Interieurtopic

:heart_eyes:

@Pusheen Ik heb ze gekregen, dus durf het niet met zekerheid te zeggen! Weet wel dat action er een aantal heeft in het klein, en als je spiegellijsten opzoekt op Google komen er ook een paar te staan!

11 likes

Ik had in mijn vorige huis laminaat van Leenbakker (e-motion bruin) en dat bleef echt heel mooi!

1 like

@Sugarbear waar had je die posters gekocht?

Desenio!

1 like

Ik kon zo snel niet terugvinden of het hier al besproken is maar ik ben op zoek naar een mooie en realistische pvc visgraatvloer met houtlook. (geen echt hout want ik wil gewoon kunnen leven in huis met hakken aan, knoeien, schuiven van dingen etc) Heeft iemand van jullie zo’n vloer? Er zijn zoveel tinten en ik vind dit op zo’n strookje moeilijk te zien.

Ik ben op zoek naar een mooie oorfauteuil met voetenbankje om een leesplekje van te maken. Het liefst een beetje zoiets als dit:

Maar dan dus in het donkerblauw of grijsblauw. Iemand een idee? Deze is van IKEA en niet in de juiste kleuren.

In mijn zoektocht kwam ik wel deze tegen van made.com https://www.made.com/nl/rodnik-shark-fauteuil

Die heb ik in mijn slaapkamer! Maar ik had je geen rondleiding gegeven laatst… Ik zal je even appen, heb foto’s.

Een houten haha. :see_no_evil:

Ik voel me echt een stalker dat ik even op je insta gekeken heb, maar wauw die kozijnen😱 zo enorm mooi!

4 likes

Ik wil kussens voor op de bank bestellen, maar ik kom er echt niet uit. Onze bank is antraciet en het vloerkleed is een beetje blauw/groen, is het dan het mooiste om kussens in die kleuren te kopen of totaal iets anders? Verder zijn de muren wit en kasten ed wil ik me qua kleur niet aan vasthouden omdat we nog andere meubels willen.

Hey, ben ik ook aan het doen. Ik heb Admiraal van gamma extra mat uitgezocht.
Ben nu zo ver:

Het is al donker, dus de foto is niet heel duidelijk…

5 likes

Ik heb al sinds ik hier woon (al ruim vier maanden) 2 schilderijplankjes staan die ik boven mijn tv-meubel wil hangen. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik ze opgehangen wil hebben. Willen jullie helpen? Het zijn deze van IKEA. En ze zijn in dezelfde kleur als mijn muur geschilderd (je kan ze op de foto’s ook zien staan geloof ik, naast mijn gitaar). Laatste foto is even voor de duidelijkheid, want het was heel donker vandaag.

• Optie 1
  • Optie 2
  • Optie 3
  • Anders…

0 stemmers

2 likes

Nummer 3 maar dan gecentreerd in het midden van de muur zou ik doen

4 likes

Misschien lekker verwarrend, maar ik zou ze aan de rechtermuur hangen die nu nog leeg is, en dan wat hoger, met hangplantjes. :blush:

2 likes

Thanks voor het stemmen en de tips!

@oliverqueen @Ohappyday Oh ja, ook wel een goed idee. Maar dan staat het misschien een beetje scheef t.o.v. mijn tv-meubel.

@Tubing Had ik wel over nagedacht inderdaad, maar ik vond dat een beetje vol ogen dan? Weet het niet zo goed. Maar vind een kale muur wel wat rustiger.

Mee eens!

1 like

Ik keek op je IG voor je vloer, omdat ik zelf ook zoiets wil en ben je gaan volgen (voelt zo stakkerig, daarom zeg ik het maar).

@Tubing Wij gaan waarschijnlijk in het voorjaar een nieuwe vloer halen en ik wil ook graag een visgraat, dus ben benieuwd wat voor vloer je uiteindelijk neemt!

1 like

Ik denk dat het juist gek is als je schilderijen niet in het midden van de muur hangen/staan op het plankje, dan heb je linksboven een loze ruimte. Kun je met tape misschien de omlijningen van de schilderijen op de muur tapen om een beeld te krijgen hoe het de muur opvult? Dan kan je verschillende opties proberen

1 like

Ik zou ze zoals op foto 1 ophangen maar dan meer naar links op dezelfde muur. Maar ik hou niet van dingen boven tv’s.

2 likes

Zo. Alles is blauw wat blauw moest worden. De laatste wand wordt behang waar mn bed tegenaan komt.

Licht taupe met een goud honingraatpatroon.

22 likes