Ik heb het gehad en het was echt mooi! Bezoek dacht in eerste instantie altijd dat het laminaat was. Het kwam uit een laminaatwinkel en was wel aardig prijzig volgens mij, dus misschien niet het budget dat jullie ervoor over hebben. Het lag superstrak, nergens bobbels. Je moet wel uitkijken met het verschuiven van meubels, want ik heb daarmee een scheur in het vinyl getrokken.
Mijn vorige huurhuis had een vinyl vloer met een laminaatvloer. Zou het zelf niet snel meer nemen, maar voor een tijdelijke oplossing lag het er superstrak en netjes in. Ging ook niet bobbelen of iets
Volgens mij heb ik zoiets bij westwing gezien
@lovewarrior wij zijn nu ook bezig met een overkapping, gaan volgende week alles bestellen. Wellicht ook een houten vloer, maar dezelfde twijfels. Dus als we nog een goed advies krijgen laat ik het wel weten.
Wij gaan waarschijnlijk voor een dak met semi doorzichtige bedekking, zodat het niet zo donker wordt. Bij ons grenst ie deels aan het huis.
Ik heb de stoelen inmiddels binnen (althans, 4 van de 6) en ben best wel tevreden! Ze zitten goed stevig en ik vind de stof heel mooi. Je moet wel even goed opletten met in elkaar zetten, want het gaat snel een beetje scheef, maar dat is ook makkelijk te herstellen. Prijs/kwaliteit verhouding is wat je ervan mag verwachten, vond alleen de schroefjes wat goedkoop ogen, maar ze zitten er prima in dus is overkomelijk.
Wauw heel mooi! Waar heb je ze uiteindelijk besteld?
OHeel mooi. Ook een mooie tafel! Waar is die van?
Via Kick Collections bij bol.com, maar ze versturen het zelf, dus als je het gewoon bij hun zelf bestelt, is dat hetzelfde volgens mij
Ikea!
Ze staan megaleuk! & Thanks voor de review. Ik ga ze denk ik ook bestellen binnenkort
Ik ben op zoek naar winkels / webshops / inspiratie voor wanddecoratie. We wonen nu een halfjaar in ons nieuwe huisje maar er hangt nog niks aan de muren. We kijken op dit moment naar ixxiâs en we hebben al de nodige postersites doorgespit maar ik ben nog op zoek naar andere tips, suggesties of leuke adresjes die we kunnen bekijken
Leuke stoelen hè! Ik heb ze in het zwart, gewoon leder, niet van fluweel. Maar deze zijn ook echt tof!
Ik heb quiet clearing van Histor in muurverf en lak op de deur/kozijn/verwarming in mijn hal, ik vind het echt een hele mooie kleur!
Ziet er echt heel erg chique uit! Heb net van de week 5 liter Lush Indigo opgehaald voor onze hal en begin hierdoor weer te twijfelen
Ik vind blauw ook heel mooi! Heb tijdens het schilderen ook nog weer staan twijfelen of ik niet donkerblauw wilde, maar we hebben al veel blauw in de woonkamer en ik vond dit toch beter kleuren bij onze kapstok.
Ik zag vandaag bij de Flying Tiger deze lamp. Ik vind deze stijl van dan rijstpapier met bloesem heel mooi maar kan daar verder niets van vinden op google. Weet iemand waar ik zulke lampen kan vinden?
Denken jullie dat ik hiermee een kapstokje aan de muur zou kunnen bevestigen of wordt dat te zwaar als er jassen aangehangen worden?
Als ik af ga op de verpakking houdt zoân klevende spijker 2 kg, tenzij je ze allebei ophangt, dan 4 kg. Het ligt er heel erg aan hoe veel jassen je er aan op wil hangen en wat voor jassen (een winterjas is zwaarder dan een dun zomerjasje).
Edit: maximaal 4 kg draagkracht voor een kapstok met daaraan jassen vind ik persoonlijk wel vrij weinig. De kapstok zelf telt ook mee in gewicht, dan is er daarna niet veel meer over voor de jassen. Ik vind het een gok.
Denk het niet. Ik heb de spijkervorm van deze en dat gaat met een fotolijst al lang goed, maar ik zou er niets zwaarders aan durven hangen. Daarnaast is een kapstok ook iets waar voortdurend dingen af en aan gehangen worden waardoor de kans dat het een keer naar beneden dondert toe neemt. Als dat gebeurd neemt ie mogelijk ook een stukje muur mee (ze zijn alleen probleemloos te verwijderen als je perfect de instructies volgt en aan t lipje trekt)