https://www.tricetirisad.me/wp-content/uploads/2018/10/verf-groen-grijs-kleurtrend-vergrijsd-nieuw-huis-in-2018-pinterest.jpg
Onze woonkamer heeft ongeveer bovenstaande kleur (lukt dat zo?), in combinatie met een warme houten (oude) parketvloer en hoge witte plafonds.
De muren van de woonkamer waren al deze kleur toen we ons huis kochten, misschien veranderen we het ooit, maar er is zoveel te doen in huis dat dit nu even geen prioriteit is. Nu ben ik wat verloren wat betreft kleur van de bank, gordijnen en eventueel een tapijt. Wat past hier qua kleur nu mooi bij maar kan eventueel ook nog bij een andere kleur muur mochten we toch ooit schilderen en voor een andere kleur kiezen?
We hebben nu de Karlstad Isunda (lichtgrijs) bank van Ikea en willen nog een tweede bank. Bijna alle andere meubels zijn warm bruin, bijna dezelfde kleur als het parket, heel veel bruin dus, wil graag een tegenhanger hiervoor in het tapijt en de gordijnen. Ik ben altijd geneigd om bijna alles grijs of zwart-wit te nemen omdat dat neutraal is, maar dat wordt wel heel saai.
Woonkamer heeft glazen deuren naar de gang (warm geel) en keuken (terracotta rood) dus te veel kleur wordt ook maar een kakafonie…
Alle hulp welkom! Wil gerust nog wat plaatjes uploaden om het wat duidelijker te maken (als ik snap hoe het werkt), jullie suggesties zijn altijd zo goed! Bedankt alvast!