Interieurtopic

Niiiiiice

1 like

Onderstaand onze slaapkamer. Dit is nog niet klaar en ik weet niet wat ik met die witte muur moet. Behangen? Schilderen? Welke kleur?

Verder wil ik ook mooie schilderijtjes maar die zijn best prijzig. Normaal zou ik naar de kringloop gaan om lekker te zoeken maar dat kan nu natuurlijk niet. Hebben jullie nog inspiratie of tips? Ondertussen heb ik al een mooie zwarte ZZ plant op de hogere kast geplaatst. Naast diezelfde kast wil ik een bankje plaatsen met de spiegel erboven gehangen.

Let niet op de rommel. :nerd_face:

Samenvatting

Wat een mooie kastjes! Ik zou het kastje van de eerste foto, die tegen de donkerblauwe muur, een stuk naar links zetten en dus niet tegen de witte muur aan. Dus vrijstaand zeg maar. Misschien een mooie ronde spiegel erboven? En dan naast het kastje evt een grote plant op de grond of op het kastje wat plantjes? En dan bijvoorbeeld leuke nachtkastjes of van die gouden bed lampjes aan de muur naast het bed?

Misschien kan je aan het voeteneinde van het bed op de grond een bankje zetten waar je bijvoorbeeld wat plantjes op kan zetten of iets van accessoires / boeken? ofzo.

Ik zat er inderdaad aan te denken om hem niet helemaal tegen de muur te zetten maar vrijstaand. De spiegel wil ik toch niet erboven want ik wilde spiegel wel echt gebruiken en ik ben klein dus boven de kast zie ik niks van mezelf dan haha :P. Er zullen zeker meer planten komen maar wil op het moment niet naar de intratuin etc.

Het bankje aan het voeteneind is nu geen optie. We willen een iets grotere bed en willen niet het risico nemen dat er geen plek meer is om te lopen.

We moeten nog kijken voor nachtkastjes maar daar ben ik nog niet aan gekomen.

Samenvatting

2 likes

Als ik je foto zie, denk ik dat één grote hanglamp midden boven het bed, of twee kleinere handlampjes boven de nachtkastjes mooi zou zijn. En een kleed (deels) onder het (voeteinde van het) bed. Ik zou de muur wit houden als je er iets aan de muur hangt dat opvallend is. Anders misschien ook blauw verven of is dat geen optie?

1 like

Ik wil de lamp inderdaad nog vervangen en eventueel een kleed zou ook kunnen. We zijn nog aan het twijfelen om die ook blauw te maken. We hebben nog verf dus het zou kunnen maar we zijn in dubio. Daarom dacht ik: ik vraag het hier even hahaha

Ik denk dat een mooi helder gekleurd dekbedovertrek of sprei de boel ook wat ophelderd. Love die kast overigens :heart:

1 like

De blauwe muur boven je hoofdeinde is het eerste wat je ziet als je de kamer betreedt, dus ik zou daar iets mee doen. Ik zie op een andere foto twee hangpotten. Het is een idee om er aan allebei de kanten van het bed een op te hangen. Ruim boven de nachtkastjes zeg maar. Op de nachtkastjes zie ik trouwens twee lampen staan, die kan je denk ik ook goedkoop vervangen in een mooie accentkleur.

1 like

Wie doet er mee met de vtwonen voorjaarshuis wedstrijd? Ik ben hier echt kostbare uren van mijn leven mee kwijtgeraakt :sweat_smile: Kans is waarschijnlijk nul dat ik win maar was toch wel leuk om te doen eigenlijk haha

3 likes

Ik doe ook mee, vind het mega leuk en heb ook besloten dat ik een aantal items aan het eind van de zomer zelf ga kopen als ik niet win. Ik zou die van jullie ook wel willen zien!

@En_17_Anderen ja ook dat jaar dat die website er steeds uit knalde. Ik zal helemaal jn de stress😂

2 likes

NOOOO! Ik wilde vorig jaar meedoen met ons nieuwe huis, toen had ik er vet veel moeite in gestoken en kwam ik erachter dat je er wel al op dat moment moest wonen. We kregen toen twee maanden later de sleutel.

Dus wilde dit jaar meedoen omdat ik wel een mini mini mini beetje hoop had dat ze ons zouden kiezen (minimale kans alsnog maar toch haha) aangezien het een vet bijzonder pand (en plek) is en er denk ik een heel vet geheel van gemaakt had kunnen worden. En nu zie ik dat ik precies een dag te laat ben jeeeemig :sweat_smile:

Heb jou en @Shaaar geDM’t! Ook heel benieuwd naar die van jullie!

Ja ben ook wel blij dat het niet precies 10.000 moest zijn, al zit ik nu wel aan de 20k vrees ik :joy:
@Shaaar Ja het is ook wel echt slimme marketing van hen, ik ga ook sowieso wel wat dingen kopen als ik niet win :sweat_smile:
@Chicago Ah nooo wat zonde! Volgens mij heb jij inderdaad best wel een bijzonder huis van wat ik hier al heb zien voorbijkomen, niet?

Oke als jullie mijn woonkamer zien… Wat mist dan nog? Behalve een vloerkleed want dat wil ik gewoon niet (krijg teveel visite normaal gesproken over de vloer wat drinkt en blowt enz en mweh weggegooid geld). Ik heb tussen de banken nog een tafeltje staan met een plant erop. Ik wil nog wel iets boven de bank hangen maar wat? Ik vind een schilderij te groot denk ik.

(En ik heb geen zin in verven op korte termijn ofzo haha)

Wat denk je dat er met een kleed gebeurd? Ik denk echt dat dat veeeeel zou toevoegen! Ik heb ook veel vrienden over de vloer en er wordt vaak ook veel gedronken (wel niet gerookt/geblowd), maar niemand heeft ooit iets laten vallen hoor. Als je bang bent voor rook geur, zou ik iedereen lekker buiten laten roken.
Verder meer planten! Groen is altijd goed!
En inderdaad iets aan de muur. Misschien een collectie van meerdere wat kleinere lijsten?
Daarnaast kan je ook veel doen met verlichting. Misschien een mooie staande lamp naast de bank?

1 like

Planten!! En meer variatie in kussens (Kleur, stof en formaat), 1 kussen per hoek voegt niet heel veel toe. Jammer dat je geen vloerkleed wilt, ik denk dat het echt een verschil maakt.

3 likes

Ik ben op zoek naar zo’n soort meubel, alleen is alles wat ik tegenkom helaas net te breed. Het kan max 1 meter breed zijn. Iemand tips/links

Grote plant naast de bank en iets van een poster(s) of schilderij aan de muur achter de bank?

Wil je hem per se met een aantal dichte vakken? Ik vind deze bijvoorbeeld wel tof en die is smaller dan een meter!

Ja, dat maakt het net zo lastig. Ik wil wel dichte vakken zodat ik er wat rotzooi achter kwijt kan

Hi! Wij zijn op zoek naar een mooie nieuwe bank. Liefst ook een beetje betaalbaar. Hebben jullie nog aanraders wat betreft winkels?