Ja deze stijl vind ik wel mooi! Die jij zegt vind ik ook mooi, thanks!! Ga ik even zoeken of ik die in het echt ergens kan bekijken.
Dankje! Natuurlijk mag dat. Die helemaal links met de pompons is van Zusss. De rest daarnaast is allemaal van Karwei. De voorste twee zijn van de Kwantum.
Bijna elke woonwinkel heeft ze wel, ook “nepperds” maar die hebben ze niet in die kleur groen. (Ben bijna een expert inmiddels hahaha, vind die groen ook zo mooi)
Ik denk dat dit echt een long shot is, maar iemand enig idee waar ik dit tafeltje, of iets wat erop lijkt, kan vinden?
De blogger schrijft dat ze het in TK Maxx heeft gekocht, geen linkje of niets.
En mag ik vragen welke kleur verf je op de muur hebt ? En wat is het mooi strak geverfd!
Wat een leuk tafeltje. Maar aan TK Maxx heb je dan echt niets. Die hebben zo’n random voorraad.
Dankjewel! Durfden het zelf niet aan dus dit heeft een schilder gedaan. Groene kleur is Card Room Green van Farrow and Ball en de roze kleur is VT wonen old pink.
Oh wat vet! Heb je deze stoel uiteindelijk zelf ook gekocht? Of toch voor een andere kleur gegaan?
Ik wil graag een muur in mijn kamer een beetje opleuken met allemaal stipjes of streepjes en ik dacht, misschien kan ik een paar van die flexa kleurtesters daarvoor aanschaffen. Maar hoeveel kleur komt daar nou echt uit?
Wel genoeg voor stippen! Ik heb laatst op mijn werk het logo op de muur gezet met drie testers. Je zou eventueel ook bij de bouwmarkt het kleinste verfmaatje (250ml) kunnen mengen. Dat kost iets van vijf euro. Die testers kan je namelijk niet heel precies mee verven.
@Clarity Dat witte kussen met bolletjes, zijn die bolletjes zwart of donkergroen? Ik belde een Karwei op om ‘m te reserveren en toen zeiden ze dat hij daar groen was. Heb je miss een foto van de kleur anders? Dan weet ik of ik er een half uur voor ga rijden of niet.
Misschien een rare vraag maar hoe zijn jullie begonnen met het inrichten van jullie huis? Wij hebben nog geen meubels of decoratie dus beginnen eigenlijk van nul. Maar er is zoveel keuze in de winkels en online… Ik zie het echt eventjes niet meer.
Ik moet bijvoorbeeld ook een nieuwe badkamer inrichten en dan denk ik ‘Ik ga voor zwarte kranen, redelijk minimalistisch,…’ maar enkele dagen later denk ik weer ‘Goh ja dat is een trend nu. Misschien moet ik toch maar gaan voor iets tijdlozer’
Echt ik heb zoveel keuzestress nu! Op dit moment zit ik op het punt dat ik binnenhuisarchitecten aan het googlen ben terwijl daar helemaal geen budget voor is maar ik weet gewoon echt niet wat te doen
Ik vind ze meer grijs eigenlijk. In ieder geval geen groen haha. Misschien dat het per kussen verschilt? De bolletjes zijn niet zo zwart als op de foto van Karwei. Ik ben nu niet thuis, kan van het weekend pas een foto voor je maken.
Ah oke thanks. Misschien dat ik het er dan wel op ga wagen.
Misschien samen een moodboard maken a la Pinterest? Dan kom je er samen achter wat jullie interieursmaak is. Als je vervolgens op zoek gaat naar een kast of bank, kan je samen kijken of dat bij jullie moodboard / smaak past.
Bij ons hielp het ook om gewoon bij woonwinkels te gaan kijken. Dat zorgde voor veel inspiratie maar het maakte ook duidelijk wat we niet wilden.
We hebben ook samen gekeken naar bepaalde kleurpaletten. We wilden graag donkergroen en okergeel laten terugkomen in ons interieur en op basis daarvan hebben we op Pinterest een mooi kleurenpalet gevonden. We proberen zoveel mogelijk daarop af te stemmen zodat het een geheel wordt.
Dit was ons kleurenpalet. We hebben bijvoorbeeld de kleur geel laten terugkomen in onze studeerkamer door een geel geometrisch vlak te schilderen op de muur & een gele stoel in de woonkamer te plaatsen.
Foto’s zijn allemaal via Pinterest

oke ik dacht dat deze er een beetje op leek maar bij nader inzien toch niet
Misschien met veel kluswerk er aan haha
@Frambozentaartje Nee we wonen allebei nog bij onze ouders en hebben weinig of niks om mee te nemen… Enkel een bed en dergelijke maar niks voor in de woonkamer. Ik zal inderdaad pinterest eens moeten uitpluizen.
@croissant Leuk idee dat kleurenpalet! Denk dat ik daar maar eens mee ga beginnen, bedankt!
Sorry voor de bummer, maar dit soort dingen zijn killing voor de creatieve sector. Je hebt een hele Reddit hierover /choosingbeggars
Ja voor enkel opbouw portfolio oke. Maar voor een kleiner prijsje dan normaal lijkt me niet zo gek toch? Studenten heten niet voor niets studenten, ze zijn nog niet volledig opgeleid. Dus voor een klein(er) prijsje lijkt mij niet meer dan normaal.
Daarnaast vraagt een architect naar mijn mening een idioot hoge prijs waardoor ik dat in ieder geval niet kan en wil betalen. Maar bedankt voor je berichtje, wellicht vind ik alsnog iemand die er wel voor open staat. Ik had er destijds zeker voor open gestaan (grafisch vormgever) om voor een kleiner prijsje iets te maken zodat ik het weer kan gebruiken voor mn portfolio
Je noemde voor portfolio (oftewel gratis) of een klein prijsje, daar ging ik even op in. Voor een dienst die dagen werk kost is dat nogal wat. Natuurlijk hoef je niet de volle pond te betalen voor iemand met minder ervaring.