Ja kan ik me voorstellen, wat flauw dat je niet gewoon mag boren die gaten kan je toch gewoon weer dichten
Ik heb mijn boeken gewoon opgestapeld, net als in die plaatjes hierboven maar dan zonder ondersteuning van die booksbaum. Ik zit nu op 1.5 meter en hij is nog stabiel! Moet je wel een beetje sorteren op grootte. Verder heb ik ook boeken in m’n vensterbank gezet, ziet er ook wel gezellig uit.
Ik heb ooit een lookalike bij action gekocht.
Goeie, had nog nooit van zoiets gehoord!
Ik vind dit echt super gaaf, maar dit moet toch wel goedkoper kunnen dan 12,50 euro per “haak”, lijkt me… Weet iemand waar ik op kan zoeken om dit bij een bouwmarkt te vinden? Of zal ik dat daar niet vinden?
Bereid je voor op een wachttijd van 3 maanden. Het kastje wat ik kocht is echt mooi maar wat heb ik lang moeten wachten! Oja, was er eindelijk een afspraak werd deze op de bezorgdag geannuleerd. ( Is wel goed gekomen uiteindelijk maar de helpdesk was ook lastig te bereiken)
Ja helaas zal dat ook nu met Corona te maken hebben? Wij hebben eind februari een bank besteld en degene die ons hielp waarschuwde al dat het daardoor allemaal wel vertraagd zou kunnen worden. Gingen ook uit van 16 weken ofzo.
Gelukkig hebben we pas over 2,5 maanden de bank nodig.
Maar bedankt voor je ervaring. Dan weet ik dat in ieder geval
Help! Ik heb dit leuke matje op de grond en dit kussen op mijn bed. Nu wil heeel graag een mooie plaid / sprei / doek / lakentje / oid in dezelfde tint en stijl.
Alles is te wit wat ik nu online vind in de welbekende shops. Zijn er nog leuke shops die ik misschien over het hoofd zie? Of zoek ik niet op de juiste term?
Dit is echt het enige wat ik nog moet hebben voor m’n slaapkamer! Rest is zwart grijs en hout; dus dit maakt het dan allemaal net wat warmer/zachter en hopelijk ook net wat stijlvoller.
Bij mij gaven ze als reden de stakingen in Frankrijk, maar het is opzich wel logisch dat corona nu roet in het eten gooit. Goed dat ze van tevoren al waarschuwen, dan weet je een beetje waar je aan toe bent!
Ik vind deze er wel bij passen, zag deze laatst bij en instagrammer. Wist niet dat ze bij Happinez ook interieur items verkopen
Tips voor leuke website met pootjes onder een kast (ivar) en handgreepjes?
Jaaa prachtig! Wel iets boven budget maar sla ‘m op.
Eclectische plattegrond! Hebben jullie al een bestemming voor die hoek onderin? Een kast oid? Of zitten daar ramen? Denk dat een hoekbank links ook best zou kunnen, zolang je maar niet het looppad naar die rechte hoek afsnijdt. Hoewel ik wel het idee heb dat je met de chaise aan de linkerkant net geen lekker beeld hebt op de tv, hoewel dat heel lastig inschatten is van een plaatje!
Chaise links: dan past er nog een fijne stoel oid rechtsboven in die punt van het tapijt bijvoorbeeld. Of je moet een u-vormige bank nemen maar dat is wel een dingetje: een mooie u-vormige bank.
Mijn vader heeft een lichte bank (gebroken wit) in leder, heel onderhoudsvriendelijk
Ga je aan beide kanten van de haard langslopen? Je zou ook de hoek van de bank wel rechts kunnen doen, en dan links voor dat smalle doorgangetje een mooie stoel neerzetten, dan heb je misschien niet zo dat de hele zithoek gericht is op de tv, daar hou ik zelf nooit zo van.
Waaauw prachtig! Dank voor de tip
Ik heb een vraagje. Wij krijgen volgende week dinsdag een nieuwe bank. Groen leer zoals op de foto. Onze muur is geel. We hebben dus een vrij kleurrijk interieur met veel hout en mid century modern meubilair. Nu zoeken we alleen nog de perfecte salontafel. Hebben jullie misschien nog (online) adresjes voor leuke salontafels die hier bij passen?
Ik heb zelf de dutchbone arabica XL en die zou hier heel mooi bij passen denk ik.