Toen ik 9 was heb ik eens een intrusie uitgevoerd. Ik was op vakantie aan het spelen in een speeltuin die op een helling op een verhoging van 3 meter lag, met een hek eromheen, zodat kinderen niet naar beneden op het plein zouden springen. Drie keer raden wat ik deed… Ik dacht toen ik een stuk jonger was heel vaak aan springen van hoge muurtjes enzo en bedacht steeds hoe ik dan zou landen, dus dat was in mijn ogen blijkbaar het perfecte moment om eens al mijn theoretische kennis in de praktijk uit te voeren. Het was verschrikkelijk! Ik landde mijns inzien best goed, maar er kwamen mensen die over straat liepen kijken of alles oké met me was, én mijn moeder, die rustig met haar rug naar de speeltuin toe op het plein zat te lezen, schrok zich een ongeluk, waardoor ik niet durfde te zeggen dat ik pijn had en maandenlange pijn aan mijn knie en stuitje overhield
.
Tegenwoordig denk ik vooral aan vallen en een domino-effect veroorzaken op roltrappen en de autodeur opengooien op de snelweg, haha!