Ik heb een houten wereldkaart aan de muur, zoiets:
Niet echt interieur, maar heeft iemand leuke ideeën om mn dakterras op te fleuren zonder planten? Alles wat ik er neer zet gaat dood (foto is van vorig voorjaar, dit leeft niet meer). Het is vol op t zuiden en zomers veel te warm voor planten die niet in de volle aarde kunnen. Zit zelfs nepplanten te overwegen maar er zijn vast leukere oplossingen.
Geen tips, maar wil wel even zeggen dat ik het er super leuk uit vind zien!
Stomme vraag maybe maar wie heeft er ervaring met een stoomreiniger op een zeil-vloer? Ik ben het zat om iedere x op mn knieen die vloer af te schrobben (zeil met structuurtje erin en een peuter van 2.5).
En toch iets van bamboe dan? Dat gaat mooi de hoogte in dus minder inkijk en kan tegen de hitte denk ik? Vind zelf groen wel heel mooi namelijk en bamboe is wel makkelijk!
Wauw! Super leuk zeg! Misschien planten als blauwgras? Dat moet wel blijven leven toch? En anders gekleurde kussens of een mozaïek tafeltje oid? Dat heb ik in delen van mijn tuin waar geen planten kunnen staan om het wat op te fleuren.
Ik vind dat het er al superleuk uit ziet, maar aangezien je je een oplossing zoekt voor je planten, neem ik aan dat je op zoek bent naar wat kleur? Dan is een (buitenkleed) en wat kleur op je bank in de vorm van een kussentje of een kleedje denk ik wel leuk. En wat lampjes doen het 's avonds altijd heel leuk om sfeer te creeëren.
En je kunt denk ik best wel een nepplant neerzetten, maar dan zou ik denk ik wel echt gaan voor een plant en niet voor een bloem met kleur. zo’n plant als je links in de hoek hebt staan, heb je ook wel mooie neppe varianten van. Ik hoorde laatst dat ze bij Ikea mooie nepplanten hebben.
Thanks voor de tips! Bamboe is nog wel een goede! Ik vind het vooral zoveel hout zonder planten, een kleed is ook nog wel een goed idee ja! En ik wil inderdaad ook nog een leuk lichtsnoer langs de reling.
En misschien gewoon maar duimen voor een iets minder warme zomer dan vorig jaar, dan heb ik nog wel hoop voor wat levend groen
Ik ga er volgende week meteen heen!! Dit is precies wat ik zocht en alleen maar heel duur vond!
Wauw! Echt heel mooi
Wauw mooi zeg! Zelf gedaan of laten leggen?
Laten leggen, dit moet je gewoon niet zelf willen doen haha. We zouden de plinten wel zelf doen, maar die hebben we toch ook maar bij hen besteld en komen ze ook nog doen.
Haha groot gelijk! Het leek me al verwonderlijk als je er zelf aan was begonnen omdat het er echt uitziet als een precisiewerk.
Echt heel mooi! Mag ik vragen wat jullie ervoor betaald hebben per m2 (vloer + leggen)?
Mooi!
Ik heb sinds een aantal weken ook nepplanten in huis en ben er nog elke dag blij mee. Knappe meid die een plant in leven kan houden maar mij lukt het al 10 jaar niet.
Hebben jullie goede verkoopplekken voor nepbomen en planten?