Mooi in contrast met het blauw! Waar heb je het behang gekocht? En bevalt de kwaliteit?
Bij de Praxis. Geen idee, het ligt nog op rol, zoals je ziet haha
Iemand tips voor mooie (niet al te dure) beetje aparte vloer lamp? Kleur mag… kom er niet echt uit zelf…
wat versta je onder niet duur?
Wauw super vette kleur!!
Ik wil graag een mooi veldboeket van kunstbloemen op onze houten tafel (betaal me scheel om dit telkens vers te kopen). Maar wie weet een goede webshop waar ze echt mooie kunstbloemen verkopen? Ik weet nog dat er op EGF iemand hier een hele goede tip voor had…
Niet duurder dan ongeveer 50
Misschien marktplaats of kringlopen? Ik vond een vloerlamp uitzoeken best lastig, omdat de meeste die ik tegenkwam behoorlijk duur waren (duurder dan 50 euro) en uiteindelijk heb ik er eentje in een kringloop gekocht. Je moet alleen net het geluk hebben dat er wat leuks is.
Ben nu idd bezig op marktplaats zag 1 leuke houten. En wil de kringlopen ook nog af dus hoop daar iets leuks te vinden!
Vind lampen nog best een kostenpost als je er opeens allemaal in je woning er 1 moet hebben
Ik reageer even! Zij noemde kunstbloemen en naaldhakken. Ik heb er inmiddels 2 boeketten vandaan en ben er heel blij mee.
Kan wel een foto maken als je wil?
Ja graag! Ik zag die webshop idd al in m’n Google sessie maar vind 't wel lastig om iets moois samen te stellen
Sneakpeak van de woonkamer in ons nieuwe huis! De tafel hebben we ondertussen ook inelkaar en is echt prachtig. Alleen Fonq loopt nog te kutten met onze Fest stoelen, dus die hebben we NOGSTEEDS niet. Janken.
Supermooi! Waar is jouw salontafel van?
Thanks! Hay Tray Table!
Gefeliciteerd!!
Bank was bij ons 12 weken, eettafel 5 weken en eetkamerstoelen 3 weken (alleen die zijn er na bijna 4 maanden nog niet …)
Verschilt per winkel. Zou op tijd beginnen omdat het voor winkels vaak geen probleem is om later te leveren dan de levertermijn. Onze bank (vorig jaar al gekocht) was de levertijd 14 weken. De eettafel normaal zes weken, maar die wordt bij ons geleverd als we de sleutel in mei krijgen.
Oh en ander voordeel: je kan dan eventueel nog kijken of er in de periode tussen nu en de uiterste besteldatum kortingsacties zijn. Op onze eettafel (deze week besteld) hebben we daardoor 300 euro korting
Wij hebben ook alle meubeld met korting kunnen krijgen! Wij hebben gewoon gewacht tot er een actie zou zijn haha. Hebben we echt enorm mee kunnen besparen.
Nee zoals @Bergson al zegt; orienteren op wat je wilt, regelmatig kijken of er een actie is en dan tijdens die actie bestellen met latere levering. Vooral als je grotere/duurdere meubels gaat kopen kan dat zo honderden euro’s schelen
Veel designwinkels zetten veel in de uitverkoop rond januari zodat ze tegen maart/april weer veel ruimte hebben voor nieuwigheden van Milaan
Ik ben montel fan. Hele fijne ervaring gehad daar, alles uitgeprobeerd, uit veel stoffen kunnen kiezen (we wilden graag iets grofs) en voor 1000 euro een leuke 3-zits met hocker die supernetjes geleverd werd (deze bank in andere opstelling; https://www.montel.nl/006828021103000/montel-viano.html). Enige wat ik nu na een jaar merk is dat er een plooi vormt in een van de zitdelen, maar wij gaan niet heel netjes met de bank om.