Interieurtopic

Wat vinden jullie van okergeel? Of staat je vriend open voor roze?

Bedankt! Roze hebben we geprobeerd, maar vonden we iets te ‘flauw’. Okergeel is een goeie!

Wat een gave kleur! Mag ik vragen waar je de verf gekocht hebt?

Gewoon bij de gamma toen de histor in de aanbieding was, quiet clearing is hun kleur van het jaar, als je die noemt kunnen ze hem zo mengen voor je!

1 like

Ik wil al m’n muren laten verven in m’n huis. Nu gaf de schilder aan da donkerblauw wel lastig is qua egale dekking. Wat is hier jullie ervaring mee?

Niet mee eens :slight_smile: heb mijn muur zelf donkerblauw geverfd en dat dekt super mooi!

1 like

Niet mee eens, wij hebben ook ons hele huis laten schilderen waarbij 1 lange muur donkergroen en 1 lange muur donkerblauw, en dat is prachtig geworden! Schilders gebruiken normaal toch ook professionele merken voor nog beter resultaat?

1 like

Ik heb de donkerblauwe muur hier in huis 3x moeten verven voordat het mooi dekte, maar geen problemen gehad dat het niet egaal dekt. Niet mee eens dus!

2 likes

Mijn donkergroen zat er na 1x (over wit) eigenlijk al best heel acceptabel op, ik denk als je wat betere roltechniek hebt dan ik dat het niet eens 2x had gehoeven.
Ligt overigens wel aan de ondergrond, is het een nieuw huis (nieuw stucwerk)? Dat zuigt veel meer en vaak veel ongelijker, dus dan wordt het sneller oneffen, maar ik heb gehoord dat je dat kan ondervangen met voorstrijk in de tint waarin je wil gaan verven.

1 like

Ik ben zo blij, gisteren 2 van deze stoeltjes voor op het balkon voor in totaal 20 euro gekocht

En net bij de kringloop deze twee voor 22.50 mee kunnen nemen!

45 likes

jeetje wat leuk allebei!

1 like

Ik heb mijn wc vier keer gedaan voor hij overal dekte. Dat was een mengkleur van Sikkens.

1 like

Dank voor al jullie ervaringen! Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor lichtblauw ga, maar dat kan morgen ook weer anders zijn. Gelukkig heb ik nog even

Wat hebben jullie als raambekleding in de keuken? Na 4 jaar is mijn rolgordijn alles behalve wit meer.
Ik wil eigenlijk iets wat schoon te maken is.

Ik had zo’n plisse-gordijn, maar dat was superranzig geworden. Ik heb nu zwarte aluminium luxaflex, nog geen idee hoe dat zich houdt, maar het kan in ieder geval onder de douche :stuck_out_tongue:

2 likes

Willen jullie helpen met een mooi kleed? Ben zelf geneigd om weer een wit kleed uit te zoeken(wil minder hoogpolig), maar ik wil ook graag eens wat gedurfder. Ik vind de boho kleden die je nu ziet niet zo mooi. Dit is de situatie nu:

Any thoughts?

1 like

Hahah echt he. Volgens mij is er eigenlijk niets voor. Maar heb het echt nodig :sweat_smile:

Ik heb jullie hulp nodig! Wij zijn verliefd zo’n type bank.

Samenvatting

Alleen deze is dus van Made, die showroom zit geloof ik alleen in Amsterdam. Dat is voor ons, alleen voor een bank, echt te ver. Hebben jullie tips waar we zoiets kunnen vinden? Lijkt heel simpel, maar tot nu toe weinig succes…

We vinden de dunne zwarte pootjes en de minimalistische vorm vooral echt heel stijlvol.

Ik weet niet of deze winkel dichter is dan de showroom van Made, maar dit vond ik gelijkenissen hebben met je foto

Ik zou voor een kleed gaan wat een stuk lichter is dan die je nu hebt, gebroken wit ofzo. Ik denk dat dat wat frisser staat bij de lichtbruine tinten van de vloer, bank en de wereldkaart.

(Of nouja, ik zou persoonlijk (als het mijn huis was) voor iets boho-roodachtigs gaan, maar je zegt al dat je daar niet zo van houdt!)