Interieurtopic

Ik ben dit weekend bij mijn ouders, maar kan maandag een foto maken! Is dat goed?

Ja tuurlijk! Superfijn, dankje

1 like

Er zijn ook professionele meubelspuiters. Ik weet niet hoe duur dat is, maar misschien is dat een optie?

1 like

Dat had ik al gevonden inderdaad! Komt vaak toch alweer op een paar honderd euro uit en dan is een duurdere kast uiteindelijk voordeliger!

Kijk! https://www.instagram.com/p/BZpvDQth6qI/

1 like

Heeft hier iemand kralengordijnen hangen in de deuropening tegen vliegen en werkt dat een beetje?
Ik heb hier de hele dag mn buitendeur open nu het lekker weer is en wil niet zo’n lelijke hordeur, maar weet ook nog niet echt een betere optie.

Vet! Misschien ga ik het gewoon zelf proberen en hopen op goed resultaat!

1 like

Ik lees nu in de reacties dit trouwens:

How did the spray paint hold up?
…pretty well! The shelf unit is metal. Hope that helps! :blush:
…forgot to say though, you will have to finish it off with a top coat so the black paint doesn’t scratch off from heavy things dragged on it

1 like

Wij gaan binnenkort tegelvoeg halen voor het tegelen van de hal. Het liefst willen we zwarte voegen (bij onze zwarte hexagontegels), alleen die is vrij duur en lastig te vinden. Is hier iemand die voeg in de kleur antraciet thuis heeft gebruikt? Zo ja, mag ik een fotootje zien?

is er geen grote tegelzaak in de buurt? kan me voorstellen dat zulke zaken wel voorbeelden kunnen tonen

Ik zie net op Instagram een reclame van Mustliving met hele toffe stoelen! Wie weet is dat nog wat?


De kleur antraciet is bijna zwart. Hier lag er nog geen vloer in enzo, maar je ziet de voeg wel redelijk.
Dat merk met die lichtgroene doosjes vond ik het fijnst werken. Eurocol? Iets in die richting iig.

1 like

Ah super thanks! Ziet er ook mooi uit!

Mijn huis heeft een interventie nodig :weary: Ik woon hier nu bijna 2 jaar (!!!) en door mijn besluiteloosheid lijkt het nog steeds alsof we er net zijn ingetrokken. HELP

Dit is de woonkamer, echt een blanco canvas dus. Ik wil dus graag een vloerkleed, tafeltje en muurdecoratie maar IK KAN NIE KIEZEN. Ik hou van een boho stijltje (dit is mijn Pinterest board) maar weet gewoon niet hoe ik dat moet toepassen. Oh ja en ik heb de pest aan de vloer. (Maar we huren dus die kan ik er jammer genoeg niet uitslopen.)

Tips zijn welkom!

Same! Ik krijg hier echt zin van om aan de slag te gaan!

3 likes

Wow haha wat leuk! Ik heb niet echt een budget maar kijk bijvoorbeeld naar vloerkleden onder € 300 (we hebben overigens een zwarte halflangharige kat), salontafel ongeveer dezelfde prijs. Dekentjes en kussens denk ik eerder aan H&M Home prijzen dan aan Zara Home, om het zo uit te drukken haha. Muurdecoratie heb ik niet echt een idee van, maar zou wel eerder een afzonderlijke print kopen om 'm in een Leen Bakker lijst te stoppen :sunglasses:

2 likes

Beetje Huismuts/Billie Rose achtig?

Helemaal kut vind ik dat. Waait alle kanten op dus alsnog vliegen.

Oei ik vind de spullen in het huis van die huismuts wel oké maar wat een rare opstelling in de woonkamer? Dan ligt het huis van Billie Rose me beter idd.

1 like

Vind dat huis van de huismuts ook niet per se geslaagd maar veel van de afzonderlijke spullen wel leuk.

1 like