Interieurtopic

Ik vind groentinten hier zelf altijd heel mooi bij, maar ook grijstinten (vooral licht) en diepblauwe tinten combineren mooi.

Wat voorbeelden:

image

5 likes

Ik heb deze kleur ook in huis, en heb het met deze kleuren + goud gecombineerd

3 likes

Dankje! Hier kan ik wel wat mee :grinning:

1 like

Vloerkleed ligt! Wat vinden jullie? Niet te geel? De stof is wel echt heel mooi! En heb er een fles goede vlekverwijderaar bij :yum:

12 likes

Ik vind het mooi! Combineert ook mooi met je spiegel en kussen!

Hmm, ik vind em wat aan de kleine kant en hij doet qua kleur niet zoveel voor de ruimte. Het lijkt nu eerder of het kleed zelf een beetje vergeeld is door de zon maar misschien komt het door de camera.

7 likes

Ik ben geen fan, vind wat je eerst had een stuk mooier! Deze kleur vind ik er niet bij passen en vind hem er ook verkleurd uit zien.

6 likes

Ik voel hem ook niet zo… Inderdaad precies wat aangegeven: ietwat klein en een beetje te geel wel. Wat je had vond ik wel echt wat toevoegen, deze niet.

1 like

Weet je nog waar je eerste voorbeeld vandaan komt?

1 like

Was een plaatje van Pinterest.
Zie dat het een (oude) Instagrampost is:

2 likes

Ik vond ook je vorige kleed mooier, die deed inderdaad meer voor de ruimte. Het oogde heel luxe en nu ineens niet meer. :see_no_evil:

2 likes

Oke kleed gaat terug haha! Nog andere tips voor laagpolige vloerkleden? Degene die ik had was hoogpolig en daar waren we toch niet zo’n fan van

1 like

Je kan zoiets vinden bij winkels die Brinker vloerkleden verkopen!

@lovewarrior, is zo’n bolletjeskleed ( https://www.vloerkledenwebshop.nl/nl/brinker-carpets-marina-28-brinker-carpets.html) ook niet iets voor jullie? Dan kan je toch bij de neutrale kleuren blijven en geeft het structuur zonder dat het uit die kleine hoogpolige draadjes bestaat.

Ja vind ik mooi maar na verloop van tijd vind ik dat zo viezig worden!

Ik ben bezig met mijn nieuwe kamer in te richten, maar kom niet uit waar ik mijn tv kan plaatsen. Mijn bed staat tegen een muur aan en kijkt uit op de bank. Ik zat dus te denken aan iets van een kastje tegen het bed, zodat ik vanuit bed kan kijken maar ook vanaf de bank. Wat voor een kastje zouden jullie dan nemen?

Dat is me net iets te ‘vintage look’, wel heel mooi maar niet voor bij ons!
Zo moeilijk. Ik doe deze in ieder geval terug, mn vriend vind hem ook spuuglelijk

@lovewarrior Ik zou sowieso wel voor een grotere gaan. Iemand deelde laatst een link over vloerkleden en wat dat optisch met je kamer doet, en een grotere verbindt alles veel mooier met elkaar.

U vraagt wij posten:

3 likes

Ik had dus een maat groter hiervoor en die leek zo groot, maar nu is dat inderdaad een mooie maat nu deze kleinere er ligt

Ik kan deze foto’s hier ook wel even posten. De vloerwinkel wilde graag foto’s van onze vloer voor hun Instagram en archief, dus die heb ik vanmorgen even gemaakt haha.

70 likes