Ik vervloek die passiflora. Oprecht mooie plant hoor, maar… onze buren hebben die als klimplant aan hun kant van de schutting, alleen dat is de schaduwkant, de zon schijnt op onze kant. Wat doet die plant dus, die groeit onze kant op en onze tuin in en klemt zich dus vast aan onze planten/boompjes. Aangezien die plant groeit als een malle, kan ik bijna elke week takken van die plant uit onze planten staan te knippen.
Toscaanse jasmijn. Is een soort klimop. Maar dan met bloemetjes
Deze vrouw, dit appartement en die SPIEGELS boven de bank
Wat een geweldig interieur en ook leuk al die kettingen aan de muur met die donkere achtergrond. Maar die vrouw heeft ook een geweldige kledinstijl.
Ja, love her vibes en al die stekjes overal. @Lula
Wel een uitdaging hoor om zo klein te wonen. Al heeft ze wel een bad, en die heb ik dan weer niet. sobbing
Oeh, heerlijke kleur!
Mocht er een meisje in m’n buik zitten wil ik deze kleur
Heel mooi! Mag ik vragen welke kleur dit is?
Weet iemand of ze zo’n soort plantenstandaard nog ergens verkopen?
Ik heb gevonden dat Bloomingville eerder vergelijkbare had, maar die zijn nu nergens meer te koop. Andere suggesties zijn ook welkom (:
Serax heeft er eentje
In sale nu toevallig, wel nog steeds niet goedkoop!
Er staat zoiets in de folder van Xenos!
Heel leuk! Ik heb zelf ook zo’n grijs/witte badkamer. Ik wil ook wat warmte toevoegen. Heb je misschien ook een idee voor een badkamerlamp? Ik kom niet echt iets leuks tegen.
Ja kak, mijn vriend had gelijk. De kluit van de boom is te groot om daarnaast nog een klimplant te plaatsen. Nu komt ie toch weer terug op zijn plantenbakjes-maken-plan maar hij heeft zelf ook geen idee hoe dus dit is ons nieuwe 5-jaren-plan
https://www.maisonsdumonde.com/NL/nl/p/buffetkast-met-2-deuren-van-massief-mangohout-himalaya-186069.htm
Ik kwam deze net tegen en moest aan je post denken!
Ik vind een witte/lichte bank echt heel erg mooi, maar ben bang dat het super kwetsbaar is voor vlekken enzo. Zeker mochten we in de komende jaren kindjes krijgen. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik heb in dit topic weleens gelezen dat mensen heel blij zijn met fluwelen banken omdat je daar heel makkelijk iets af kan vegen zonder dat het er direct intrekt. Nu is een witte fluwelen bank misschien een beetje heftig maar in beige of lichtgrijs ofzo misschien?
Misschien een scotchgard erover spuiten/laten spuiten? Kennis van mij heeft dat, en als daar iets op valt blijft het er eerst op liggen. Waardoor je het heel makkelijk eraf kan vegen, zonder dat je bank vies wordt. Kan volgens mij alleen niet met alle stoffen.
Ja die is inderdaad heel mooi! Op die site zie ik nog veel meer moois, bedankt voor de tip!
Oh wauw! Wat een leuke webwinkel. Thanks voor de tip!