Interieurtopic

ga gewoon naar een verfmengservice (zo goed als iedere bouwmarkt heeft dat) en vraag naar een specifieke RAL kleur om te mengen
https://www.ralcolor.com/

1 like

Ik denk dat deze kleuren heel mooi zijn bij een donkergroene bank!
Een groen kleed erbij zou ik denk ik iets teveel van het goede vinden en ik heb zelf iets tegen grijs in mn interieur haha maar dat is heel persoonlijk. Bij een groene bank zou ik het zelf toch bij witte/creme/poeder/roze/aardetinten houden.

3 likes

Ik vind 'm prachtig en qua kleur kan het goed. Toon-op-toon zou ik niet zo snel doen met een uitgesproken kleur. En bovendien, je kunt toch retourneren als het niet mooi is?

1 like

Ik denk dat dit echt super mooi zal staan!

1 like

https://www.maisonsdumonde.com/NL/nl/p/koperkleurige-draadhanglamp-phaona-182510.htm

Zag net deze oo maison de monde en moest meteen aan dit topic denken. Wel andere kleur


1 like

Mooi hoor!

Die lamp is echt zo mooi! I need it

Klopt, ik zat al te kijken bij H&M idd. Heb er (momenteel) het geld er niet voor (over)

1 like

Perfect voor de hond
 dacht ik eerst :roll_eyes:

1 like

ik vind dat kussen er langs ook nogal aardig anus vibes hebben hoor

8 likes

m’n bescheiden studentenkamer is echt 90% ikea, maar vond m’n redesign poging wel aardig geslaagd

19 likes

Heel mooi dat blauw!

1 like

Thanks! Nu nog wat bijpassende planten uitzoeken <3

Nice! Ik dacht heel even dat je een donkerblauwe wand had gebouwd met een smalle opening naar het bedgedeelte van je kamer, maar het is het werk van de spiegel. :laugh:

25 likes

Dat dacht ik ook :open_mouth: Mindfuck haha

4 likes

Hahaha, parkour 24/7!

1 like

Ik ga morgen waarschijnlijk een hoekbank kopen en zit te twijfelen of ik het loungegedeelte links of rechts ga zetten. Links zit het tegen een muur met raam aan en rechts zit het in de kamer zodat het meer een afscheiding wordt van de eettafel. Wat zouden jullie doen?

  • Links tegen het raam
  • Rechts in de woonkamer

0 stemmers

Foto?

Planten!

5 likes

Betegelen?

2 likes