Intrusies

Ik denk vaak ook aan hoe het is om iemand te verkrachten

Voel me er heel ongemakkelijk onder

1 like

Ik heb het inderdaad heel vaak met baby’s en kleine kinderen. Zo klein en machteloos, kan je makkelijk omduwen of op de grond smijten

2 likes

Oja en ik heb laatste gelezen dat je een gloeilamp wel ín je mond kan stoppen, maar eruit halen niet lukt zonder deze te breken. Drie keer raden wie nu met een grote boog om gloeilampen loopt

10 likes

Ik ook!! Als ik over een bepaald stukje dijk rijd.

Als kind heb ik heel lang gehad: wat als ik nu een mes pak en Mn hond doodsteek. Wtf, dat beest was mijn hele leven.

1 like

Dat terugschakelen ben ik oprecht benieuwd naar. Of in zn achteruit op de snelweg!!!

1 like

Spookrijden heb ik het ook mee. Is hier ook zo makkelijk met alle 80 wegen

Ik heb soms hele erge, voel me dan net een psychopaat.
Laatst zat ik naar mn ma te kijken en dacht ik: wat als ik jouw voeten zou afhakken :)) lol echt joh ik voelde me daar echt kut over dat ik zoiets dacht over mn moeder.
Of ook soms dat ik gewoon zin heb om iemand heel hard te gaan slaan ofzo
En idd de deurklink van de auto opentrekken

Scary shit

8 likes

Ik heb er vroeger eentje uitgevoerd. We waren met het gezin op de camping bij een bergmeer met van die grote rotsblokken. M’n broertje en ik waren een beetje steentjes in het water aan het gooien en hij stond schuin voor me. Ik stond op een soort klein plateau en om me heen lagen de medium rotsen die wel zwaar waren maar voor een kind van ±10 net te tillen. In een splitsecond ging het van ‘wat als ik een rots zou gooien’ naar m’n broertje met een gat in z’n hoofd bijna verdronken. Ik heb me maandenlang een halve moordenaar gevoeld en mocht heel lang niet spelen zonder een van m’n ouders op een halve meter afstand.

Tegenwoordig denk ik vaak aan seks met de meest ongepaste personen en ik word er dan ook echt een beetje naar van haha

5 likes

Wat als ik Mnur z’n nek om zou draaien? Heb ik ook echt alleen met die kat, wsl omdat hij zo dom en onbezorgd is

Het schijnt ook dat je je vinger door kan bijten net zoals een wortel…

1 like

Volgens mij word je daar wel van weerhouden van je lichaam, toch?

1 like

De drang om dit nu te proberen is bijna onweerstaanbaar

3 likes

Dit inderdaad! Tijdens een dikke knuffel ineens te hard willen knijpen en hem dood wurgen. Of hem in het zwembad gooien en traumatiseren voor het leven.

1 like

Gatver dit had ik echt niet willen weten, gaat nooit meer weg

3 likes

Mwehhh sorry, zal ik er ff een waarschuwing bij plaatsen?

Mn thee kwam bijna weer omhoog hahah bah! Knak.

1 like

Ik stond weleens te koken met een vriendin in de keuken, en ik had een heel groot mes in mijn handen. En toen dacht ik ook van… wow… ik zou haar nu gewoon kunnen doodsteken als ik dat zou willen. En toen ging ik echt nadenken wat er zou kunnen gebeuren als ik dat dan zou doen, en de aftermath daarvan enzo. Echt fucking eng dat je met 1 handeling zoiets zou kunnen doen, en je leven zou kunnen veranderen. Het is echt puur afhankelijk van je geweten en moraal dat je zoiets niet gewoon doet eigenlijk

12 likes

Bij mij de laatste tijd steeds de autodeur open willen doen, en de telefoon uit het autoraam willen mieteren. Gevolg van veel als passagier gezeten te hebben de laatste weken.

En veel met ogen en scherpe voorwerpen, vooral als ik mijn bril een tijd op heb gehad en dan af heb. Dan ben ik me zo bewust van m’n blote ogen en hoe kwetsbaar ze zijn.

O ja en mensen willen zoenen, maakt niet uit wie.

Oh nee hoor. :slight_smile:

Omg dit is best een geniaal idee voor een thriller/horror film. Over intrusies niet meer in bedwang kunnen houden.

(Mocht dit idee worden uitgevoerd ik wil 20% van de winst )

10 likes