Interieurtopic

Heel mooi :heart_eyes:

1 like

Ik had er eentje van ASOS, maar die is uitverkocht zie ik. Deze hierboven lijkt erop alleen is net iets anders geweven.

3 likes

Ik was vanmiddag bij de CASA en sostrene grene en daar zag ik verschillende soorten! :blush:

1 like

Ja! Heb jij die hier laatst ook gepost? Die kon ik me nog herinneren namelijk, maar is nu niet meer te krijgen op asos. Ik vind deze helaas te klein, maar wel erg leuk! :upside_down_face:

Dankje! Ga even op de sites kijken.

1 like

Twinning (mijn muur is donkerder dan op de foto lijkt)!

Maar staat erg leuk! Ik zat daar toevallig ook over na te denken om plankjes aan de muur te maken, maar door jouw foto weet ik dus dat dat leuk gaat staan :"P Thanks.

17 likes

Hahah, hoe leuk! Ik zou het doen ja - had dus al heel lang al die plankjes staan, en nu ik ze heb opgehangen vind ik dat het de muur wel echt afmaakt ofzo :blush:

1 like

Ha yes, ik had voor drie gestemd!

1 like

Ja, ik heb er eentje die veel lijkt op die hierboven! Jammer dat deze te klein is, maar zo te zien heb je veel andere opties:)

Superleuk! Waar is jouw tv-meubel van?

Stockholm van IKEA :ok_hand:

1 like

Mega blij met mijn decoratieplankje! Ben altijd heel slecht in dit soort dingen en nu echt trots!:grin:

26 likes

Super leuk! En ik ging stuk om je ‘ik hoef niet te tanken schat’ letterbordtekst. :joy::joy:

1 like

Het is totaal niet goed op de foto te krijgen. (Moet mijn groothoeklens er eens bij pakken)
Maar na een jaar klussen is onze slaapkamer af!
Het was een open ruimte en we missen in ons huisje opbergruimte.
Dus een inloopkast gemaakt, verhoogd bed met opbergruimte onder het bed én trap en alles lekker donker geverfd (ook het plafond)

Sweet dreams!

60 likes

wauw wat mooi :heart_eyes:

1 like

Ik heb vandaag weer heel veel banken geprobeerd. Nu zag ik op internet de rodeo velvet van bepurehome. Heeft iemand ervaring met banken hiervan?

Ik had ook een mooie velvet bank bij Rivièra Maison, maar de kleuren waren helaas heel beperkt.

Wat vet! Ziet er echt uit als een heerlijk plekje zo.

Dank je, het is ook een soort van knus geworden.

1 like

Als jullie een keer op vakantie gaan, ik pas graag op! :slight_smile:

Hahahaha lief

1 like