Interieurtopic

Nummer 3 maar dan gecentreerd in het midden van de muur zou ik doen

4 likes

Misschien lekker verwarrend, maar ik zou ze aan de rechtermuur hangen die nu nog leeg is, en dan wat hoger, met hangplantjes. :blush:

2 likes

Thanks voor het stemmen en de tips!

@oliverqueen @Ohappyday Oh ja, ook wel een goed idee. Maar dan staat het misschien een beetje scheef t.o.v. mijn tv-meubel.

@Tubing Had ik wel over nagedacht inderdaad, maar ik vond dat een beetje vol ogen dan? Weet het niet zo goed. Maar vind een kale muur wel wat rustiger.

Mee eens!

1 like

Ik keek op je IG voor je vloer, omdat ik zelf ook zoiets wil en ben je gaan volgen (voelt zo stakkerig, daarom zeg ik het maar).

@Tubing Wij gaan waarschijnlijk in het voorjaar een nieuwe vloer halen en ik wil ook graag een visgraat, dus ben benieuwd wat voor vloer je uiteindelijk neemt!

1 like

Ik denk dat het juist gek is als je schilderijen niet in het midden van de muur hangen/staan op het plankje, dan heb je linksboven een loze ruimte. Kun je met tape misschien de omlijningen van de schilderijen op de muur tapen om een beeld te krijgen hoe het de muur opvult? Dan kan je verschillende opties proberen

1 like

Ik zou ze zoals op foto 1 ophangen maar dan meer naar links op dezelfde muur. Maar ik hou niet van dingen boven tv’s.

2 likes

Zo. Alles is blauw wat blauw moest worden. De laatste wand wordt behang waar mn bed tegenaan komt.

Licht taupe met een goud honingraatpatroon.

22 likes

Mooi in contrast met het blauw! Waar heb je het behang gekocht? En bevalt de kwaliteit? :blush:

Bij de Praxis. Geen idee, het ligt nog op rol, zoals je ziet haha

1 like

Iemand tips voor mooie (niet al te dure) beetje aparte vloer lamp? Kleur mag… kom er niet echt uit zelf…

1 like

wat versta je onder niet duur?

Wauw super vette kleur!!

Ik wil graag een mooi veldboeket van kunstbloemen op onze houten tafel (betaal me scheel om dit telkens vers te kopen). Maar wie weet een goede webshop waar ze echt mooie kunstbloemen verkopen? Ik weet nog dat er op EGF iemand hier een hele goede tip voor had…

Dat was @lovewarrior als het goed is!

Niet duurder dan ongeveer 50 :slight_smile:

Misschien marktplaats of kringlopen? Ik vond een vloerlamp uitzoeken best lastig, omdat de meeste die ik tegenkwam behoorlijk duur waren (duurder dan 50 euro) en uiteindelijk heb ik er eentje in een kringloop gekocht. Je moet alleen net het geluk hebben dat er wat leuks is.

Ben nu idd bezig op marktplaats zag 1 leuke houten. En wil de kringlopen ook nog af dus hoop daar iets leuks te vinden!
Vind lampen nog best een kostenpost als je er opeens allemaal in je woning er 1 moet hebben :sweat_smile:

1 like

Ik reageer even! Zij noemde kunstbloemen en naaldhakken. Ik heb er inmiddels 2 boeketten vandaan en ben er heel blij mee.

Kan wel een foto maken als je wil?

Ja graag! Ik zag die webshop idd al in m’n Google sessie maar vind 't wel lastig om iets moois samen te stellen

Sneakpeak van de woonkamer in ons nieuwe huis! De tafel hebben we ondertussen ook inelkaar en is echt prachtig. Alleen Fonq loopt nog te kutten met onze Fest stoelen, dus die hebben we NOGSTEEDS niet. Janken.

39 likes