Thanks! Fijne feedback! De bank op de foto is inderdaad heel groot, wij willen een kleinere of denk je dat de kleur enzo ook alleen in een grote kamer past?
Ik vind het wel een mooie bank qua kleur en model. Maar ik zou wel even in de winkel kijken bij echt licht hoe mooi het kunstleer is, want dat kan ontzettend verschillen. En maakt vele uit voor hoe lang je hem mooi blijft vinden.
Thanks!! Ja we willen inderdaad eentje uit de winkel (ook om te kunnen proef zitten) en dan goed kijken of de kleur mooi is? En of het materiaal een beetje mooi is ofzo?
ja en gewoon een beetje hoe het voelt en niet al te chemisch ruikt. Ik denk dat een kleinere versie ook mooi is hoor, geeft sfeer aan de ruimte. Maar ik hou dan ook wel van grotere meubels.
Hebben jullie iets in huis staan wat zorgt voor een lekkere geur in huis? Ik heb geurstokjes van Jo Malone staan, maar ik ruik er dus helemaal niks van en wil dat mijn huis een beetje zoetig warm ruikt haha. Heeft iemand tips voor iets lekkers?
Bepaalde kaarsen van Yankee Candle. Die ruik je ook als je ze niet hebt branden.
Ik heb eens in de zoveel tijd Rituals geurstokjes (happy buddha). Dat ruikt zo sfeervol. Alleen jammer dat ze best wel prijzig zijn, dus ik doe het ook niet altijd.
Ja ik denk dat de kleinere versie ook mooi zal staan :)!
Ik twijfelde al weken over het servies van Hema (zoek op reactive glazuur). Heb uiteindelijk toch maar 8 dinerborden, 8 ontbijtborden en 8 kommen gekocht. Ik twijfel of er niet snel krassen op komen, want zag al een aantal borden met beschadiging.
En gelijk dezelfde avond heb ik toch maar de Herman den blijker servies bij blokker gekocht. Daar zit meer in en kost me uiteindelijk 30 a 40 euro meer. Ga morgen alles maar weer terug brengen bij de hema.
Echt wat een enorme twijfelkont ben ik. Als het met servies al zo gaat ben ik benieuwd wat ik met grotere meubels ga doen.
Herkenbaar! Jij hakt tenminste nog knopen door. Ik twijfel soms zo erg dat ik uiteindelijk maar helemaal niks koop.
Wel goed voor mijn portemonnee, maar ook irritant omdat ik al 3 maanden schaaltjes nodig ben. Nu eet ik soep of uit kommen van huisgenoten of uit mijn kleine puddingschaaltje. Vet irritant eigenlijk.
Maar ik ben gewoon bang dat wat ik koop niet de beste optie is? Ik vind het wel goed dat ik kritisch ben op wat ik koop, maar soms sla ik daar een beetje in door.
Ik spaar nu een Villeroy & Boch-servies, heb heel lang getwijfeld over allerlei (meer of minder trendgevoelige) goedkopere serviezen, maar die lijnen veranderen eigenlijk te snel, als je dan over 2 jaar een bord laat vallen kun je niks meer bijkopen en blijf je zitten met een incompleet servies en kun je weer helemaal opnieuw beginnen te twijfelen wat je dan weer gaat kopen
Sorry dat ik hier kom binnenvallen! Ik zou graag één van mijn muren graag een kleur geven, zoiets als de onderste foto. Nu zijn al onze muren wit en ondanks dat voldoende aan de muren hangt en we heus wel een gezellige woonkamer hebben (vind ik haha) denk ik dat het toch nog warmer kan ofzo. Nu voelt het nog steeds wat te clean ofzo. Denken jullie dat deze kleur mooi zou zijn bij het interieur (of een suggestie voor een andere kleur)?
(Stukje van) de woonkamer nu:
Ongeveer de kleur die ik zou willen :
We hebben inderdaad vrij donkere meubels, veel bruintinten en hier en daar wat zwart en donkergroen/blauwe elementen. Daarom ook maar 1 muur anders wordt het echt too much (té veel kleur vind ik zelf echt niets). Ik dacht aan de muur tegenover de tv, kan er vandaag wel geen goede foto meer van maken. Ik denk dat ik het gewoon ga doen!
Zal ook wel een heel verschil zijn zeg, van zwart naar wit! Als alles heel licht is is het inderdaad wel wat moeilijker. Ik ben normaal niet echt fan van pasteltinten maar bij een licht interieur is iets à la dit wel heeel mooi vind ik (wel zonder de roze muur erbij dan). Maar ik weet natuurlijk niet wat je stijl is haha.
Oh ik lees net opnieuw dat je ook graag een groene kleur zou willen haha sorry. Maar met een pastelgroene/grijsachtige kleur lijkt me ook wel heel mooi!
Ik heb altijd witte muren gehad gewoon, nu in dit huis voor het eerst een gigantische wand in de woonkamer (10m lang) heel donkergroen gehad en nu heb ik de smaak te pakken.
Net een huis gekocht en daar ga ik mn hele woonkamer een medium olijfgroen (Histor Micro) schilderen. Gewoon alle wanden. Vind het heel spannend en ben zo benieuwd hoe het wordt!
Edit: de houten vloer gaan we renoveren en wordt rustiek eiken (van Ceta Bever), dus die wordt niet heel donker, dat houdt het nog een beetje licht allemaal.
Nog een edit:
Ah hele mooie kleur! Was ook precies waar ik aan dacht voordat ik naar onder scrollde en zag dat dat de kleur was die je wilde, ik denk dat het heel mooi zal staan!
Ha, dat herken ik! Hier valt in de lente/zomer echt enorm veel licht binnen en dan vind ik die witte muren wel niet per se storend maar nu voel ik toch ook echt de behoefte voor meer gezelligheid. Met verf kun je gelukkig altijd veranderen gelukkig (al wordt het dan wel een duur grapje haha).
Vind dat zo’n mooie kleur! VT wonen zegt dat je de muur achter de bank een donkere/heftige kleur moet verven zodat je de kleur wel in de kamer hebt, maar er niet de hele dag naar zit te kijken en er knettergek van wordt.