Echt bijna alles hier komt me bekend voor. Op de snelweg, steken met een mes, haren afknippen. Ik heb zelf ook de intrusie van waf zou ed gebeuren als ik opeens m’n boobs flash tijdens college/vergadering. En ik wil altijd graag aan ds mooie oranje kooltjes op de barbecue voelen.
Haha dat haren afknippen, er was dus ooit zo’n man die dat echt deed. Het zal je maar gebeuren.
Zou dat ook begonnen zijn als intrusie?
Ik vraag me ook nog steeds af hoe dit werkt in je brein, welke functie heeft dit? Hoe heeft dit ons ooit geholpen met vluchten/overleven/vechten etc.
Dit is zo naar. Zelf bijten nooit gedaan, de rest van mijn post heeft ook niets met intrusies te maken haha, maar wij hadden vroeger theeglazen van glas dat echt súper dun was. En tot 2 keer toe is zo’n glas (ik had er dan thee of warme chocomel in) gesprongen terwijl ik een slok nam
Als klein Sazie meisje van 7 dacht ik in een museum wel een keer: wat zal er gebeuren als ik dat aanraak waarbij staat niet aanraken? En toen raakte ik het aan. Nou dat heb ik geweten. Er werd meteen omgeroepen dat ee bezoekers overal af moesten blijven
Meh ik heb t nu vaak met mn keizersnede litteken als ik ga scheren. (Is nog bobbelig) Wat nou als ik eens hard duw en mn litteken open scheer?
En mn vriend heeft het met bijten en knijpen in zacht vlees, bovenbenen/bovenarmen ofzo. Alsof hij er een hap uit kan nemen. Hij heeft me ook al eens echt hard gebeten.
Ik denk heel vaak, hoe zou het ‘voelen’ om m’n wimpers af te knippen.
Of inderdaad, de deur open doen op de snelweg en eruit springen ???
Oh ja heel vaak als ik mijn schoonzus zie dan denk ik zal ik nu mijn voet uitsteken zodat ze valt of wil ik gewoon mijn glas drinken over haar heen gooien.
HAHAHAH.
Ik heb altijd te behoefte dat als het ergens druk is om BRAAAND te roepen. In de hoop dat iedereen weg rent en het lekker rustig is.
Omg hahaha
Ik heb zelf inductie en denk dit altijd ook, alleen dan m’n gezicht
Nog een goeie, als ik naast een traagrijdende auto sta (bv. iemand rijdt achteruit de auto uit de garage en ik sta nog binnen): ‘Wat als ik nu mijn voet achter het rijdende wiel zou zetten’
Wat zou er gebeuren als ik een frietje van iemands bord steel en die dip in de frietsaus als ik langs een Mac terras loop en dan ook nog de milkshake meeneem. Gaat dan iemand achter mij aan of blijft men verbijsterd achter?
Ohh Ja dit heb ik ook! Ook met m’n hand ergens tussen stoppen ofzo. Bijvoorbeeld als je de auto deur dicht slaat of de kofferbak😣
Ik had vroeger een boek waarin dit ook gebeurde. Was verder best een leuk boek
Bij wielrenners, wat nou als ik een voet uitsteek en ze omver schop? Die dunne bandjes kunnen nooit heel stabiel zijn als er iets tegenaan komt.
Als ik strijk vraag ik me altijd af hoe het zou zijn als ik het strijkiijzer tegen m’n gezicht houd.
En een paar jaar geleden ben ik bij de cliffs of moher geweest in Ierland en daar zaten mensen best dicht bij de rand en daar ben ik echt heel lang naar van geweest. Vond het daar prachtig maar moest me ook steeds bedwingen om er niet af te springen of iemand te duwen. Daarna ben ik nog heel lang bang voor hoogtes geweest.
Ik wil de laatste tijd heel graag mensen tekkelen.
Dit is echt itrusie uitlokker nummer 1, was gister in de action en letterlijk álle blokken hadden minstens een paar vingers erin staan. Ik moet dat ook altijd doen, bij Mn oma stiekem even Mn tengels erin steken, heerlijk.
Ik stond gisteren steeds achter een kale man en ik had opeens de neiging om zo een zoen op zn kale schedel te planten.