Heel mooi!
WoW! Wat een prachtige kleur heb je op je wand
Wij zoeken nog 1 (of 2) fauteuil(s) voor de woonkamer. Nou heb ik laatst de ideeën wel voorbij zien komen, maar dit was ver boven budget.
We komen er niet echt uit, het moet lekker zitten (vriend heeft het liefst zo’n ligstoel), maar ik wil ook dat ie mooi is met visite etc. Iemand een leuke tip?
Mooi!! Welke kleur is het?
Ach… zo leuk is het ook weer niet om in een perfect plaatje/showroom te wonen
IG PS-1065 van Karwei! Heb het vorige week in de aanbieding gekocht voor €13,99 (2,5 L).
Ben er echt zo blij mee. Nu in de avond wanneer de kaarsjes aanstaan ook. Kan wel foto’s blijven maken haha.
Wij hebben dezelfde kleur in de woonkamer. Word er nog steeds vrolijk van, zo lekker warm.
Ik dacht dat de foto van Marit een reactie hier op was en ik dacht huh maar waarom zou je een bank daar, zo ver van de muur, moederziel alleen zetten???
Heb je al ideeën qua kleuren, stijl (ouderwets, modern, retro,…) wat je mooi vind? Eventueel foto van je woonkamer of inspiratieplaatjes? En budget? Dan is het wat gemakkelijker je gerichte suggesties te geven
Modern! We hebben zwart stalen kasten (dressoir en vitrinekast), lichte houtkleurige vloer, krijgen een donkere blauw-groenige bank. Zulk soort eetkamerstoelen.
Dus ik denk aan iets van donkergrijze stoel er nog bij, maar het is blijkbaar lastig om iets moois te vinden dat ook nog lekker zit.
Ik ben op zoek naar vloerkleden die lijken op deze vloerkleden. Ik vind deze al heel mooi, maar allemaal net niet qua maat etc. De perfecte zit er niet tussen, dus ik wil graag nog even verder kijken. Heeft iemand toevallig ergens vloerkleden gezien die erop lijken?
Ik wilde deze heel graag hebben in het donkergroen, maar de kleur was heel lelijk in het echt. Maar deze zit heel lekker en de grijze is wel een mooie kleur in het echt!
Hebben jullie nog tips voor een mooie muurkleur voor in de slaapkamer? Ik zat zelf heel erg te denken aan zwart, maar ben bang dat dat de kamer ook erg klein zal maken. Inspiratieplaatjes zijn ook welkom! Ik wil graag dat de kamer er gezellig van knus van wordt ofzo haha.
Onze detailkleuren zijn zwart en goud.
Factory green vind ik ook wel weer wat hebben.
Ik twijfel ook heel erg over zwart of donkergrijs, vind maar lastig want kamer is maar klein… Wat voor vloer heb je?
Ik zoek zo’n simpele zwarte sidetable, niet te diep, en ongeveer 80-100 breed. Heeft iemand een tip? moet toch lukken onder de 80 euro lijkt me, online zijn ze overal rond de 300
Momenteel geen, want we hebben net alles eruit gescheurd haha, maar er komt dit in: https://www.gamma.nl/assortiment/gamma-mondain-laminaat-wit-geolied-eiken-2v-groef-7-mm-2-25-m2/p/B470068
(Foto is gedraaid)
Deze eiken plank komt hier aan de muur in dezelfde kleur als de wand. (Net als bij Sanny, had iemand hier getipt laatst. Thanks)
Mijn vraag: moet ik hier speciale matte lak voor kopen, of zal ik het met de overgebleven muurverf doen.
https://nl.casashops.com/nl/producten/oak-wandtafel-zwart%2C-naturel-h-79-x-b-30-x-l-100-cm/612192/
Ietsje duurder
en dan de bovenkant dan zelf verven?
https://nl.casashops.com/nl/producten/mateo-wandtafel-zwart-h-80-x-b-32-x-l-100-cm/612311/
En 120-130 is nog altijd veel minder dan 300.
Ik zou t aan de zijkant ofzo proberen, hoe het opdroogt haha. Anders grondverf en houtverf kopen, al is houtverf altijd toch wel net anders qua kleur.
Overigens is houtverf tegenwoordig ook bijna altijd op waterbasis (dan ook opletten dat je eventuele grondverf ook op waterbasis neemt)