Je grootste onrealistische droom

Ik wil heel graag de hele Lion King musical (engelse broadway versie) in ongeveer mijn eentje opvoeren (maar wel alle rollen spelen)

19 likes

Ik heb een spotify lijst met favoriete muziek en ik wil een festival/concert waarbij alle artiesten uit mijn lijst optreden.

8 likes

Ik wil een glitterende vampier zijn zoals Edward Cullen in Twilight.

:)

Nee, ik wil een succesvol schrijver van fantasy novels zijn en dat mijn werk dan vertaald en verfilmd wordt en dat ik van die werkzaamheden kan leven en overal kan werken aan mijn nog te publiceren bestsellers.

4 likes

Eenmalig een optreden geven als superbekende DJ. Lijkt me echt magisch te doen; ik zou alleen niet zo bekend willen zijn :sweat_smile:

4 likes

Ik wil in een paardenserie spelen die zich op een ranch in Amerika afspeelt zodat ik allemaal gave dingen mag doen zoals galopperen door de bergen en tegelijkertijd acteren.

En dan dat ik niet beroemd wordt want dat hoeft niet.

12 likes

Ik zou een sci fi schrijver willen zijn met zodanig veel succes dat ik in Canada of Zweden in een architecturaal mooi hoogstaande bungalow kan wonen met een uitzicht dat je terugvindt in websites voor hd desktop wallpapers.

9 likes

Ik ben hierom echt uitgelachen, voelde echt als een biecht die ik deed, een diep geheim :’); maar optreden als cabaretier lijkt me dus echt fantastisch. Voor een enorm publiek en dat iedereen dan lacht om je grappen.

9 likes

Hahaha nice! Ik wil graag Wicked opvoeren en dan ook Elphaba en Glinda tegelijkertijd spelen en vooral ook in m’n eentje hun meerstemmigheid.

1 like

Hmm misschien met AR hologrammen?

1 like

Van eenmanszaak naar multinational

3 likes

Slank zijn maar alles eten dat ik wil.
Achter de schermen bij de televisie als video editor werken voor een vet hoog salaris :joy: never gonna happen haha

3 likes

In een grote musical de hoofdrol spelen.
Een optreden geven als wereldberoemde zangeres.

Gaat nooit gebeuren want ik ben een plank en als ik zing scheur ik per ongeluk andermans trommelvliezen

3 likes

De loterij winnen, een busje ombouwen als camper en dan de wereld rond of alleen al alle staten van Amerika bezoeken, of de Pan Am route. #vanlife

3 likes

Schrijver en onderzoeksjournalist zijn met een hoog vast salaris.

3 likes

Een onzichtbaarsheidsmantel hebben en kunnen verschijnselen net als harry potter

12 likes

Een (vakantie)huis hebben in de highlands van Schotland dat helemaal afgelegen ligt. Huis hoeft niet eens vet groot te zijn, als het maar een enigszins ruime woonkeuken heeft, een fijn ligbad en een bibliotheek met open haard.
Lekker hele dagen daar recepten uitproberen en koken voor als ik logees heb en hele dagen lezen in mn bibliotheek voor de open haard en wandelen door de mooie natuur en als je dan helemaal natgeregend of verwaaid bent van die wandeling, in het chille ligbad bijkomen.

Ik wil dit ZO graag.

17 likes

Ohja, mijne is trouwens dat er een Nederlandse basisschool komt in Oostenrijk waar ik les kan geven en dat ik dan woon in een chalet, midden op de berg. 's Winters lekker naar beneden skiën voor m’n lesdag en in de zomer wandelen en manmanman ik wil dit.

12 likes

Dat junkfood gezond zou zijn

2 likes

Rijk worden

Ik zou trouwens heel graag een heerser/dictator van een klein land willen zijn dat ik dan precies op mijn eigen manier zou besturen.

16 likes