Ik vind pizza dus zo overrated haha
Ben ik mee eens. Heb volgens mij al een paar jaar al geen pizza geen gegeten. Ik vind het niet zo boeiend
No thanks, straks is het super kut wat er na de dood gebeurd en dan ben je daar de rest van je leven tegen op aan het kijken.
Dit klinkt eerder als een vloek dan geluk, makkelijkste keuze ooit in dit topic haha
- Een jaar lang constant naar kerstmuziek luisteren
- Een week lang constant Sinterklaasliedjes horen
0 stemmers
Een week of een jaar, dat verschilt teveel, dan hou ik dat wel vol met het kinderkoor
Kon ook een maand kerstmuziek doen, maar dat hebben we al in december
Haha ja dat is waar
En je kunt ook voor vof de kunst kiezen! Geen kinderkoor
Ooooh dan is een week helemaal niks! Kinderen voor kinderen op repeat en gaan
Even over het algemeen
- Meer zielen, meer vreugd
- Het aantal zielen wat afgesproken is
0 stemmers
Zo min mogelijk zielen
Wel als ik zelf de kerstmuziek mag bepalen!
Hele jaar het kerstalbum van Smith & Burrows op repeat is een feestje
Ligt er bij mij echt aan wie er aanhaken. Ik zeg overigens nooit nee maar kan soms achteraf wel balen. Vaker gehad dat het tegenviel dan dat het gezelliger was.
Is bij mij vooral als je 1 op 1 afspreekt (en dus ook niet echt onderdeel bent van een vriendengroep samen). Als er dan ineens iemand aan wil sluiten die ik niet ken of waar ik niks mee heb vind ik dat echt fucking irritant haha.
Als het sowieso al met meer mensen is of echt een feestje, dan vind ik het allemaal prima.
Ja same!
Vind het bij oud en nieuw ook elk jaar leuk dat ik niet precies weet wie er allemaal aanhaken en er uiteindelijk altijd meer mensen via via komen.
Ligt er echt aan welke setting het is. Met oud en nieuw, festivals, een verjaardag of andere feestjes, gezellig. Als ik 1 op 1 met een vriendin afspreek zie ik de meerwaarde niet.
ja dit. als ik met een vriendin afspreek om te lunchen en zij neemt zonder te bespreken twee vriendinnen van haar mee, dan vind ik dat niet heel chill. en zomaar mensen meenemen als we thuis hebben afgesproken, ook nee. maar op een feestje of verjaardag, helemaal prima.