Ik heb vintage blue van Flexa op m’n muur, en die lijkt wel op de linker!
de gamma ed. hebben toch een muur met alle kleuren om te zoeken?
Dat heb ik dus al eens eerder geprobeerd (niet met deze twee kleuren trouwens) en toen ben ik grandioos de fout in gegaan. Die muur moet ook nog over, helaas.
Lange versie: ik had een inspiratiefoto en ben daarmee naar de kleurenmuur gegaan. Staaltje mee naar huis, ik tevreden, dus 40L van die kleur gehaald. In de winkel zei de mevrouw al: mooi lavendel zeg! Ik stond daar aan de balie met een verward gezicht. Maar als je kleuren laat mengen mag het niet terug. Dus ja, toch maar die emmer mee naar huis, alleen eenmaal op de muur leek het dus in het niets op dat wat ik had gewild.
En nu durf ik niet meer.
De site van de gamma heeft een verfkleurwijzer (hij doet het momenteel niet op m’n mobiel maar kans dat hij op browser wel gewoon werkt) om te zien hoe iets staat op een muur, en daar zit een colorpicker bij (als in, zo’n groot regenboogvlak). Als je daar een kleur aanklikt geeft hij een rijtje met verfsuggesties die het meest in de buurt komen van je aangeklikte kleur, misschien heb je daar wat aan.
Dat heeft geen zin, het zijn buitenlandse accounts. Toevallig had iemand anders het gevraagd. Merk was wel bekend maar kleurnummer niet; maar dat merk wordt hier dan weer niet verkocht.
Ik ga Denim drift eens opzoeken.
Iemand ervaring met het laminaat van leen bakker?
Of een andere mooie budgettip?
Geen ervaring met leenbakker, maar ik heb in mn oude studentenkamer ikea laminaat (https://m2.ikea.com/nl/nl/p/tundra-laminaat-eikenpatroon-antiekpatroon-10417531/) liggen en het verbaast me nog altijd als ik daar ben hoe mooi dat er na zes jaar nog ligt. Vooral voor de prijs.
@Pusheen Ik heb ze gekregen, dus durf het niet met zekerheid te zeggen! Weet wel dat action er een aantal heeft in het klein, en als je spiegellijsten opzoekt op Google komen er ook een paar te staan!
Ik had in mijn vorige huis laminaat van Leenbakker (e-motion bruin) en dat bleef echt heel mooi!
Desenio!
Ik kon zo snel niet terugvinden of het hier al besproken is maar ik ben op zoek naar een mooie en realistische pvc visgraatvloer met houtlook. (geen echt hout want ik wil gewoon kunnen leven in huis met hakken aan, knoeien, schuiven van dingen etc) Heeft iemand van jullie zo’n vloer? Er zijn zoveel tinten en ik vind dit op zo’n strookje moeilijk te zien.
Ik ben op zoek naar een mooie oorfauteuil met voetenbankje om een leesplekje van te maken. Het liefst een beetje zoiets als dit:
Maar dan dus in het donkerblauw of grijsblauw. Iemand een idee? Deze is van IKEA en niet in de juiste kleuren.
In mijn zoektocht kwam ik wel deze tegen van made.com https://www.made.com/nl/rodnik-shark-fauteuil
Die heb ik in mijn slaapkamer! Maar ik had je geen rondleiding gegeven laatst… Ik zal je even appen, heb foto’s.
Een houten haha.
Ik voel me echt een stalker dat ik even op je insta gekeken heb, maar wauw die kozijnen😱 zo enorm mooi!
Ik wil kussens voor op de bank bestellen, maar ik kom er echt niet uit. Onze bank is antraciet en het vloerkleed is een beetje blauw/groen, is het dan het mooiste om kussens in die kleuren te kopen of totaal iets anders? Verder zijn de muren wit en kasten ed wil ik me qua kleur niet aan vasthouden omdat we nog andere meubels willen.
Hey, ben ik ook aan het doen. Ik heb Admiraal van gamma extra mat uitgezocht.
Ben nu zo ver:
Het is al donker, dus de foto is niet heel duidelijk…
Ik heb al sinds ik hier woon (al ruim vier maanden) 2 schilderijplankjes staan die ik boven mijn tv-meubel wil hangen. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik ze opgehangen wil hebben. Willen jullie helpen? Het zijn deze van IKEA. En ze zijn in dezelfde kleur als mijn muur geschilderd (je kan ze op de foto’s ook zien staan geloof ik, naast mijn gitaar). Laatste foto is even voor de duidelijkheid, want het was heel donker vandaag.
- Optie 1
- Optie 2
- Optie 3
- Anders…
0 stemmers