Wauww hoe heet de kleur in je slaapkamer? Die wil ik zo graag in mijn woonkamer!
Ahhhhh, ik weet echt niet wat ik moet met mijn woonkamer. De oppervlakte is mooi maar het lukt me niet om het fatsoenlijk in te richten. Handen in haar-momentje dit.
Ik kan het niet zo goed uitleggen. Ik ben laatst verhuisd en mijn huis is gewoon niet af. Dat komt omdat ikzelf heel kieskeurig ben en zuunig op mijn geld. Ik heb ruim budget om het goed aan te pakken, maar ik weet niet hoe ik de kamer het beste kan indelen. Ik zal even een plattegrond maken.
Professioneel getekend in Paint.
Heeft iemand wel eens een donker behang gebruikt? Ik heb dit weekend donkerbruin behang gebruikt en je ziet zo duidelijk de strepen/lijnen waar de stroken eindigen. Best wel lelijk. Nu twijfel ik of het aan het soort behang ligt (best wel goedkoop) of aan mijn behangkunsten.
Bedoel je dat je tussen de stroken een stukje muur ziet?
Nee, het stroken zitten wel strak tegen elkaar maar de naden vallen alsnog heel erg op. Je ziet echt heel duidelijk de verschillende banen. Nu ik het zo typ denk ik eigenlijk ook niet dat het er mee te maken heeft dat het donker behang is.
Hmm vreemd, had het behang een printje oid? Die zijn soms lastig om goede overloop te krijgen⦠Vaak staat er op de rol dan hoeveel de print āverspringtā, dus hoe groot een print is en wanneer de volgende begint (ik heb geen idee hoe ik dit kan uitleggen sorry). En kwamen de rollen uit hetzelfde verfbad?
Allemachtig wat is FonQ een rotwebshop zeg. Echt, ik raad niemand aan om daar te bestellen.
Begin september onze nieuwe Fest-stoelen gekocht, zouden tussen 1-3 weken levertijd hebben. Ondertussen zijn we al 3 MAANDEN verder en zij kunnen ons helemaal niets vertellen. We hebben echt al 5 keer contact gehad en ze laten op hun site ook gewoon staan dat de stoelen 1-3 weken levertijd hebben. We gaan over drie weken verhuizen en ik ben zo bang dat ze de stoelen alsnog hier gaan leveren terwijl we er dan niet meer wonen. 100% zeker van dat we ze dan kwijt zijn.
TLDR: KOOP NIETS BIJ FONQ.
Koop laten ontbinden zou ik zeggen! Wat ongelofelijk rot zeg
Je kunt het afleveradres wel veranderen toch of willen ze dat niet doen? Wel heel kut, 3 maanden is belachelijk. Welke fest stoelen heb je gekocht?
Ik had ook fest stoelen gekocht op een andere site en daar stond ook 1-2 weken levertijd, maar ze zeiden dat het waarschijnlijk nog wel 1,5 maand duurt.
@MrKaplan Nouuuu, ze waren toen we ze kochten echt heel goed afgeprijsd. Voor die prijs hebben we ze nog nergens anders kunnen vinden haha. Dus we willen die korting ook niet kwijt zijn.
@Annie Ja kan vast, maar ik ben gewoon bang dat ze het verprutsen en dat het alsnog verkeerd gaat haha.
Mijn vriend heeft ook al contact opgenomen met Fest zelf, en zij snappen er ook niets van en zijn een onderzoekje begonnen.
dit wou ik net zeggen, meestal zijn vertegenwoordigers heel vriendelijk en behulpzaam op dat vlak
Vandaag nog 20 dagen voor we de sleutel krijgen.
Naam veranderd dus deze melding niet meer gekregen! Maar dat snap ik inderdaad. Las dat ze een onderzoek starten dus dat is fijn. In principe zouden jullie de stoelen alsnog voor dezelfde kortingsprijs moeten krijgen als deze bestelling āzoekā is en jullie daardoor opnieuw moeten bestellen.
Ik heb een kleurtester van oldtimer rally gekocht maar bij mij komt hij veel groener uit dan bij jou! Zie foto wil je misschien nog een foto vanuit een andere hoek sturen van je slaapkamer? Want ik heb al zoveel getest maar ik wil eigenlijk precies dezelfde als jij haha!
Wij hebben die kleur ook in huis. Voor mijn gevoel is hij ook blauwer dan op jou foto. En donkerder.
@mazikeen @morange Dat lijkt me niet gek, de beide staaltjes zijn gemaakt op ander papier. Bij @mazikeen zit er ook nog duidelijke witruimte omheen. Dat verandert de kleur optisch ook nog.
Even terugkomend onze Fonq-kwestie met onze stoelen van Fest. Fest heeft zojuist de stoelen naar Fonq gestuurd dus we verwachten ze volgende week waarschijnlijk.
Van Fonq hebben we uiteraard nog niets gehoord.
Haha ik snap het nog steeds niet, ik zie hier duidelijk blauw en bij die op het papiertje duidelijk groen
Ja ik heb hetzelfde! Vind 'm op de muur wel echt super gaaf!