Interieurtopic

de greige gaat frisser ogen denk ik

1 like

(Er komt nog een andere lamp en een klein hoek dingetje met een plantje erop)

29 likes

Ik zou niet die middelste doen dan wordt het wel donker. Andere twee wel mooi! En misschien kan je de muur een andere kleur verven als het te saai wordt? :blush:

Wat voor vloer ligt er bij je bank?
Ik ben zelf nooit zo’n fan van grote rechthoekige salon tafels. Met bijv twee klein ronde tafels krijg je een wat minder stijf geheel.

Voorbeeld:

5 likes

en @Willem, @Freya, @Ceyina. Moet nog eens deftig de afmtingen bekijken maar supergoed en eigenlijk vrij logisch idee om het eens in papier of karton uit te knippen :smiley: . Ik zou zelf ook eerder voor enkel de ronde gaan. Maar mijn vriend (en ik begrijp hem wel) vindt het patroon op de rechthoekige tafel net zo mooi. We zullen nog wel zien wat we doen

@Ainu Ja ik ben heel erg van de glazen tafels, ook al verklaart iedereen mij zot ivm kuisen en krassen. Ga deze ook eens tonen hier!

@Madrid het is de Scott bank va, Made. Heb gezien dat ze hem de komende tijd in nieuwe kleuren gaan uitbrengen! De groene is ook een favoriet van mij.

1 like

zoek naar een gezuurd exemplaar, dan is het glas mat maar dat ik vind zelf wel héél mooi. Ion van Classi Con bijvoorbeeld, dat is een gezuurd blad met aan de onderzijde gelakt, ik kan jammer genoeg echter geen goede foto’s vinden online.

Er staan er ook meerdere ‘gezocht’ advertenties voor deze kast op MP dus denk dat je wel snel moet zijn maar er staat er één in Amsterdam :slight_smile:

Edit: ik weet niet wat 'ie nieuw kost maar er is wel al flink op geboden zie ik nu :flushed:

1 like

Hele mooie kast inderdaad! Misschien deze van Karwei?

1 like

@anon28373105 Aah jammer dat ik dit nu pas lees, heb net gisteren die van mij besteld en op laten sturen naar een adres naar Duitsland :frowning:

2 likes

Westwing, even zoeken op zonnespiegel!

@Whoheeft er zelf eentje gemaakt vorig jaar!

1 like

Ah yes!
@anon28373105 Linkje in spoiler om niet te spammen:

Samenvatting

https://zolea.be/diy-rattan-webbing-cabinet/

17 likes

Holy shit, dit is echt ZO TOF!

1 like

Wauw, super mooi! Ik heb een handige vader, dus ik sla 'm zeker even op.

1 like

Ik heb het geloof ik al eens gepost hier, maar ik heb leren greepjes van https://handlesandmore.nl/
Veel keuze, snelle levering, gemakkelijk te bevestigen en mooie kwaliteit tot nu toe (ruim halfjaar verder en ze zitten op de commode dus worden veel gebruikt haha).

Ik heb dus een hekel aan bloemen maar ik hou wel van kleur op tafel dus ik heb een hele kudde bromelia’s neergekwakt. Lekker met tegenlicht vastgelegd:

12 likes

@lovewarrior heb jij misschien het adres voor
mij van de winkel in Emmen waar jij jouw kunstboeket hebt gekocht?

Ja zeker, het bedrijf heet Idumm! Ze is niet altijd open, je kunt haar het beste even een berichtje doen via instagram oid.

Edit: ik zie ook dat ze nu een webshop heeft!

1 like

Jeej, eindelijk besloten. Nieuw vloerkleed en salontafel besteld:

416357

34 likes

Ik heb nog een kamer over die ik wil gaan gebruiken als hobby/thuiswerk/computer kamer. Het is niet een hele grote kamer (7,14m²) maar groot genoeg om er iets leuks mee te doen.

Ik wil sowieso 1 muur retro geel hebben. Welke kleuren kan ik hier mooi mee combineren?