Dit heb ik ook! Mijn vader heeft met steigerbuizen een vorm gemaakt ongeveer even hoog als m’n tv en aan beide kanten is het dan 30 cm breder dan m’n tv- en meubel. En tussen die buizen heb ik een doorzichtig gordijn gespannen. Weet niet of die heel duidelijk is haha maar een geïmproviseerd kamerscherm dus
De meeste kamerschermen zijn hoger maar dat wou ik niet ivm lichtinval, dus deze is max een meter hoog!
Bij mij staat m’n tv overigens met z’n achterkant tegen de zijkant van m’n bed.
Ja heel lastig! We hebben ook echt een kleine ruimte maar er zit wel alles in. Aankleding qua accesoires is ook wel belangrijk idd, goed dat je het zegt! Daar kun je altijd nog een iets ander effect mee maken. Ik ga maar eens wat dagen badkamerzaken afstruinen inplannen haha.
Ik ben ook heel benieuwd naar inrichtingen van studio’s. Woon zelf ook sinds een paar maanden in een studio. Maar ben altijd zo benieuwd naar hoe anderen het hebben. Zal ook eens wat foto’s maken om te delen!
Dat ga ik nu ook bestellen! Heb zo een mooie gezien. 1.60 meter breed en 1.80 hoog. Zoveel zin in!
Ah leuk! Welke ga je kopen?
Ik denk de pixel-meisje met de parel echt zo mooi en past zo goed in ons huis!
Vet, vind zo’n geote eyecather altijd enorm tof, ben benieuwd naar je interieur!
Hoop op een creatieve oplossing! Heb dus een viertal aan schilderingen gekregen van mn vriend zn oma. Enorm kleurrijk en groot. Vind dat zelf mega leuk want hou van een wit interieur, waar dan die schilderijen uit knallen en wat meer kleur brengen (en een persoonlijke touch).
Ik heb ze gekregen met passe partout, alleen die zijn mega geel verkleurd met vlekken. Zit eraan te denken om die gewoon wit te verven of spuiten? Iemand nog ideeen?
Daarnaast moeten er natuurlijk lijsten omheen maar die krengen zijn zo duur! Heeft iemand een goedkope oplossing daarvoor? Het zijn redelijke formaten dus dat loopt al snel op in de honderden euro’s en dan is het weer zo’n dure grap. Maar vind het ook zonde om er niks mee te doen!
Oh die zijn leuk!!
Zijn het platte schilderijen of op een houtwerk gespannen? Als het het laatste is kun je dunne latjes halen bij de bouwmarkt en die om de buitenkant vastmaken ( en eventueel schilderen) zoals hier:
Als het platte tekeningen zijn kun je van die sierlijsten bij de bouwmarkt proberen iets te maken!
Dank voor je linkjes! Zat daar inderdaad ook al aan te denken alleen vind ik zelf schilderijen (en vooral deze met veel kleur) nog mooier uit komen als er glas overheen zit. Ben dus bang dat ik er sws veel geld aan uit moet geven want glas is sowieso duur. Bedacht me net de kringloop! Wie weet kom ik er per ongeluk een lijst tegen die past.
Ik weet niet hoe groot ze zijn maar je zou altijd bij Ikea kunnen kijken. Daar hebben ze volgens mij lijsten met glas en kunststof en dan kun je eventueel zelf een lijst maken en die glasplaat gebruiken.
Oh of plexiglas op maat laten snijden! Is niet heel duur en minder kans op barsten!
Haha inrichting is echt niet m’n sterkste punt, maar kan als het klaar is wel een foto sturen
Top! Dankjewel, ikea is idd ook een goed idee! En plexiglas ook!
Ik heb ook jullie advies nodig ben benieuwd naar alle leuke ideeën van hier. Onze slaapkamer / kinderkamer heeft dit kleurenpallet. De commode is donkergroen, er komt een donkergroene stoel en één muur is dat soort waterige lichtgroen.
Nu moet ik nog gordijnen en een vloerkleed! Die zou ik het liefst in de terracotta-rood of licht roze willen hebben. Welk product welke kleur krijgt, maakt niet uit. Hebben jullie nog tips? Het budget voor het kleed is maximaal €250.
Ik ben opzoek naar iets van hout voor aan de muur
Ik vind dit bijvoorbeeld heel tof maar ontzettend duur haha. (Gaat op maat, de maat die ik zou willen is €300+)
Weet misschien iemand wat goedkopers van hout? Het mooist vind ik wel als het meerdelig is en uiteraard niet te klein, het mag best opvallen.
Mijn broer heeft dit als achterkant bij zn keuken, hij heeft alle blokjes zelf gezaagd en geplakt
Niet echt interieur, maar heeft iemand leuke ideeën om mn dakterras op te fleuren zonder planten? Alles wat ik er neer zet gaat dood (foto is van vorig voorjaar, dit leeft niet meer). Het is vol op t zuiden en zomers veel te warm voor planten die niet in de volle aarde kunnen. Zit zelfs nepplanten te overwegen maar er zijn vast leukere oplossingen.
Geen tips, maar wil wel even zeggen dat ik het er super leuk uit vind zien!
Stomme vraag maybe maar wie heeft er ervaring met een stoomreiniger op een zeil-vloer? Ik ben het zat om iedere x op mn knieen die vloer af te schrobben (zeil met structuurtje erin en een peuter van 2.5).