Wij wilden ook 4 deurtjes maar ook dat kabel ding stuk in het midden. Dus 1 kastje met 2 deurtjes en dus 2 losse! Die bestaan wel.
(En ja, we moeten de deurtjes nog goed afstellen haha)
Wij hebben hetzelfde als @Nebula alleen dan 2 kastjes naast elkaar (op pootjes). En dan 1 met dat kabelstuk erin en 1 niet.
Oh interessant, mijn badkamervloer is heel lelijk. Was het leggen makkelijk en is het resultaat mooi geworden? Met name rondom de wcpot zou het nog wel lastig kunnen zijn denk ik om dat netjes te krijgen?
Ja, het was makkelijk te leggen. Stukjes rondom de wc heb ik zelfs met een keukenschaar geknipt ipv met een stanleymes omdat ik dan beter rond kon knippen. In de wc was het resultaat mooi maar ik durf niet te zeggen hoe het op een groter oppervlakte eruit komt te zien.
Ok nice! Heb je er toevallig een foto van?
Wat een mooi kleurrijk kunstwerk! Waar is dat van als ik vragen mag?
Is dat niet haar tv?
Wow, geen moment bij stilgestaan haha dat het zo’n luxe tv kon zijn die zichzelf als schilderij vermomt.
Hahaha, ja dat is de tv. Samsung the Frame. Ik zal straks even zoeken van wie dit kunstwerk is
Iemand tips om de badkamer mooi te maken?
Ben verhuisd naar een huis waar een prima (maar saaie) badkamer inzit. Witte grote wandtegels tot halverwege de muur en donkergrijze vloer tegels met een wit wastafel meubel.
Ik vind dat dus echt saai en wil het leuk hebben! Zijn er mensen die zo’n badkamer leuk hebben gekregen zonder tegels eruit te breken?
tegels kun je eventueel ook verven. Maar de losse muur verven kan natuurlijk altijd, vind kleur vooral in een badkamer wel veel doen.
Ik heb ook deze kleuren in mijn badkamer (zelf gekozen overigens ), maar heb het aangekleed met licht houten details, planten en mooie verlichting. Heb bijv deze badmat en ladder voor de handdoeken en een grote bananenplant. Weet niet of dit je smaak is, maar vind het bij ons nu wel gezellig!
Nee sorry ik heb net door m’n foto’s gescrolld maar helaas. Het was m’n vorige woning dus ik kan er ook niet even snel meer een maken.
jammer, thnx voor de moeite iig!!!
Heeft iemand een goede tip om grote A2 kaders op te hangen zonder te boren? Wat is volgens jullie de beste manier?
Heyhallo, hebben jullie tips voor leuke interieurwinkels? Ben vooral op zoek naar leuke goude accesoires maar heb alle ‘bekende’ sites al afgezocht.
Wij hadden exact deze foto ook als inspiratie op pinterest!
Wij zijn gegaan voor een cementachtige vloertegel met verschillende patronen, grote witte matte wandtegels met antraciet voeg en dan ook antraciete wanden en plafond. Ben er heel blij mee nog steeds.
Als het van nature een donkere kamer is, zou ik de muren toch licht houden. Je geeft aan alle muren 1 kleur, maar wat als je 1 muur (bijvoorbeeld degene waar het meeste licht op valt) een kleur geeft, en de rest een afgeleide van die kleur.
Bijvoorbeeld, Red Earth van Farrow & Ball (zie Google plaatjes) En dan de andere muren witte latex met een klein potje Red Earth er doorheen. Zodat het heel licht wordt?
Ik vind de kleur Dayroom Yellow van Farrow & Ball ook erg mooi.
Thanks!! Je hebt gelijk. Ga deze Corona periode verven haha
Haha dank! Dat kleed heb ik ook op de overloop dus dat is mijn smaak. Heb al een heel plan liggen dus het wordt leuk. Hout idd en wat accessoires en een plant