Interieurtopic

Thanks voor de tips! Bamboe is nog wel een goede! Ik vind het vooral zoveel hout zonder planten, een kleed is ook nog wel een goed idee ja! En ik wil inderdaad ook nog een leuk lichtsnoer langs de reling.

En misschien gewoon maar duimen voor een iets minder warme zomer dan vorig jaar, dan heb ik nog wel hoop voor wat levend groen :sweat_smile:

1 like

Vind de nieuwe bijzettafel van Søstrene Grene ook leuk!

8 likes

Ik ga er volgende week meteen heen!! Dit is precies wat ik zocht en alleen maar heel duur vond!

1 like

WE HEBBEN EEN VLOER! :heart_eyes:

133 likes

Wauw! Echt heel mooi :two_hearts:

1 like

Wauw mooi zeg! Zelf gedaan of laten leggen?

Laten leggen, dit moet je gewoon niet zelf willen doen haha. We zouden de plinten wel zelf doen, maar die hebben we toch ook maar bij hen besteld en komen ze ook nog doen. :stuck_out_tongue:

Haha groot gelijk! Het leek me al verwonderlijk als je er zelf aan was begonnen omdat het er echt uitziet als een precisiewerk. :wink:

@Bergson, ge-wel-dig :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Echt heel mooi! Mag ik vragen wat jullie ervoor betaald hebben per m2 (vloer + leggen)?

1 like

Update;

Mn dakterras is een nep boom rijker! Ben er blij mee :smile:

64 likes

Mooi!
Ik heb sinds een aantal weken ook nepplanten in huis en ben er nog elke dag blij mee. Knappe meid die een plant in leven kan houden maar mij lukt het al 10 jaar niet.

Hebben jullie goede verkoopplekken voor nepbomen en planten?

Mijne is van Ikea, vond lang niet alles daar mooi maar zaten wel wat goede tussen. Heb ook nep lavendel plantjes gehaald daar

Samenvatting

1 like

Ik heb m’n lavendelplantjes van de ikea zeker maanden water gegeven voor het licht een keer heel vreemd op de potgrond scheen en ik er achter kwam dat het plastic was :joy:

58 likes

parket tellen we op het werk ruw geschat €80-100 per m² natuursteen vanaf €120

HAHA ohh blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dit dus heeft gehad met die neppe lavendel!

1 like

Daar zaten wij nog boven. :see_no_evil:

Oooh je mag wel namen PM’en hoor haha. Ben nu ook wel nieuwsgierig of hij het goed heeft haha.

het ligt er ook aan hoeveel je laat leggen, als het maar iets kleins is tellen ze harder door

1 like