Daarom is het ook een intrusie, niet iets wat ik echt zal doen.
@Batalash dankje voor het noemen van dit topic.
Zooo herkenbaar allemaal! Ik heb altijd de impuls om dure auto’s te bekrassen met mijn eigen autosleutel. En om kinderen in het water te duwen.
(Maar dat doe en wil ik dus niet uiteraard.)
Ik heb dit heel erg met condoleancekaarten (Ik schrijf ze vaker vanuit mijn werk). Ik lees die altijd 10x door en heb zelfs wel eens de enveloppe weer opengescheurd. Ik ben ZO bang dat ik per ongeluk iets schrijf als “proficiat met het overlijden” of dat ik het naar de familie van iemand stuur die nog leeft ofzo.
Ik heb pas 1,5 maand mijn rijbewijs en dat betekend nieuwe intrusies…
-
rechtdoor willen rijden terwijl er een bocht aan komt.
-
keihard op de rem willen trappen
-
opeens naar links of naar rechts willen sturen
Mijn ouders hebben o.a. een zolder met een vliering. Als je dus op die zolder staat dan sta je naast zo’n gat. Als kind heb ik nooit maar dan ook nooit gedacht van “oh wat als ik nu naar beneden spring”. Laatst bleef die gedachte maar spelen, en ook of ik over dat gat heen kon springen zonder een sprintje te kunnen nemen. Ik wed er helemaal naar van want hoogstwaarschijnlijk zal ik dan door dat gat vallen en m’n benen breken. Dus ik ging serieus maar op m’n knieën er langs kruipen. Ik wou dat er een hekje langs zat joh, levensgevaarlijk eigenlijk.
Sinds kort woon ik op de 9e verdieping. Als ik op het balkon sta en naar beneden kijk denk ik wat als ik nu gewoon op de reling ga zitten en me eraf laat glijden.
Ik heb totaal geen doodswens en ik krijg er ook helemaal kriebels van in mijn benen.
Mijn onderbuurvrouw heeft de deur van haar balkon open en ik heb echt steeds de neiging om naar boven te klimmen en schreeuwend haar huis in te rennen
Had opeens sterk de neiging om de schaar in mijn wimpers te zetten??
Ik heb dit echt vaak. Variërend van het balkon bungeejumpen om eens te voelen hoe dat is tot aan de kat in de magnetron stoppen.
Altijd als ik op de snelweg rij, heb ik de neiging het raampje omlaag te doen en mijn telefoon uit het raam te gooien.
Ik heb sinds kort een bril. Ik wil telkens de glazen kapot maken terwijl ik hem op heb
Op mijn werk hadden we laatst een afscheid met een hele hoge pief. Het enige wat ik dacht was “wat als ik nu ineens mijn shirt omhoog trek zo met mijn blote tieten in beeld”
Aaah ik voelde m ook
Ik heb heel vaak de neiging iets heel grofs online te zetten onder mijn eigen naam, zodat ik ontslagen word. Soort fantasie dat de pleuris uitbreekt op Twitter en dat ik dan online gekielhaald word.