Interieurtopic

Wij hebben die kleur ook in huis. Voor mijn gevoel is hij ook blauwer dan op jou foto. En donkerder.

1 like

@mazikeen @morange Dat lijkt me niet gek, de beide staaltjes zijn gemaakt op ander papier. Bij @mazikeen zit er ook nog duidelijke witruimte omheen. Dat verandert de kleur optisch ook nog.

Even terugkomend onze Fonq-kwestie met onze stoelen van Fest. Fest heeft zojuist de stoelen naar Fonq gestuurd dus we verwachten ze volgende week waarschijnlijk. :tada::tada::tada::tada:

Van Fonq hebben we uiteraard nog niets gehoord.

14 likes

Hahahaha, hier komt het probleem met die kleur: het is geen groen en geen blauw. Ik heb echt Oldtimer Rally op de muur, maar in het ene licht lijkt hij meer groen en het andere licht meer blauw. Ik heb echt al uren discussies gehad met anderen wat voor kleur het nou is. Ik ben zelf overigens team blauw, al is hij op het papier van @Mazikeen wel groen, maar dat kan ook nog aan de ondergrond liggen.

1 like


Hier nog 2 foto’s van in de pot en op de muur bij ander licht. @Mazikeen

3 likes

Haha ik snap het nog steeds niet, ik zie hier duidelijk blauw en bij die op het papiertje duidelijk groen :joy:

3 likes

Dat is dus precies mijn frustratie met die kleur. Ik denk dat het net zoiets is als dat goud/blauwe jurkje.

2 likes

Ja ik heb hetzelfde! Vind 'm op de muur wel echt super gaaf!

Oldtimer Rally van flexa! Haha

4 likes

Ik vind het ook echt tussen groen en blauw. En niet een kleur die meer naar het ene of het ander neigt.

1 like

Thanks! Wij twijfelen nog steeds omdat ie bij ons zoo groen is, het scheelt wel met de randen omgevouwen zodat je er geen wit kader meer omheen hebt! Maar we hebben onze perfecte verf nog niet gevonden…

Ofja… wel op jouw muur haha maar we willen hem eerst met eigen ogen ook een keer de kleur blauw in oldtimer rally gezien hebben! Echt moeilijk :flushed:

1 like

Waarom doe je die Flexa tester dan niet op je muur ipv op papier? :yum:

3 likes

Omdat we de sleutel van het nieuwe huis nog niet hebben :joy: maar we hebben vrij weinig tijd om te klussen dus willen zo veel mogelijk van te voren in de startblokken hebben staan!

2 likes

stiekem testen op je werk

8 likes

Hahaha op een muur? :joy::joy::joy:

1 like

Ik zou voor optie 2 gaan en dan die schroefjes wit maken met wat verf.

1 like

@Mazikeen Heb hem zelf ook in de woonkamer en ik ben er echt heel blij mee!

Met testen vond ik hem ook heel groen, maar op papier komt het helemaal niet uit. Ik heb drie lagen aangebracht, en het is echt donkerblauw/groen. Dit zijn wat foto’s van mijn verhuizing, misschien heb je er wat aan:

21 likes

Super mooi! En dat tv meubel wil ik ook :heart_eyes::heart_eyes: ikea toch?

1 like

Die Lampan lampjes zijn erg plastic, als in van dicht bij erg goedkoop. Je interieur ziet er vrij strak uit, dus ik verbaas me een beetje over de keuze van de bloemetjes op de bol? Heb je ook over deze gedacht?

En deze?

6 likes

Ja klopt! Was echt een rib uit mijn lijf. Heb maanden gewacht met het kopen omdat ik hem zo duur vond, maar ik kon niks vinden dat ik net zo leuk vond. Wel blij dat ik uiteindelijk overstag ben gegaan, vind het hout zo mooi bij de muur…

1 like