Interieurtopic

Een late reactie, maar super bedankt! Vergeet soms nog dat ik een afbeelding ook gewoon kan zoeken :sweat_smile:

1 like

Ik dacht dat daar een kat met een hele bijzondere vacht op bed lag, haha

8 likes

Ik heb wel eens een aantal posters die ik via google had gevonden laten printen bij printenbind. Kwaliteit is goed, zolang je afbeeldingen/pdf een hoge kwaliteit hebben. Bij google images kan je zoeken op size! Heb wel de posters moeten uitsnijden volgens mij, maar je zou ook zonder rand kunnen printen bij printenbind.

Kun je de deuren niet wit houden? Deze muur is dan toch vrij eenvoudig over te verven als dat nodig is tzt?
Een donkergroene trap lijkt me niet zo mooi maar ik hou dan ook van lichte kleuren. Denk wel dat het mooi kan staan met de bank!

3 likes

Ik vind dit echt een prachtige kleur voor op de muur. De ruimte zelf lijkt me niet enorm groot, en deze kleur maakt het fris en ruimtelijk. En ik denk dat het ook heel mooi staat met een donkergroene bank!

8 likes

Ik denk dat als de tweede laag verf erop zit, de kleur nog wat voller gaat worden. Dan schat ik in dat het wel bij elkaar past. Heb je een stofstaaltje van de bank, zodat je kunt kijken hoe de kleuren staan?

Ik wilde je post eigenlijk meteen liken voordat ik de tekst las. Ik vind het juist veel mooi. Mocht het niks zijn kan je altijd nog over verven toch? Wij twijfelde ook heel erg bij elke keuze, maar je kan het pas goed zien als het totaal af is.

1 like

Volgens mij komt het helemaal goed! Al die donkere tinten bij elkaar en deuren in dezelfde kleur is ook hoe de sfeerbeelden in de catalogus van de IKEA vaak zijn, en dan staat het hartstikke sfeervol. Denk dat het er heel warm en prettig uit gaat zien, en als straks alles geverfd is en de meubels erin staan, kun je stukken beter zien welke kleuren je nog mist om bijv. een deken op de bank te leggen en kunst aan de muur e.d.

En als het na een tijdje leven niet je smaak blijkt, verf je het in de lente gewoon weer wit en begin jeo pnieuw :slight_smile:

1 like

Ik vind het gewaagd en zou het nooit durven, maar ik denk echt dat dit heel mooi wordt! Ik vind het enorm knap dat mensen dit durven. Ik ga altijd voor de veilige optie, een gekleurd muurtje vind ik al heftig.

Ben zo benieuwd naar jullie eindresultaat. Voelt echt een beetje als een eigen huis en tuin of VT wonen aflevering

2 likes

Kan prima samen, ik denk dat de bank zo heel mooi staat voor die kleur. De muurverf en de verf voor de trap passen ook goed bij elkaar!

2 likes

Ik verwoord het verkeerd. Ik vind het juist mooi. Had het niet verwacht, omdat ik weinig mensen ken die kleur gebruiken in de slaapkamer of woonkamer. De enige kleuren die ik ken zijn felroze en blauw in de babykamer en dat is het dan (en vaak is het dan te druk in de kamer, waardoor ik het al gauw niet zo leuk vind).

Als ik het nu zo op jouw foto’s zie vind ik het gewaagd, maar dan in de positieve zin. Ik vind het stoer dat je dat durft en dat het ook nog goed uitpakt (voor zover ik dat kan beoordelen op de fotos).

1 like

Zou de deuren wit laten. Dan komt het houtwerk ook beter tot zijn recht.

Na eindeloos wachten dan eindelijk onze nieuwe eettafel binnen, zo blij! Ook dat we de lamp konden ophangen, die stond ook maar te verstoffen in een hoekje.

45 likes

Wauw, wat een mooie lamp! :heart_eyes:

1 like

Dank je! We wilden een ‘eyecatcher’ en ik denk dat dat wel gelukt is.

1 like

Lekker late reactie, maar ik zou de muur zo schilderen in deze vorm:

11 likes

@Revelry ooh wat een mooie tafel!! Waar is die van als ik vragen mag?

@Ludo ik heb echt te lang naar die foto moeten kijken om te zien dat jij er een blauw filter overheen had gedaan, dacht dat iemand zo echt z’n muur had geverfd. :face_with_monocle:

1 like

Hahhahaha nee, ik zou het ook zeker niet die kleur blauw schilderen :stuck_out_tongue:

1 like

Van Henders & Hazel. Het model heet The Box

Wat een leuke reactie! We hebben nog niks gedaan haha, blijven een beetje twijfelen. Vind dit wel echt heel leuk! Ga het eens aan mijn vriend voorstellen :slight_smile: dankjewel!

1 like