Leuk! Wij vonden het een mega toffe stad!
CU.QU is een leuke wijnbar met lekkere gerechten. Ze hebben een kleine wisselende kaart en wat typisch regionale gerechten en wat meer fusion achtig. Wij hebben hier geluncht, gezellig klein zaakje.
Osteria Della Mattonella. Echt zo’n ouderwetse zaak met grote houten tafels, ik heb daar een hele lekkere pasta vongole gegeten en ze zijn vriendelijk geprijsd.
Je moet in Napels eigenlijk ook langs Sorbillo, zij zijn begonnen met de typische gefrituurde pizza. Ik heb hem zelf niet geproefd, maar dat zou ik nog wel proberen.
Verder kan ik deze site aanraden! We hebben hier al in meerdere steden restaurants van bezocht en het was steeds een schot in de roos: NAPOLIDELICIOUS – Spacedelicious
Vanaf Napels zijn wij nog een dag naar Sorrento geweest. Heb geen specifieke tips voor eten, maar bij Orbit serveren ze hele lekkere koffie. Is een zaakje van een jonge vrouw (eind 20) en ze bestaan nu net een jaar. Heb heel leuk met haar staan praten, dus mocht je in de buurt zijn zou ik daar zeker een kopje koffie drinken.