Hoezo zou je de kozijnen zwart moeten verven als je zwarte jaloezieën neemt? Of begrijp ik je niet goed?
Omdat we het beide lelijk vinden als je een wit kozijn hebt en daar zwarte jaloezieën overheen hangt. Boven zou het eventueel nog wel kunnen maar beneden willen we dat niet.
Wij hebben ze van de Jysk. Leuke prijs en ook prima kwaliteit.
Jysk! Zijn vaak in de aanbieding van 50 tot 70 procent korting. Scheelt enorm veel geld en de lijsten zijn met glas ipv plexiglas zoals Ikea nu heeft.
Ah top, dat vind ik inderdaad mooier! Dank je wel
Desenio vind ik vrij duur, maar heb bij de Ikea en leenbakker heb je prima voor goedkoper! En zag gister bij de Action ook de zwarte!
Xenos! Bij far het goedkoopste en Hema heeft ook een aantal dunne.
Ik heb jullie hulp nodig. Zoals te zien is op onderstaande foto heb ik nog maar één rolgordijn (de andere is kapot). Nu moet ik dus nieuwe gordijnen of nieuwe rolgordijnen maar ik struggles met welke kleur mooi is bij mijn (bij elkaar geraapt kringloop) interieur. Wat zou volgens jullie mooi zijn? En ga ik dan voor rolgordijnen of gordijnen? En als ik dan voor gordijnen ga, over heel de wand waar de ramen zitten?
Ja ik! Alleen ja hm. De bank is heeeel mooi. Maar na 1 maand bleek 1 van de zit kussens veeel zachter te zijn, dat moeten we nog even goed doorgeven en dan krijgen we gewoon nieuwe kussens en hoezen opgestuurd. Maar nu kraakt en piept de bank ook gigantisch. De service is wel goed en de banken zijn heel mooi, maar er is bij ons dus al best veel mis eigenlijk…
Ik zou gordijnen van plafond tot de grond nemen. En dan zeg maar zo:
Gordijn - raam - stukje muur - raam - gordijn.
Qua kleur misschien fluweel en dan okergeel of diep donkergroen? Of juist naturel kleur, beetje beige en dan een natuurlijk stofje.
Haha yes jij zegt precies wat ook in mijn hoofd zat qua opties ! Thanks voor je input!
Ja gordijnen zijn mooi! Ik zou beige ofzo doen, geel vind ik echt geweldig alleen weet niet zeker of dat net niet is bij het rode vloerkleed?
Heel gezellige inrichting trouwens.
Ja dat houdt mij ook tegen! Dat het net te heftig wordt. Beige had ik nog niet over nagedacht, kan inderdaad ook mooi zijn! Donkergroen vind ik super mooi zoals @Musa zei maar ben bang dat het misschien te donker wordt allemaal.
En dankje!!
Ik zou ook voor gordijnen over de hele lengte gaan, en in een natuurlijke kleur zodat je ruimte optisch groter wordt! Als ze niet verduisterend moeten zijn zou ik voor een licht materiaal gaan zodat het niet te zwaar lijkt en ook alles langs de zijkanten van je ramen geschoven kan worden. Als je bijvoorbeeld voor licht linnen gaat, geeft het ook een hele mooie structuur.
Ik vind beige een ondergewaardeerde kleur in interieur haha, denk dat dat heel mooi kan zijn met je meubels die wat donkerder hout zijn, en kleur zit ‘m al in je vloerkleed, kussens, kunst enzo
Met dat je de radiator onder het raam hebt staan, zijn gordijnen tot aan de grond mogelijk wel niet de beste optie. Gordijnen werken isolerend waardoor het veel moeilijker wordt de ruimte te verwarmen wanneer deze dicht zijn.
Kan iemand mij helpen ? Ik heb deze lampenkap van kwantum gekocht en wil m aan het plafond bevestigen, zoals op de foto. Maar hoe en waar koop ik die zwarte lampfitting (of hoe heet dit??) Die aan het plafond zit en waar de kap ook op past? Iemand enig idee😅
heeft iemand wel eens een gesprek (tegen betaling) voor interieuradvies gevoerd?