Zit nu in Japan
Ben ik de enige die echt de kriebels krijgt als interieur omschreven wordt als “British colonial style”? I mean ik snap dat die meubels an sich niks misdaan hebben maar ik snap gewoon niet waarom je je daarmee wil associeren
Never forget dat ik in januari 2020 na lang plannen en sparen vliegtickets naar Japan kocht voor mei 2020 zie me nog zitten voor het journaal in februari ‘hm een of ander raar virus daar dat zal wel weg zijn tegen die tijd toch?’ Oh Grace u dumb bitch
Namibië is echt fantastisch maar ben ik al eens geweest dus daarom Japan gestemd. Maar Namibië is dus echt een aanrader
Goed om te weten, ik heb bewust Namibie gestemd omdat ik laatst in Japan ben geweest. Japan is ook echt een aanrader, hoop er zeker nog is heen te gaan.
Ik wil een weekend weg maar ik kan niet kiezen hoe ik naar daar wil reizen. Ik heb niet heel veel te besteden arm, dus 50 euro voelt als veel voor wat extra luxe. Aan de andere kant is 2 keer 2 uur extra reizen zonde als het maar voor een weekend is.
Wat kies je:
- 5 uur onderweg zijn voor 50 euro
- 3 uur onderweg voor 100 euro
0 stemmers
Hangt ook wel af van het vervoersmiddel/comfort van die twee reisopties. 5 uur met de trein vs 3 uur met het vliegtuig zéker weten met de trein (naast van klimaat etc etc ook gewoon comfort van je reis zelf). 5 uur crappy boemeltrein vs 3 uur comfortabele trein zou ik misschien wel voor de 3 uur optie kiezen. Maar als je er daardoor weer wat voor moet laten op bestemming, misschien toch 5 uur.
Als het 5 uur flixbus vs trein ofzo is zou ik zeker niet voor bus kiezen
Ik weet in dit geval niet echt wat meer luxe is. Het is trein (met overstappen) vs een directe Flixbus die me van deur tot deur brengt.
En welke is dan de dure?
En één keer de snelle optie nemen? Sneller daar zijn of juist sneller thuis zijn + toch wat geld besparen.
De trein is duurder! Voordeel van de trein is ook dat de aankomst en vertrektijd beter zijn, waardoor ik langer daar kan zijn
Maar de optie van @Briseis om het te splitten is best of both worlds!
Moet je beide nu vastleggen? Want anders zou je bv heenweg goedkope kunnen kiezen, en afhankelijk van hoe dat mee valt terugweg alsnog de duurdere kunnen kiezen.
In de trein kan je wel makkelijker naar de wc
Als de 5 uur Flixbus is zou ik er wel geld voor overhebben om die niet te nemen. Het is al wel even geleden dat ik een paar keer Flixbus heb gebruikt (vooral naar Parijs/Brussel) en echt iedere keer schreeuwende mensen, ongeplande tussenstops in rare buurten, supervieze dingen die ik niet zal beschrijven. Maarja, je vergeet het vast weer als je 50 euro extra hebt voor lekkere drankjes of een uitje op bestemming.
Echt, ik blijf nog liever thuis dan ooit weer voet in een Flixbus te zetten. Paar keer gedaan en echt elke keer gezeik en asociale lui
Ik voel me soms zo wereldvreemd. Ik wist niet van het bestaan van een flixbus af.
huh maar zie je zo ook nooit rijden dan? wist je echt niet wat het was ook? i’m confused
Ligt eraan waar je woont denk ik, maar ik zie die bussen ook echt nooit rijden.
Ik zwlf ken het via hier en 1 keer gezien bij een stop op de snelweg bij eem benzinepomp. Verder nooit van gehoord/gezien. Denk misschien dat het er aan ligt waar je woont en hoe je altijd reist?
Hier in de buurt ook niet
Gelukkig bestaat het forum en weet ik daarom wat er in de steden bestaat hahaha