Interieurtopic

Wij hebben deze stoel in de woonkamer. Mack Fauteuil van Loods 5. Ziet er stoer uit en zit erg fijn! Je hebt 4 verschillende kleuren. Wij hebben cognac.

image

5 likes

Thanks iedereen. Denk toch dat ik maar voor lak ga haha. Had nog niet eens aan het afstoffen en poetsen gedacht. Mocht de kleur écht zoveel afwijken, dan gooi ik alsnog de muurverf eroverheen.

Je hebt tegenwoordig ook hele mooie tegels met houtlook en met vloerverwarming zijn tegels juist niet koud maar voel je de warmte heel goed!

1 like

Inderdaad wat @Duif zegt. Wij hebben op de hele begane grond en de douche hout look tegels. En is gewoon warm aan je voeten met vloerverwarming. En ideaal met schoonmaken/onderhoud.

2 likes

Ik heb even advies nodig. Eergisteren heb ik dit schattige bankje gekocht. Hij zit heel fijn, maar is wel klein. Daarom wil ik er graag een mooie fauteuil bij aanschaffen. Wat voor/welk fauteuil zouden jullie hierbij adviseren? Heeft iemand misschien een idee? Het mag max. €550 kosten! Mijn meubilair is hout- en zwartkleurig.

3 likes

Leuke bank! Ik heb niet direct een idee, maar ik zou voor iets gaan waarin ronde vormen terug komen in een andere kleur/textuur dan de bank. Anders krijg je twee vrij grote blokken in je kamer.

Ik heb voor roze gestemd omdat ik in een roze periode zit atm :joy: hiervoor was het juist geel haha dus wel toevallig. Maar denk dat het allebei mooi is! Geel is een vrolijke kleur en roze wat rustiger en gezelliger vind ik.

Welke verf is die donkergroene kleur? Die is echt super mooi :heart_eyes:

1 like

Mooi sfeervol huisje heb je! Ik heb geel gekozen, lijkt me ook mooi bij het donkere aanrecht en je donkere schouw

1 like

Dankjewel! Het is ‘match’ van 't merk Perfection😊

1 like

De kleur die hierboven of in het huizentopic voorbij kwam vond ik mooi, beetje leverkleur bruinroze… lijkt me hier ook mooi. Even zoeken, dan kom ik terug haha

Edit: IG PS-1065 van Karwei van @Bergson

2 likes

Weet je de naam en het merk van deze muurverf nog, echt precies wat ik zoek haha.
Heb gisteren 3 van die testers op m’n muur gesmeerd maar het is allemaal net niet wat ik zoek maar dit lijkt het wel te zijn!

Wauw, waar is je roze vaas van?

Wij hebben laatst geen okergeel maar vintage yellow van Perfection gebruikt in een kamer en wij zijn helemaal fan van die kleur! Lijkt me geweldig vrolijk en fris staan in jouw keuken.

1 like

Ik heb het even voor je opgezocht! Het is van gamma huismerk, deze kleur:

2 likes

Oh super, thanks voor de moeite!

1 like

H&M home! Helaas online uitverkocht

Thnx!

Ik zag zie iets ook bij de jysk een keer. Misschien hebben ze nog zo iets.

Prachtig! Qua uiterlijk is de Slice echt mij ultieme designstoel, maar meer voor de mooi dan om echt lekker op te zitten inderdaad.

Hij is af!

30 likes