ik zag zie iets ook bij de jysk een keer. Misschien hebben ze nog zo iets.
Prachtig! Qua uiterlijk is de Slice echt mij ultieme designstoel, maar meer voor de mooi dan om echt lekker op te zitten inderdaad.
Hoi!!
Misschien kan iemand mij helpen?
Ik ben op zoek naar een tv meubel, max 120 breed. Of gewoon een kastje/tafel waar een (klein) tv’tje op gezet kan worden.
Liefst van (donker) hout, op pootjes.
Heeft iemand van jullie iets te koop, of toevallig onlangs iets leuks gezien wat een optie is?
Mijn budget is tot 300 euro
Heeft iemand ervaring met The Duchess bank van Sissy Boy? De winkels in mn buurt hebben ‘m niet dus we kunnen hem niet gaan testen
Nee wel de Amsterdam bank van Sissy Boy sinds paar maanden. Zo blij mee! Ik denk dat de stof hetzelfde is als the duchess. Lekker zacht, zit wel een lichte glans in. Heb je Sissy Boy al gemaild in welke winkels ze hem hebben staan? Heb ik toen gedaan en had binnen 1 dag reactie. De service was ook super goed trouwens!
Besta kasten van Ikea?
Oh goed idee, dankje! De Amsterdam lijkt wel een beetje gelijkaardig, dus alleszins al goed om te horen dat die lekker zit
Wij hebben ook de Amsterdam. Wij twijfelden tussen een aantal kleuren en hebben toen staaltjes opgevraagd en die hebben ze naar ons opgestuurd. Echt ideaal! Wij hebben hem nu een jaar en zijn er ontzettend blij mee. Zit goed!
Alleen in de winter geven we elkaar wel constant statische schokjes haha.
De Duchess is de vervanger van de Amsterdam Velvet, volgens mij is er niet veel veranderd behalve nieuwe kleuren. Ik werk bij Sissy-Boy dus ik kan wel even voor je checken waar ze hem hebben staan in jouw omgeving
Ah haha, vandaar dat ze zo op elkaar lijken Ik woon in Belgie (Gent), weet niet of je daar ook kan checken? Dankje!
Goed om te horen alleszins dat jullie er tevreden van zijn @Bergson!
Ik weet niet hoe het zit met de velvet banken van Sissyboy. Maar ik heb een leren bank van Sissyboy en die zit heel lekker. Ook na 2 jaar nog in prima staat.
Maar je moet eens googelen naar “Bepurehome”. Dat is het merk dat eigenlijk al die banken enz maakt. Ik kwam er achter toen ik een paar maanden geleden de hocker erbij ging kopen. Die heb ik nu en is exact hetzelfde en was twee keer zo goedkoop!! Voelde me echt een beetje genaaid had de bank denk ik dus ook goedkoper kunnen kopen.
Je betaalt dus extra bij sissyboy omdat hun label eraan zit lijkt het wel.
Ik ben met onze bepurehome bank niet zo blij. Hebben de kussens al eens opnieuw laten vullen en nu lijken de veren gewoon doorgezakt ofzo. Pas drie jaar oud
Klopt, maar onze kleur werd alleen bij sissy boy verkocht! Dus daar zit wel verschil in