Zolang hij maar geen gore body pillows met minderjarige meisjes heeft
WTF?!
Ja hij heeft eerst meegedaan met de Franse versie van Expeditie Robinson. Hij heet Dylan Thiry, bon ging naar Afrika en postte er vele video’s over. Kijk lieve onschuldige zwarte kinderen. En nu is er een paar dagen geleden een audio gelekt waarin hij vertelt hoe hij te werk gaat. Met het paspoort van het kind van een van zijn vrienden gaat hij naar Madagascar en neemt er een meisje mee. Hij rechtvaardigt de 100k voor alle administratieve kosten en zo.
Je moet eens op twitter kijken.
Jeetje ik vind dit echt afgrijselijk. Ik ga op Twitter kijken.
Edit: het is in het Frans en dat kan ik niet lezen. Maar van wat jij vertelt, echt schokkend.
Nav een twitter poll (daar eindigt deze vraag al de hele tijd in 50/50), wie was het heetst?
- De jonge Robert de Niro
- De jonge Al Pacino
0 stemmers
Maar in tegenwoordige tijd andersom
Ja gaat sowieso om de jonge versie, de oude versie is wel redelijk snel duidelijk denk ik
De voluntourist is het naarst maar de japanfreak is wel meer cringe
Wat gebruik je over het algemeen liever?
- Zelfscan
- Bemande kassa
0 stemmers
in Nederland zelfscan maar waar ik woon heb je alleen maar van die hysterische zelfscan apparaten die continu het gewicht van je producten checken waardoor je eigenlijk altijd minimaal 2x controle krijgt en dan moet van de caissièr van een normale kassa komen helpen
vreselijk
De Jumbo zelf scan is echt een bitch, als je geen saldo op je pas hebt schreeuwt dat ding het hardop uit
oh dat is hier niet hahaha wat kut
Alle momenten om niet met een persoon in contact te hoeven komen is fantastisch
Die van de Lidl vind ik ook zo agressief, als het twee seconden duurt voordat je een volgend artikel scant (als ik bijvoorbeeld ondertussen mijn tas inpak) is het meteen ‘SCAN EEN ARTIKEL’
En wat ik bij Lidl ook niet snap: de zelfscan is sowieso het eerste uur na opening dicht :’) Dus dan sta je 's ochtends voor werk dus alsnog met allerlei mensen met kleine boodschappen 10 min in de rij omdat er maar één kassa bemand is. Zit echt geen logica in.
In de jumbo app kun je het volume laag zetten! Ik heb hem zo zacht mogelijk staan haha, de allereerste keer schrok ik me dood van die stem
Precies dit, net weer een trauma ervan opgelopen
ja en geen trage oude mensen voor je <3
Dit is echt de tip van de eeuw
Niet de jumbo extra app zeker? Ik kom er maar sporadisch maar da’s de enige app die ik heb van jumbo haha!
Wat zou voor jou de doorslaggevende factor zijn bij een koophuis? Verschil is 20m2, dus wel flink. Buurten zijn allebei prima. Alleen buurt van grote woning is met allemaal flats. Wel veel groen. Kleinere huis is met rijtjeswoningen en appartementen. Ook veel groen. Gaat om 75m2 of 55m2.
- Grotere oppervlakte, minder leuke buurt, 30 minuten van vrienden/familie vandaan
- Kleinere oppervlakte, leuke buurt, zelfde woonplaats als vrienden/familie
0 stemmers