Je moet kiezen-topic #2

Én worstenbroodjes.

4 likes

Ik ben om.

2 likes

Met het zonnige weer op komst is dichtbij het strand wel heel lekker

Ja, dat leek me idd ook wel fijn. Ik ben momenteel niet zo mobiel, dus het leek me wel lekker om zondag na een middag / avond stad bij een strandtent neer te ploffen.

Ik kan het in de app niet meer vinden, maar ik weet zeker dat het dus in te stellen is! Ik hoor de stem namelijk amper meer met een beetje drukte haha. Het is in ieder geval verbonden aan je account/Jumbo pas, dus misschien de moeite waard om bij zo’n zelfscankassa even te checken of je hem daar niet zachter kan zetten na het scannen van je voordeelpas! Heb het al lang geleden zo ingesteld, dus misschien dat dat de manier was.

@Deurklink zal jou voor de zekerheid ook even taggen haha

Welke stad vind je leuker? Niet om een nachtje weg te gaan maar over het algemeen.

• Haarlem
  • Den Bosch

0 stemmers

Ik ben maar 2 keer ofzo in den bosch geweest en veel vaker in haarlem dus ik stem maar niet :’)

3 likes

Wat heb je liever?

• Vier jaar de gevangenis ingaan voor iets wat je niet hebt gedaan
  • Iets verschrikkelijks doen en ermee wegkomen

0 stemmers

2 likes

Zeker weten dat je ermee wegkomt of loop je de rest van je leven rond met de angst dat iemand er alsnog achter komt?

3 likes

Ja die angst heb je natuurlijk altijd, ook al kom je er alsnog mee weg

Oke dan wel onterecht de gevangenis in denk ik, denk dat ik anders helemaal para zou worden

1 like

Mij lijkt het, gek genoeg, best interessant om in de gevangenis zitten (oké, een maand was ook wel genoeg geweest ipv 4 jaar). Het enige probleem is dat ik niks crimineels wil doen om er te komen. Dus dit zou “de ideale situatie” zijn voor mij.

maar wordt het dan uiteindelijk na de gevangenis wel duidelijk dat je het niet gedaan had of niet? Want dat zou misschien mijn keuze wel beïnvloeden want dat iedereen zou denken dat je iets hebt gedaan (terwijl dat niet zo is) lijkt me ook wel kut

3 likes

Ja goede vraag. Ook al weet de wereld dat je onschuldig bent is er altijd nog een meerderheid die natuurlijk denkt dat je met een reden hebt vastgezeten. Daar moet je dan mee leren dealen denk ik. Of het eeuwige schuldgevoel van het feit dat je wéét dat je iets gedaan hebt ook al komt niemand er ooit achter.

2 likes

Dan wil ik na die 4 jaar wel een rectificatie en smartengeld, dus dan kun je beter in Amerika in de gevangenis zitten want dan ben je daarna miljonair en hoef je nooit meer te werken :balance_scale:

8 likes

Haha alleen of je daar dan levend uit komt is weer een tweede. Doe mij dan maar een celletje hier.

3 likes

Ja ik zou een op de grond gevallen zeepje iig lekker laten liggen

6 likes

Wat draag je het liefst?

• Enkelsokken
  • Kniekousen

0 stemmers

• Bikini
  • Badpak

0 stemmers

• Schoudertas
  • Rugtas

0 stemmers

• Meerdere laagjes
  • 1 dikke laag zoals een trui

0 stemmers

• Spijkerjasje
  • Leren jasje (kunstleer ook)

0 stemmers

• Sneakers
  • Slippers

0 stemmers

• Zonnebril
  • Petje

0 stemmers

1 like

Enkelsokken zijn toch dit?

Bedoel je niet gewoon normale sokken? Of dragen jullie echt allemaal sokjes tot onder je enkelknokkel?

3 likes

Ik bedoel die van je plaatje. Ik bedoel niet ‘draag je ze altijd’, maar ‘als je tussen deze twee opties moet kiezen wat kies je dan’

Aaah oke, niets gezegd dan!

1 like