Interieurtopic

Ik ben op zoek naar een grappig, klein vloerkleedje in jungle-style (dus een panter/aap/iets in die richting), een beetje zoals dit - maar dan voor een leuk prijsje. Weet dat ze zoiets bij de Kwantum hadden, maar daar hebben ze het helaas niet meer…

1 like

@Drawster ja gezien! Ga hun site nog maar eens doorspitten, hij lijkt alleen in doorsnee iets te groot voor de ruimte waar hij in moet komen. Thanks anyway! :biggrin:

1 like

Geen idee of je dit een “leuk prijsje” vindt haha maar bijenkorf heeft er veel en nu ook met 20 procent korting

Klimroos?

Druiven?

@EllaFitzgerald @Lula, allebei heel mooi maar volgens mij hebben we dan in de winter alleen takjes staan en we willen liever iets dat het hele jaar door dat gat bedekt.

Wisteria, passiflora? Die laatste zijn dacht ik winterhard
Kamperfoelie? Vuurdoorn?

Oh passiflora :smiling_face_with_three_hearts: ik ga mijn vriend hiervan proberen te overtuigen, hij denkt namelijk dat we niet genoeg ruimte hebben voor een grote plant omdat er vlakbij al een boompje staat. Hij wilde zelf iets van hangende plantenbakjes gaan maken maar als ik daar op moet wachten zijnde vervelende buurmeisjes allang het huis uit

2 likes

Passiflora is ook mijn lievelings :two_hearts:

@anon86562306 Ik vind dat wel een leuk idee maar heb helaas een systeemplafond :sob: Plafond verven is dus geen optie helaas.

• Klimhortensia kopen en flink groot.
  • Kamperfoelie (de mooiste is groenblijvend en vroegbloeiend)
  • Clematis (groeit lekker snel, je kunt een wintergroene, vroegbloeiende krijgen)
  • En dan kan je altijd een klimop erdoorheen mengen. Maar als je beetje tijd hebt, zou ik voor de struikklimop kiezen, die geeft leuke bessen en woekert minder. Die klimt niet zelf omhoog, maar kun je wel omhoog geleiden.
1 like

Toscaanse Jasmijn?

Ga eind deze maand verhuizen, wat natuurlijk helemaal kut is qua timing met Corona, maar heb nog een paar dingen nodig:

Bank (liefst hoekbank of grote bank + stoel)
Eettafel (4p) en stoelen
Kledingkast

Nu is het zo moeilijk om online iets te vinden en ik weet ook nog niet echt welke stijl ik wil. Hou wel van industrieel, maar ben bang dat het sfeerloos wordt. En vind alles zo mega duur :sob: Iemand tips voor betaalbare meubels en accessoires? Websites?

Wij hebben dit ook. Gelukkig wordt ons huis in de zomervakantie opgeleverd en dan hoop ik dat we makkelijker meubels kunnen kopen.

Voor de kledingkast gaan wij toch naar de ikea voor de paxkasten. Niet dat die zoveel goedkoper zijn, maar die kun je wel indelen naar eigen smaak (ook met deuren etc).

@Oprah weet jij toevallig of er nog een kortingsactie komt voor de inhoud van de kasten?

1 like

Heeft iemand hier toevallig een Eames LAR stoel zonder bekleding? Zit dat een beetje lekker als je er lang op zit? We willen hem sowieso niet helemaal bekleed ivm de kat maar we twijfelen of we hem met of zonder zitkussen moeten nemen :thinking:

Ik ben op zoek naar een soortgelijke tuintafel als deze.

(Karwei Jake)

Hij mag ook helemaal zwart zijn. Belangrijk is dat hij weerbestendig is (kunststof?). Ik ben bang dat dit hout snel gaat verkleuren en daardoor lelijk wordt. Dat vind ik het niet waard haha.

Hebben jullie een idee?

Haha ik keek vanmorgen ook naar Pax kledingkasten. Vind het wel aardig en betaalbaar. Ben alleen bang dst het sfeerloos staat…

dat dacht ik zelf ook. Maar bij ons komt het in een aparte kamer. Daarnaast heb ik op instagram ook even gekeken voor inspiratie en ik vind het wel mooi uitzien. Vooral omdat je ook best wat keuze hebt in (de kleur van) deuren.

Poeh een goedkope bank is sowieso lastig. Misschien bij Wehkamp kijken? Die hebben vaak wel leuke, hippe banken en niet meeega duur. Al zou ik het nooit aandurven zonder proefzitten, maar snap dat dat nu niet echt een optie is.

Wat voor eettafel zoek je? Wij hebben een tafel van tafelopmaat, dat vond ik verhoudingsgewijs niet heel duur maar ligt er natuurlijk maar net aan wat je zoekt. Wij wilden graag een volledig eiken blad met een ‘slank’ onderstel en dat is niet erg goedkoop. Maar op een tafel kan je denk ik wel besparen als het nodig is

1 like

Ik heb de DAR en vind dat ook gewoon lekker zitten zonder kussen.

1 like