Oh wow wat raar, ik heb nooit een melding gehad van je bericht! Ben niet zo aso om niet op je bericht te reageren haha. Maar heb de bank inmiddels al gekocht dus foto heeft niet zoveel zin meer
Misschien is een modulaire bank dan iets voor je. Ik vind die van Vimle van de Ikea mooi. In het echt mooier dan op de website. Hij is in verschillende stoffen en je kunt hem dus helemaal samenstellen zoals je zelf wilt. Als je dan later gaat verhuizen, kun je de bank makkelijk aanpassen of als je hem zat bent andere hoezen kopen. Tot 24 september is er nog korting, maar via Marktplaats kun je ook wel wat vinden.
Ik denk dat een houten vloer de uitstraling heel landelijk zal maken, zeker als ik het zie in combinatie met het plafond. Denk wel dat een houten vloer duurzamer is, denk dat je beschadigingen heel snel zal zien als je de vloer gaat verven.
Gaan jullie het plafond ook verven?
Prachtig! Ik zou een houten vloer geweldig vinden. Wel in combinatie met een wit plafond dan, anders zou ik me misschien wat beklemd voelen tussen al die lichtbruine/houtachtige kleuren. Maar dat ligt er misschien ook aan wat voor meubels je verder hebt. Ik hou erg van hout, maar het liefst in de kamer en op de vloer, en dan op de muur en het plafond niet
Oh en doorlopen! Vind ik echt prachtig. Of in de keuken eventueel niet
Ah dat is inderdaad hoog genoeg! Dat kon ik op de foto ook niet zo goed zien. Maar originele elementen houden vind ik inderdaad ook heel leuk! Is het een beetje beige, creme-achtig? En ik vind visgraat overigens juist tijdloos. Dat is iets wat altijd mooi blijft. <3 Als het past bij de ruimte en bij jullie inrichting, gewoon doen. Maar lange houten planken zijn ook altijd heel mooi.
Ik ben zooo benieuwd stiekem naar het hele huis <3 lijkt me zo mooi!
@SpeedOfSound Een pvc-vloer met houtprint is misschien ook een optie. Klinkt lelijk, maar ziet er als je voor een goede kwaliteit vloer gaat, heel echt uit. Kan ook in visgraat trouwens.
Dat was mijn bezwaar ook, maar uiteindelijk hebben wij voor een visgraat van Moduleo gekozen. Die voelt echt wat ruwer aan. Hij moet nog gelegd gaan worden, dus gebruikerservaring heb ik nog niet Een ander merk met mooie vloeren is Therdex.
ik zou het verven puur omdat er vloerverwarming zit, het systeem gaat sowieso niet voorzien zijn op een houten vloer waardoor je eigenlijk de vloer gaat isoleren met hout
Ik zou de vloer verven. Het is goed schoon te houden zo en vloerverwarming lijkt me heerlijk. Daarnaast denk ik dat juist het contrast aan materialen voor een hele mooi blend tussen bohemian en urban gaat zorgen gezien het huis qua stijl en bijv. de balken al meer dat romantische heeft. Mooie kleden eventueel erbij en je hebt echt wat moois.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie hebben betaald voor je vloer en raamdecoratie. Wat voor iets hebben jullie en voor welk oppervlak?
De gordijnen heb ik gekregen van m’n moeder (erfenis van overgrootmoeder dus ik zal blij zijn als ik ze weer terug kan geven) en de vloer was in de aanbieding bij de Leen Bakker geloof ik, 2,95 voor een vierkante meter. Heb er 200 euro in totaal aan uitgegeven of nog niet eens, voor +/- 70 m2
Wel het meest goedkope lelijke laminaat maar ik zou er maar een jaar of 2 wonen dus dan wilde ik niet teveel geld uitgeven. Wsl word ik er volgend jaar uitgekickt en het ziet er na 3 jaar nog prima uit
ik heb net een offerte binnen voor 75m2 laminaat (wel echt mooi niet van hout te onderscheiden luxe met groeven en weet ik het al) voor €3500 incl leggen/ondervloer/hoge plinten.
Echt hout zou bij deze zaak +/- €6000 zijn, visgraat +/- €9500.
bij ons op het bureau tellen we 150 a 200 euro de vierkante meter voor vloer, al is er hele veelverschil ins
Ik heb je basic basic laminaat waar we voor 75m2 met ondervloer en plinten en bezorging iets van 550 euro voor hebben betaald
heel eerlijk ik vind dat je altijd wel ziet dat het laminaat is, maar het verschil in prijs is wel heel erg groot, ik zou dan wel voor deze optie gaan.
Dit is een close-up van wat wij hebben uitgezocht, ik vond het verrassend levensecht. De vlekvastheid gaf voor ons de doorslag (naast de prijs), de verkoper vroeg of wij het type mensen zijn dat ‘s avonds na een feestje nog de biervlekken en gemorste bitterballen gaat staan opdweilen, of dat wij het type mensen zijn dat alles laat liggen en morgen wel verder ziet. Als je het laatste type bent (zoals wij) blijf je de vlekken in een houten vloer voor altijd zien, je moet een kring rode wijn direct weghalen, eenmaal erin is erin, en ik ben gewoon niet iemand die zo spastisch op z’n vloer wil letten.
Mag ik weten welke zaak dit is? Wij zijn ook op zoek naar een nieuwe vloer
Wancoparket in Weurt
Dankje!
Mooi! Ik kan ook niet wachten totdat ie bij ons wordt gelegd.
Edit: je hebt ook leuke eetkamerstoelen!