Interieurtopic

Montel!

2 likes

Is helaas weer te breed.

Planten groot en klein, accessoires op je kast je en op tafel. Iets aan de muur misschien?

Helemaal niks! Behalve dan… en ja over smaak valt te twisten, maar ik vind eigenlijk de asbak echt afschuwelijk. Echt een doorn in het oog, appeltjesgroen bij paars en roze.

10 likes

Bocx via Kötter wonen!

1 like

Ja klopt heb hier wel eens wat gepost ja, huis in binnenstad uit 1900 met beneden voormalig bedrijf (waar we nu woonkeuken van hebben gemaakt)!

1 like

@Quinn Zen is ook echt een fijne winkel!

1 like

Oh best veel reactie’s :smiley: Straks even alles rustig lezen.

https://www.kewlox.com/nl/ kun je zelf een kast configureren.

Thanks! Zie al een aantal mooie kasten op de website

1 like

En wat als je in de vakken mandjes doet waar je zooi in gooit?

Dit misschien iets? Wel met hout…

Het raam beplakken met plakplastic of een voile gordijn ervoor hangen. Daarvoor een verzameling plantjes. Een staande lamp of booglamp naast je vakken kastje. Leuke spulletjes in en op je vakkenkast (+extra planten). Als je geen vloerkleed bij de bank wil zou je een langwerpig kleed voor de vakkenkast kunnen leggen voor extra kleur, textuur en patroon. Meer kussens op de bank, verschillende formaten, vormen en texturen. Effen en patroon. Een lekker plaid over je bank gooien. Die spiegel hangt te hoog aan de muur. De muur waar de spiegel hangt zou ik verven of behangen. Zet ergens een leuke grote mand neer en hang posters aan de muur of een foto richel (smal plankje) met wat decoratie erop. Op je salontafel een plantje en een mooie schaal oid. Met wat meer ronde, ovalen of afgeronde vormen maak je het wat zachter allemaal.

Ik mis ook echt wat dingen in hout, rotan, riet dat soort werk of een leuke metaalsoort zoals messing, goud, koper.

(had even geen zin in een uitgebreide fotobewerking, maar dit geeft hopelijk een beetje een beeld?)

46 likes

Wilde je nog even bedanken voor je vraag of we echt niet de tafel kunnen draaien. We hebben de halve woonkamer verplaatst, waar nodig plinten etc weggehaald om de meubels meer richting de muur te kunnen schuiven en van alles verschoven om de tafel te kunnen draaien en toch genoeg looptuimte tussen de bank en tafel te houden. Het is gelukt en het maakt het zoooo veel beter + meer af, dus ben blij dat je gevraagd hebt of het toch niet kon! :smiley:

We hebben nu dus twee planten bij het raam ook en de volgende missie is kijken voor een plantje op de salontafel + wat meer variatie in kussens.

7 likes

Dit zijn de kruidenrekjes van de Ikea toch? Die heb ik vorig jaar ook wit gebeitst voor in de babykamer, 2 laagjes dekte goed!

1 like

Ah wat een lief berichtje, dankjewel! En hartstikke leuk om te horen dat jullie steeds blijer zijn met jullie inrichting :blush:

Wat ik stiekem het leukste vind is wel dat het een proces is; af en toe iets toevoegen, opknappen, ophangen en vooral blijven dromen wat je nog gaat aanpakken als je tijd hebt. Van mij hoeft mijn huis nooit “helemaal af” :blush:

1 like

Oh top! Beitsen bedoel ik ja! Heb je nog tips of ben je er gewoon 2x met de kwast overheen gegaan en klaar?

Ik vond het handiger om ze even uit elkaar te halen, dan kun je overal beter bij! Ja twee keer met kwast erover en klaar was Clara.

1 like

Iemand tips voor een vergelijkbare klok?
Wil graag met een slinger.

Deze vind ik gaaf maar de site made . Com staat me tegen: negatieve recensies, verzendkosten en retourneren.

Volgens mij maakt Farrow & Ball geen mengkleuren. Je kunt wel in de bouwmarkt kijken of er iets is wat erop lijkt natuurlijk

1 like