Ik wil ook een keer proberen of er een deuk in de baan komt als je hsm keihard gooit.
Maar ik ben te zwak voor zon zware bal.
Ik wil ook een keer proberen of er een deuk in de baan komt als je hsm keihard gooit.
Maar ik ben te zwak voor zon zware bal.
Ik heb in het vliegtuig altijd de neiging om de nooddeur open te maken. Of in de bus om met zo’n hamertje het raam kapot te rammen. En soms als ik m’n telefoon vast heb terwijl ik op bijv een balkon sta of boven water, wil ik hem heel graag naar beneden gooien
Lekkere vandaal ben ik
Ik heb dit de laatste tijd vaak op de autostrade, dat ik op een vrachtwagen of in de vangrail wil rijden. Op m’n verjaardag nog, dan dacht ik “30 is wel een prima leeftijd om te gaan” . Ik ben juist over het algemeen wel redelijk tevreden met hoe het gaat en ben nog lang niet klaar met leven.
Ik heb de laatste tijd heel vaak de neiging om mijn kop thee over mijn toetsenbord te gooien als ik op mijn werk ben.
Gaf me er vroeger regelmatig aan over. Ijzeren staafje in het stopcontact gestoken, prikkeldraad aanraken, allemaal avonturen.
Als kind had ik altijd de intrusie om mijn broer neer te steken tijdens het afwassen en afdrogen als ik een mes in mijn hand had. Gelukkig nooit gedaan
Die grote draaideuren van Ikea, van glas. Vooral als ze stampvol zitten heb ik altijd de neiging iets tussen die deuren te steken. Dat 'ie ineens stopt en iedereen dan vol tegen dag glas klapt.
Sorry voor de late reactie. Ik ga je hier even over PM’en want ik durf dit niet in het openbaar te plaatsen hahaha.
Iedereen die verder nog interesse heeft mag me uiteraard ook PM’en!
Er liep een vrouw met gekapt haar door de supermarkt en ik wilde haar heel graag aaien.
Zou dit ook een intrusie geweest zijn?
Volgens mij niet: hij had meer moordlust.
Als ik agenten zie wil ik ze altijd knuffelen of aanraken. Vind dat zo sexy en mooi. Ik moet me dan ook echt inhouden en met mn armen strak naast me doorlopen, want ik heb het al eens perongeluk echt gedaan
Ik dacht een paar dagen geleden na het verzenden van een belangrijke brief
“misschien heb ik wel per ongeluk heel groot kut op het papier geschreven”
Die gedachte heb ik echt een aantal keer gehad en was bijna in staat om mijn brief terug te vragen bij POST NL om te checken of ik er niet inderdaad heel groot kut op had geschreven
Dit had ik altijd met proefwerken en tentamens
Omg! Ik had dit ook, niet per se met het woord kut maar wel scheldwoorden in het algemeen. Ik moest voor mijn werk een aantal brieven posten, met individuele inhoud zeg maar. Maar ik bedacht meteen om PostNL de schuld te geven
Toen ik de kat van mijn tante ooit moest voeren tijdens haar vakantie was ik bang dat ik hem ineens had vermoord? Dus toen ben ik 3x teruggegaan om te kijken of hij nog heel was.
Sloeg echt nergens op want ik hou van dieren.
Hij leeft nog
In Utrecht had je weer gisteren zo’n neppe bedelaar rondlopen die steeds van plaats wisselende en ik tig keer tegen kwam. En toen vroeg ik mij dus af wat er zou zijn gebeurd als ik de beker met geld zou omtrappen, met hoge snelheid de gracht in. Of zou ik dan zo slecht trappen dat die beker per ongeluk tegen die persoons gezicht aan komt? (Ik ben erg onhandig.) En ook hoe omstanders zouden reageren. Of die alleen geshockt zouden zijn en ‘WTF’ zouden denken . Of ze de politie zouden bellen of juist het geen probleem zouden vinden omdat ze dat gebedel irritant vinden.
Mijn moeder heeft een keer keihard tegen een beker met geld geschopt en er gebeurde echt niks. Die man bleef zelf ook gewoon zitten. Ik ben die muntjes maar gaan opruimen en heb zelf flink gegeven. Je kon in de drukte ook nooit gezien hebben of ze het perongeluk of expres deed.
Deze mensen worden soms mishandeld om voor iemand anders of een criminele organisatie te bedelen. Ik zou het dus echt niet doen.