Ja american pancakes kan ik met spek en een spiegelei met jonge ui erbij eten en dan een beetje ahornsiroop over Neem zelden de zoete versie maar galettes en hartige pannenkoeken kunnen mij minder boeien.
Beiden zo lekker maar ik eet het alleen als ik zeker weet dat de kip perfect gefrituurd is. Bij luvloeuf in Gent heb je de beste (in België) en Woodpecker in Brussel voor de beste pancakes
Omg crepe Suzette zo lang al niet meer ergens op de kaart zien staan. Als ik t zie ga ik t meteen bestellen helemaal zin in
Ugh ik ben echt zo’n enorme pannenkoeken fan, voor mij geen moeilijke keuze
Crepes Suzette bij La Coupole in Parijs
wat is meer cringe
- een voluntourist die gaat ‘vrijwilligen’ in een weeshuis in afrika en terugkomt met een fotoalbum van lachende zwarte kindjes
- een japanfreak waarvan het hele huis is ingericht met japanse artefacten (hello kitty), alleen maar manga leest maar stiekem vooral een fetish heeft voor japanse meisjes
0 stemmers
Een Frans-Luxemburgse influencer ligt nu onder vuur omdat hij toch niet het licht heeft gezien maar aan kinderhandel doet. Voor 100.000 euro krijg je een zwart kind in Frankrijk. Echt een prijsje!
Zolang hij maar geen gore body pillows met minderjarige meisjes heeft
WTF?!
Ja hij heeft eerst meegedaan met de Franse versie van Expeditie Robinson. Hij heet Dylan Thiry, bon ging naar Afrika en postte er vele video’s over. Kijk lieve onschuldige zwarte kinderen. En nu is er een paar dagen geleden een audio gelekt waarin hij vertelt hoe hij te werk gaat. Met het paspoort van het kind van een van zijn vrienden gaat hij naar Madagascar en neemt er een meisje mee. Hij rechtvaardigt de 100k voor alle administratieve kosten en zo.
Je moet eens op twitter kijken.
Jeetje ik vind dit echt afgrijselijk. Ik ga op Twitter kijken.
Edit: het is in het Frans en dat kan ik niet lezen. Maar van wat jij vertelt, echt schokkend.
Nav een twitter poll (daar eindigt deze vraag al de hele tijd in 50/50), wie was het heetst?
- De jonge Robert de Niro
- De jonge Al Pacino
0 stemmers
Maar in tegenwoordige tijd andersom
Ja gaat sowieso om de jonge versie, de oude versie is wel redelijk snel duidelijk denk ik
De voluntourist is het naarst maar de japanfreak is wel meer cringe
Wat gebruik je over het algemeen liever?
- Zelfscan
- Bemande kassa
0 stemmers
in Nederland zelfscan maar waar ik woon heb je alleen maar van die hysterische zelfscan apparaten die continu het gewicht van je producten checken waardoor je eigenlijk altijd minimaal 2x controle krijgt en dan moet van de caissièr van een normale kassa komen helpen
vreselijk
De Jumbo zelf scan is echt een bitch, als je geen saldo op je pas hebt schreeuwt dat ding het hardop uit
oh dat is hier niet hahaha wat kut
Alle momenten om niet met een persoon in contact te hoeven komen is fantastisch