Interieurtopic

Ik heb er een paar ingelijste posters en een (lichte) spiegel mee opgehangen en dat gaat prima (zit ook ruim onder het maximumgewicht wat zo’n spijker aankan, maar een kapstok waaraan je weer vanalles gaat ophangen zou ik niet aandurven.

1 like

Thanks! En de rest ook! Toch maar gewoon boren dan :pensive:

Ik heb dit bed gekocht voor in ons nieuwe huis. Nu wil ik graag de pootjes geelgoud spuiten. Enig idee hoe ik dat het best kan doen? Via Google wordt ik niet veel wijzer: alleen ontvetten en dan spuiten of moet ik de pootjes echt opschuren?

5 likes

ik denk dat het zo ook wel gaat houden aangezien het geborsteld is

1 like

Dankjewel! Dan ga ik dat proberen.

Hebben jullie tips voor m’n inloopkast?
Binnenkort krijgen we sleutels van ons nieuwe huis en heb ik een inloopkast. We hebben nu inbouwkasten in ons huidige huis dus we moeten nog iets van kledingkasten hebben en ik dacht aan een beetje een low-budgetoplossing door 2 MALM-kasten vd IKEA naast elkaar te zetten en dan steigerbuizen aan de muur te maken voor het hanggedeelte (ik wil graag veel hangruimte). Maar ik twijfel of dat wel sterk genoeg is als ik die steigerbuizen alleen aan de muur vastmaak en niet richting de grond of het plafond.

Ik weet niet van welk materiaal het plafond is, of de buizen evt. daaraan kunnen hangen.

Hebben jullie tips/ideeen? Of kan ik toch beter een PAX-kast kopen?

zo mooi! waar is hij van?

Ah thanks! Ik twijfelde al of het niet heel stoffig zou worden. En Pax zonder deuren is ook nog wel een goed idee.
Ik vind die keuzes bij Pax-kasten alleen zo overweldigend haha.

1 like

Dankjewel! Hij is van Made, maar uitverkocht inmiddels.

1 like

Ik heb zelf deze en merk eigenlijk nooit dat mijn kleding echt onder het stof ofzo zit?

1 like

O, dat is ook handig! En goedkoop. Is het wel een beetje stevig?

Ja hangt bij mij best wel veel kleding aan en zit al twee jaar stevig.

1 like

Zijn jullie misschien bekend met andere merken die kastjes zoals deze hebben? Andere kleur is ook leuk. Deze is van Kare Design.

17 likes

Zo mooi deze zeg!

1 like

ik zou vooral zoeken naar vintage kasten, daar vind je ook wel regelmatig zulke detaillering en ornament in

1 like

Weet iemand een site voor behangtrends oid? Wil mijn skyline muur gaan veranderen naar iets anders aanwezigs.

Ik heb met een vriendin die ripstoelen van Zuiver gekocht bij de Loods 5 outlet in Zaandam. Waren maar €49, allerlei verschillende kleuren. Misschien een tip! Is het reizen wel waard. Konden zelfs wat afdingen :wink:

Edit; zie nu pas dat je al stoelen hebt. Haha, had niet goed verder gelezen.

3 likes

Ik mag binnenkort een huis helemaal vanaf scratch inrichten, alles mag nieuw!!
Ik ben angstig en enthousiast tegelijk, ik wil het meteen goed doen, maar ik vind zoveel dingen mooi/leuk dat ik bang ben dat ik stijlen door elkaar ga gebruiken en het op een gegeven moment niet meer uit ziet.

5 likes

Persoonlijk hou ik toch van ‘dichte’ inloopkasten, dus ik zou voor PAX kasten gaan. Ik vind het er anders snel rommelig uit zien.

1 like

Mijn vriend heeft geen mening, mijn huis is zo mooi geworden :heart:

Nou ja, hij heeft wel een mening, maar niet een sterke en daardoor mag ik alles altijd en dan zegt ie achteraf dat ie het mooi vindt.

13 likes