Maar je baas hoeft het niet he, in het bosjescenario, alleen jij moet dat. Vandaar dat het stiekem moet. De biologie-excursie is er wel ja.
Of naast iemand zitten die flink aan de diarree is
Oooh oke, nouja dat je baas dan langsloopt tijdens de pauzewandeling ofzo vind ik ook erg genoeg
Ooh we hoeven niet dingen te delen a la wc papier? Ik dacht dat ze toen een borstel oid hadden die dan door meer mensen werd gebruikt en ugh dat vind ik zo’n vies idee. Maar misschien is dat ook wel een fabel
Ja ze hadden toen een natte spons op een stok volgens mij, waarvan iedereen dezelfde gebruikte (dit stond in Horrible Histories tenminste, dus ik ga ervan uit dat het waar is )
Maar dat gaat wel heel ver, dat hoeft niet
Oh ja dat was het maar iehl kan niet gezond zijn. Pas mijn stem wel aan.
Al is dit wel een vreselijke vraag want eigenlijk vind ik het al irritant als wc deuren niet helemaal gesloten zijn maar van die kieren hebben. Maar ja zoeken naar geschikte bosjes is ook niks als je nodig moet
Ik was ook degene die dat verhaal over die stok oorspronkelijk op het forum had geplaatst, bij de discussies over hoe vaak je aan de Romeinen denkt haha.
Maar wel leuk dat iedereen nu ook weer even aan de Romeinse tijd denkt.
edit: ik zie nu dat ze op de illustratie volgens mij ook zo’n ding vasthouden, ik dacht dat het lepels waren om water te gieten
Iel dat is echt letterlijk horrible
Wat is dit voor dilemma hahaha dit kan je alleen maar op FF tegenkomen.
Beide vreselijke opties maar dan toch maar dat Romeinentoilet, daar verwacht tenminste iedereen wat je daar aan het doen bent.
In ons huidige wereld zou het gemeenschappelijke toilet echt mega awkward zijn maar als dat soort toiletten de standaard is, dan is het waarschijnlijk net zo normaal als samen eten?
En zouden mensen toen daar hun toekomstige partner vinden? Misschien meer succes op slagen dan Tinder.
Wijs je dan iemand af omdat z’n poept stinkt of diegene gekke gezichten trekt tijdens het poepen
Swipen met toiletpapier naar links of rechts. Of met die vieze stok met spons.
- Je moet bij iedere maaltijd de saus los nuttigen.
- Je moet bij iedere maaltijd de kruiden los nuttigen.
0 stemmers
Welke naam is erger
- Boyke
- Royke
0 stemmers
Wat is irritanter
- Een heel brutaal persoon
- Een heel braaf persoon
0 stemmers
- Je moet altijd in een Stanley cup plassen en het met je meenemen. Mag pas geleegd worden als ie helemaal vol is.
- Je bent ieder jaar verplicht kerstkaarten te sturen aan al je collega’s waarop je full frontal naakt poseert met een opgezette ijsbeer.
0 stemmers
Ik zag net die Stanley aankopen en was eerder vandaag bij de huisarts, vandaar deze rare combi
Ben niet voor niks zoveel afgevallen kom maar op met die ijsbeer.
Wat heeft je huisarts te maken met full frontal naakt en een opgezette ijsbeer?
Huh
Ik denk dat ze urine moest inleveren ofzo.