Je grootste onrealistische droom

Ik zou wel een goed verdienende kunstschilder willen zijn en dan verhuizen naar een vrijstaand huis in noord frankrijk, ergens in de middle of nowhere en daar lekker me bezig houden met kunst maken en m’n eigen ding doen.

In een prachtig ruim vrijstaand huis wonen, met genoeg logeerruimte voor vrienden/familie én een appartement in het (zonnige) buitenland (zuid-Spanje of Florida ofzo) om af en toe even lekker uit te rusten van mijn drukke baan als… pfoeh… geen idee. In elk geval wil ik wel drie dagen werken. En mijn man dan 4.

Ik heb ook geen idee…:face_with_hand_over_mouth:

In een camper(busje) alle staten van Amerika af met z’n drietjes.

1 like

Een betaalbaar appartement in het centrum van Amsterdam

3 likes

Wat @ParisDarling al zei, een veel te duur horloge en een veel te dure tas.

1 like

Sinds ik weet dat m’n dikke darm ziek is en nooit meer beter zal worden ben ik fanatiek gestart met het realiseren van m’n bucket list. Maar ik denk dat piano leren spelen en Italiaans leren spreken redelijk onrealistisch zijn. Maar toch, wie weet. Ik geef de hoop niet op.

1 like

Droomde vannacht dat ik les aan het geven was en vergat de kinderen tijd te geven om te spelen met hun eigen meegebrachte speelgoed en toen voelde ik me echt zwaar kut dat ik dat was vergeten.

Aangezien ik alleen les geef aan bovenbouw vwo klassen was het wel een aparte droom. Nog nooit 17 jarige zo teleurgesteld zien kijken naar hun meegebrachte hot wheels

5 likes

Ik heb gisternacht gedroomd dat een vriendinnetje en ik iemand hadden vermoord en in stukken gehakt en in een perkje onder het gras hadden gelegd. Daarna pleegde er iemand in de buurt zelfmoord en waren we aan het bedenken hoe wij onze moord ook op een zelfmoord actie konden laten lijken…

??? HIJ WAS IN STUKKEN GEHAKT HOE WIL JE DAT NOG OP EEN ZELFMOORD LATEN LIJKEN

2 likes

Oh mensen nemen het woord “droom” nogal letterlijk haha. Ik las de twee bovenstaande posts en dacht echt huh, wat wil je graag doen/bereiken?

2 likes

Ik dacht ook dat het ging over toekomst dromen, niet dromen die je 's nachts hebt :joy:

1 like

Achter de schermen werken bij het songfestival als een ‘belangrijk’ iemand is ook wel de droom eigenlijk. Eigenlijk heeft die gast van wiwiblogs gewoon mijn dreamjob :joy:

1 like

Oh hahahah dan heb ik het verkeerd begrepen sorry!

1 like