Je moet kiezen-topic #2

Die boterham klinkt honestly als een goedkope steaktartaar en daar kan ik best mee leven

16 likes

Precies, nog een dooier en wat kappertjes erbij, le’s go!

3 likes

Of filet americain minus de kruiden

1 like

Met je blote voet op een naaktslak staan lijkt me wel beter dan met je blote voet op een gewone naaktslak staan. Been there namelijk en dat bloed en slijm onder je voet is al vies genoeg maar die stukjes slakkenhuis maakt het niet beter.

???
Wat is het verschil tussen een naaktslak en een gewone naaktslak? :stuck_out_tongue:

11 likes

Een naaktslak heeft geen huis

Edit: WoW ik kan niet lezen

2 likes

Hahahaha oeps ik bedoelde gewone slak.

3 likes
  • Je moet altijd naar de wc in een wc-ruimte zoals bij de Romeinen, die open is en waar ook allemaal andere mensen gebruik van maken.
    image

• Je moet je behoefte altijd stiekem buiten in een bosje doen. Mensen kunnen je betrappen, je moet zelf een geschikt bosje vinden waar je ook bent

0 stemmers

Ik hou het wel op :grin:

2 likes

Voor altijd?

2 likes

Waaaarom zou je vrijwillig in de bosjes pissen. Ben je dan zo preuts of wat?

Ja of je vindt het te vies om andere mensen te zien/ruiken?
Hij was geïnspireerd door posts waarin mensen zeiden dat ze wel eens nare dromen hebben over scenario 1. Maar scenario 2 lijkt me nog erger :sweat_smile:
Het ligt er misschien ook aan waar je woont, als je veel goede bosjes in de buurt weet lijkt dat misschien een betere optie :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja plassen vind ik niet zo erg maar mensen hun poep kan eeeecht stinken en lijkt me zo niet chill om daar dan in te moeten zitten.

Maar ja beter dan optie 2 want ik ben geen pro in wildplassen zou mezelf echt onder zeiken.

7 likes

Dat is in een openbaar toilet toch ook het geval? Zal niet lekker ruiken nee maar goed je zit er ook niet om uitgebreid een boek te lezen ofzo

2 likes

Daarom ga ik ook het liefst niet bij bepaalde toiletten als ik weet dat ze niet goed worden schoongehouden en ik het kan ophouden.
Maar bij openbare toiletten heb je vaak meerdere gesloten hokjes, hier is dan direct de hele ruimte gecontamineerd met die lucht.

Ik zou het alsnog doen hoor, ik overleef het prima, maar laten we niet doen alsof het een hele fijne ervaring is.

Leuk wel, om je tampon of menstruatiecup te wisselen in een open wcruimte.

7 likes

Ja ik ga liever wildplassen. Hoef niet in andermans stank te zitten.

3 likes

Zo lang het duurt

1 like

Wildpoepen als je aan het werk bent, en driftig op zoek moeten naar een bosje in de stad wat 20 minuten duurt en dat dan opeens je baas een bosje verderop ook zit te kakken en je met een rood aangelopen kop aankijkt en er ook nog opeens een klas met kinderen op biologie-excursie voorbij komt lopen lijkt me nog 100 keer kutter. Dan zit ik toch ontspannener in andermans stank.

13 likes

maar in dat 2e scenario zitten toch binnen no time alle bosjes vol met poep? Mij lijkt dat eerste ook niet fantastisch, maar denk dat het nog best kan wennen, en je hebt tenminste een hygienisch toilet.

Lijkt me wel heel raar om daar samen met je collega’s op te zitten…

2 likes