Je grootste onrealistische droom

Dit kun jij gewoon! Moet je doen :star_struck:

Ja, geen tokkies toegestaan.

4 likes

Haha, true maar misschien moeten we daar een rehabilitatieprogramma voor opzetten :thinking:. X maanden waarin ze zich kunnen bewijzen in een gecontroleerde omgeving!

1 like

Ja maar ja maar, geen Nederlandse basisschool. Und ich kann (jetzt) immer noch kein(es/em/e) Deutsch sprechen und verstehen. Sehr schade.

2 likes

En veel lekker eten. :smiley:

1 like

Schrijfster van een toffe boekenserie zijn en dan samenwerken met Netflix of HBO om daar een serie van te maken die dan supergoed beoordeeld wordt (zoals Game Of Thrones)

6 likes

Waar woon je? Ik wil best eens mee uit eten. Mag ik glitters dragen? Carrie’s kleding, haar schoenen en haar besteedbare inkomen zijn mijn grootste onrealistische droom. Haar kleding is tot daar aan toe maar ik lijk wel een pas geboren hert als ik op hakken loop. Laat staat de hele dag winkelen of hele nacht uitgaan op naaldhakken, dat wil ik mijzelf niet aandoen maar het lijkt zo mooi.

2 likes

Alles kunnen eten zonder dik te worden, dat ik alle vet en ongezonde troep net als water ik weet uit plas.
Financieel onafhankelijk zijn en me niet druk te hoeven maken om geld en me volledig in kunnen zetten voor vrijwilligerswerk.
Fantastisch lijkt me dat

Financieel geen zorgen hebben, wonen in een gerenoveerd oud herenhuis. En als job schrijven.

2 likes

Ik wilde eerder graag een boksschool ergens in een warm land openen met een hecht team waar we trainen voor wedstrijden en elke week een keer een ‘‘familiediner’’ hebben. Maar dat was toen ik zelf veel trainde en daar ben ik nu mee gestopt!

3 likes

Ik wil Meghan Markle zijn en met prins Harry getrouwd zijn :cry:

8 likes

Ritje maken door de ruimte, maar kom vooralsnog niet veel verder dan de Droomvlucht

3 likes

Snap ik wel :smiley:

Ik zou willen dat ik mijn eigen temperatuur kan instellen, zodat ik het nooit meer te koud of te warm heb. Inclusief een knop voor de zon, zodat ik het gevoel heb alsof ik in de zon, zelfs als hij niet schijnt (of nog beter, de zon zelf aan en uit kunnen zetten, zonder dat dat gevolgen heeft voor de natuur).

6 likes

Ik zou dus vet graag zo’n superbekende ondernemer willen zijn ala Gary Vanyerchuck maar dan de Nederlandse vrouwelijke versie. Met een super goedlopend marketing agency, dat je Ted Talks doet, andere ondernemers coacht, je succesvolle boeken schrijft en een veelbeluisterde podcast hebt etc.

Thuis is voor mij dan een mooi stuk land met een zorgboerderij voor afgedankte dieren waar ik dan helemaal tot rust kom tussen mijn dieren die nu hun mooie foreverhome hebben gekregen. Financieel kan ik alles doen wat ik wil en hoef me dus ook niet meer zorgen te maken over de toekomst op dat gebied.

1 like

Een groot huis met groot stuk land kopen in een zonnig land, op max een half uur afstand van een (middel)grote stad. Hier begin ik mijn B&B. Op het land plant ik overal fruitbomen en struiken en houd ik een stuk over voor een moestuin waar ik kruiden en groente laat groeien. Verder een aantal kleine houten huisjes (groot genoeg voor een toilet, douche en bed) waar ik mijn gasten in laat slapen. In het huis zelf zijn ook een aantal kamers en een grote eetzaal. Ik zorg wel voor een scheiding tussen het leefgedeelte van mijn gezin en mijn gasten. Iedere ochtend sta ik vroeg op om ontbijt klaar te maken voor mijn gasten, met producten uit mijn eigen tuin. Daarna ga ik socializen met mijn gasten (ik zorg voor een Airbnb-achtig boekingssysteem, zodat ik mijn gasten kan selecteren op leukheid). De rest van de dag werk ik in mijn moestuin en relax ik. Een paar uur per week geef ik les op de universiteit en begeleid ik studenten.

Ik me besef me trouwens dat dit de droom is van ongeveer half Nederland, maar voor mij is dit het perfecte leven. De gemakken van de stad dichtbij, mensen ontmoeten, mooi wonen en me ook nog bezig kunnen houden met waarvoor ik gestudeerd heb.

4 likes

Oooh jaa en iedere ochtend is het weer een verrassing welk baby dier je wakker komt maken :smiling_face_with_three_hearts: nooit meer ochtendhumeur haha

2 likes

10 jaar terug in de tijd gaan en deze afgelopen 10 jaar opnieuw doen.

1 like

Dit, en dan beginnen met het chiché van beter mijn best doen op school. En een Tank en een Kelly, die er nu niet meer gaan komen omdat ik nooit mijn best deed op school.

3 likes

Een heeeel oud klein huisje aan de rand van een dorpje in frankrijk vlakbij het strand en dan in languedoc, op loopafstand van visrestaurants. Een natuurzwembad. En van binnen echt zo’n ibizasfeertje. Niet luxe maar wel met een bad. En dat op 4 á 5 uurtjes rijden van waar ik nu woon. Niet realistisch haha, languedoc en 4 á 5 uurtjes rijden wordt em al niet en zo’n huisje ook niet :sweat_smile:

5 likes

Een Tank en een Kelly…ik weet niet wat je bedoelt :frowning: ben ik er nu juist te oud of te jong voor dan?

1 like