Interieurtopic

Zitmaxx! Heel veel keuze en alles naar smaak/wens aan te passen.
Ik heb mijn bank hiervandaan en wij zijn er enorm blij mee :).

Ik ben heel tevreden over SofaCompany! Goede kwaliteit en service maar niet duur.

1 like

Mooi dit kleurtje! Wij hebben zoites op de slaapkamer. Vind de combinatie met matzwart en wit zo mooi.

Voor wie er van die vlondertegels op zijn balkon heeft:
Hoe heb je die tegels passend gemaakt? Moet je dan opmeten hoeveel je nog over hebt en ze dan doormidden zagen? Gaat dat makkelijk?

Ja gaat heel makkelijk! Kan je volgens mij zelfs gewoon knippen of breken! In ieder geval met die van Ikea die wij hadden

1 like

Ah top!

Ik heb jullie hulp weer eens nodig bij de zoektocht naar eetkamerstoelen. Ik vind namelijk niks mooi :confused:
Nu staat deze tafel in m’n huis zonder stoelen. Er komt denk ik nog een kleed onder, want het kleurverschil tussen de vloer en de tafel is niet zo groot als ik dacht (ik dacht dat de tafel een tikje donkerder zou zijn).

Omdat alles nu 50 tinten hout is in m’n huis, zoek ik iets met kleur, of zwart. Geen kuipstoel en liefst ook niet met stof bekleed. Iemand tips?

Ik heb nu deze opties, maar ben niet onverdeeld positief…

afbeelding


Ik houd eigenlijk ook niet van zilver, maar denk dat het op zich niet zou misstaan.

Nee klopt, daarom ben ik er nog niet uit… ze zijn trouwens 238 voor 2, maar goed, dat is nog steeds veel geld haha

2 likes

De pest met eetkamerstoelen is dat ze al snel heel duur zijn, dus wij wilden wel perse stoelen die superlekker zitten. Dat je er ook lekker lang op wil zitten of gewoon aan de tafel thuis kan werken bijvoorbeeld. We zijn toen naar Eijerkamp geweest en hebben daar ongeveer ALLE eetkamerstoelen geprobeerd die ze hadden. En best een aantal die ik in mijn hoofd had bleken in het echt helemaal niet lekker te zitten :frowning: dus mijn tip is eigenlijk: kies een supergrote woonwinkel in de buurt, ga op alles zitten en neem deze foto mee zodat als je er dan een stuk of drie over hebt om uit te kiezen, ze je daar eventueel nog kunnen adviseren. Het kost even tijd maar voor zulke bedragen wel de moeite waard denk ik. Al met al vond ik de eettafelstoelen een van de lastigste dingen om uit te zoeken maar nu wel heel erg blij met het resultaat!

2 likes

@EleanorRigby ik heb zelf ook zo’n model tafel en dezelfde model stoelen als die ribs van Zuiver en vind het zelf heel mooi staan.

Die van mij kwamen van kwantum trouwens, dus €50 ps geloof ik

1 like

Zit er een verschil qua hoogte tussen de tafeltjes? Dat is mooi als je ze echt naast elkaar zet.

Heb even mijn twee tafeltjes gemeten (Die kwamen als set), en daar zit 10 cm hoogteverschil tussen. Ik denk dat het net een beetje gek gaat staan bij elkaar?
Of één van de twee tafeltjes moet weer een veel grotere diameter hebben qua blad.

Of gewoon bestellen en retour sturen als het niets is, dan weet je het zeker!

1 like

Ik heb ze nu gevonden met een zwart frame, die vind ik al mooier en zijn ook nog eens goedkoper :ok_hand:t2:

1 like

Wellicht vind je de Lot van Kic.k Collection ook mooi! Wij hebben ongeveer dezelfde overweging als jij (die van zuiver zijn mooi, maar het frame moet eigenlijk zwart en zelf vind ik ze iets te groot) en vinden die nu het mooist.

Edit: ik zou die namaak met zwart frame wel eerst even ergens testen. Ik heb laatst op een namaak proef gezeten en vond die wel opvallend minder stevig zitten dan de echte.

Ohhh dank je!! Die vind ik inderdaad mooi en ze hebben ‘m ook precies in de kleur groen die ik wil maar nergens kan vinden!

2 likes

De rode is vet!

1 like

Thanks nogmaals voor de tip, ik heb ze net besteld! Ik zal je laten weten hoe ze zijn als ik ze heb, kan het jou ook nog helpen met je keuze misschien!

1 like

Wat leuk & dat zou echt top zijn! Wij gaan ze pas bestellen als we de sleutel van ons huis hebben, dus ik ben erg benieuwd naar je ervaring!

49
Ik zoek dus een alternatief voor deze ikea kast. Ze verkopen hem enkel in het wit en ik wil graag een zwarte, maar ook weer niet een die direct 1000 euro kost. Iemand er toevallig één tegengekomen? Of een idee hoe je zo’n kast mooi egaal zwart verft?

2 likes

Ik heb deze! Ben er zo blij mee. Hij staat bij mij als een soort tussenschot tussen mijn slaapdeel en woondeel (woon klein). Ik heb hem wel aan één kant aan de muur bevestigd omdat hij anders een beetje onstabiel was.
Goed, hier heb je allemaal niets aan want ik heb geen zwart alternatief voor je. Ik weet niet of je hem egaal zwart krijgt met verven, dan zou ik eerder denken aan zwart spuiten. Maar dan moet je daar wel goed in zijn (ik ben dat niet).

1 like

Leuk! Ik twijfel om hem anders gewoon in het wit te nemen omdat hij wel erg leuk is! Heb je toevallig een foto van de achterkant, die ben ik vergeten te bekijken in de ikea!

1 like