Made?
Wij hebben voor ons nieuwbouwhuis bij Woninginrichting in Huis (heeft meerdere filialen) een gratis advies gehad. Uiteindelijk hebben we niets bij hun gekocht, maar ze gaven ons wel handige ideeen wat betreft kleuren op de muur (basiskleur en donkerdere kleur etc) dus daar zijn we wel blij mee geweest!
Wij hebben die gele bank in donkerblauw, zo ontzettend blij mee. Hij heet Anna en komt van homestock.
Oh ik heb even gekeken en kan hem niet meer terug vinden, lijkt dat ze hem hebben vervangen door de Hanna. Hebben jullie hem al lang en is hij nog mooi alsin niet heel erg ingezakt ofzo?
@Bergson @Shaaar Bedankt voor de antwoorden! Hier kan ik me wel even mee vermaken!
Wij hebben hem vanaf april vorig jaar en hij is nog prachtig. We hebben een kat en haar nagels kunnen niet in het fluweel blijven haken. Hebben specifiek voor een donkerdere kleur gekozen omdat ik een knoeikoningin ben. Bank zit stevig maar toch zacht. Hebben er ook zo’n poef bijgenomen en dat is ook top. Je kan wel met je voeten omhoog maar je kan hem ook gebruiken als extra zitplek op feestjes oid.
edit: ook even op de site gekeken maar deze ziet er precies zo uit als onze bank.
Ahhh ik heb toegezegd om appartementje te huren voor het komende jaar.
Ik ben voor een lange tijd gaan reizen maar heb net beslist om hier 1 a 1,5 jaar te werken/sparen en dus ook iets te huren. Zo spannend weer
Anyway… ik kijk heel erg uit naar het inrichten maar weet niet zo goed hoe ik het deze keer ga aanpakken. De vloer is namelijk echt heel lelijk
Heb hiervoor altijd gewoond op plekken met een toffe tegels of een oude houten vloer dus dan is inrichten mega simpel maar nu zit ik met grijze ‘modernere’ tegels opgescheept.
Even rare foto’s want heb enkel foto’s van de huidige eigenaar en wil haar interieur niet zomaar op internet gooien.

Hoe kan ik dit leuk/warmer aankleden? Iemand een idee? Op Pinterest vind ik alleen heel kille huizen met zulke vloer
Kleden gebruiken denk ik!
Maar wat voor kleed past er bij zulke lelijke tegels?
Ik hou heel erg van bohemian/eclectische stijl maar vraag me af of dat dan niet te hard vloekt… Zo moeilijk
Ah dat is goed om te horen! Misschien dat ik binnenkort eens langs ga bij home stock want ik vind hem er op de foto echt heel leuk uit zien.
Staan jullie eetkamer stoelen in dezelfde ruimte als de bank? Want ik vraag me dus af wat voor stoelen leuk staan bij zo’n fluwelen bank.
Weet niet of de foto toevoegen lukt? Maar ik had deze stoelen al in m’n vorige huis en we hebben er samen 3 bijgekocht. Weet niet of ik ze per se nu ook erbij had uitgezocht maar ik hou wel van kleur. Bank staat tegen een oranje muur bijvoorbeeld.
Ja ik! Bij twee zaken, één voornamelijk voor de indeling en grote meubels. Bij de ander voor de kleuren op de meur, type behang, accessoires etc. Beide gratis trouwens. Als alles staat schakelen we dat laatste bedrijf waarschijnlijk weer in voor de afstyling.
Lijkt me inderdaad wel moeilijk om het warm aan te kleden. Ik denk dat als je het meer bohemian wilt aankleden dat je vooral met veel texturen gaat moeten werken. Bijvoorbeeld hout, riet, linnen,… en veel planten in bohemian potten/manden gaat natuurlijk ook helpen!
Ik denk dat een naturel kleurig sisal kleed wel heel mooi is op dat grijs! En dan de rest ook aankleden met hout en warme tinten.
Mooi interieur! Ik hou ook van kleur
. Mag ik vragen waar je lampen boven de eettafel vandaan komen? Heel tof!
Het zijn de Flowerpot lampen, even goed kijken waar je ze besteld want ze schelen soms nogal in prijs. Wij hebben er Philips Hue lampen in gedaan zodat we de kleur kunnen aanpassen, echt heel fijn.
Sinds ik Sabine Marcelis heb ‘ontdekt’ ben ik echt mega fan. Candy cubes, Voie lights, I want it all. En ik ben ook fan van die man die het schilderij van de huismuts heeft gemaakt. Maar het is allemaal zo duur. Gewoon minimaal 3.000 euro ben je kwijt aan zo’n stuk.
Ooit komt het tot het moment dat ik een kunstwerk van hen ga kopen. Tot die tijd: iemand die toevallig mooie knock-off’s kent? Of kunstenaars in deze stijl die nog niet zo duur zijn?
Ik heb hier al vaker advies gevraagd en omdat het toen hielp om de basis van onze woonkamer te kiezen kom ik nog eens om advies vragen. We hebben onze meubels binnen maar nog nauwelijks decoratie in huis dus alles is zo kaal maar ik weet niet waar ik decoratie zou toevoegen of wat dan?
Normaal staat dat scherm en alle zooi a laptops niet op de eettafel natuurlijk maar nu dus even tijdelijk wel elke werkdag van 8-16.30. Ik vind het best lastig omdat we veel ramen hebben en ik het gevoel heb die ruimte al te verliezen voor gezelligheid. We kunnen niet echt meer schuiven met de meubels behalve de stalamp tussen de tafel en ramen in maar kunnen wel dingen toevoegen, ophangen of verven. Heeft iemand tips hoe ik van deze woonkamer naar iets gezelligers kan gaan?
Oke op basis van de reacties. Welke vinden jullie hiervan het mooist?
Lina
Britt
- Lina
- Britt
- Iets anders, namelijk…
0 stemmers
Plantjes! Dat maakt het vaak al veel gezelliger!
Sowieso planten, ik mis groen!
En ik zou waar nu die vier lijsten hangen of uitbreiden (de geliefde gallery wall) of die ergens anders hangen (boven de stalamp?) en dan boven de bank iets groots