Ik noem ze dan Syb en Tij(s). Absoluut ook niet mijn hartewens, maar alles beter dan hun volledige naam. Hopelijk worden ze wel heel knap en slim als compensatie.
- Elke werkdag al je collegaās begroeten met 1 zoen
- Je behandelend arts 3 zoenen geven bij binnenkomst (huisarts, tandarts, etc).
0 stemmers
- Zonder knieƫn door het leven
- Zonder ellebogen door het leven
0 stemmers
Bij die tweede, heb je dan wel handen/voeten, maar dus geen knie/elleboog gewricht daartussenin? Of heb je alles wat vanaf je knie/elleboog is niet meer?
Ja je hebt alles je kunt alleen je armen of benen niet meer buigen ![]()
Succes iedereen zonder ellebogen, jullie kunnen geen chips meer eten
en tandenpoetsen
Gewoon een hele grote lepel/vork/eetstokjes oid zodat je je arm niet hoeft te buigen en een hele grote tandenborstel.
Je kan in ieder geval nog wel fatsoenlijk van A naar B door te lopen, te fietsen, OV etc.

Openbaar vervoer en traplopen worden lastig. Maar liever dat dan niet fatsoenlijk kunnen eten
Maar niet meer twerken ![]()
Oh ik dacht dit over de knieƫn ging ![]()
- 5 dagen per week werken voor netto 2600
- Alleen de weekenden werken en netto 1800
0 stemmers
2600 netto is geen heel slecht salaris toch? Mijn sociale leven speelt zich grotendeels af in het weekend dus ik zou echt niet elk weekend willen werken
Hoe meer dagen ik vrij ben, hoe meer ik ook uitgeef. Dus wat dat betreft is fulltime werken wel goed voor mijn portemonnee haha
Nee is heel prima vind ik zelf, maar maar 2 dagen hoeven werken voor 1800 is ook niet slecht.
Why? Is echt prima toch is 3200 bruto ofzo?
Ja dat is zeker veel!
Ongeveer ā¬250 per gewerkte dag bruto dus ā¬31 bruto per uur.
Vergoeding 60.0000 euro:
- Je wordt een jaar gefilmd voor een 2 uur durende documentaire over je leven die uitkomt bij een grote streamingsdienst. In de documentaire wordt echt geen onderwerp onbesproken gelaten. Er is veel ruimte voor pittige herinneringen uit het verleden, seks en drama waar onbekenden van zullen smullen.
- Je traint een jaar om mee te mogen doen aan het WK schoonspringen en moet als wildcarddeelnemer meedoen. Uiteraard wordt je resultaat wel genoemd in de pers en je komt op tv.
0 stemmers
Je zit 2 jaar in de cel
- vanwege een bitcoinfiasco: je was de bedenker van de bitchcoin en veel mensen zijn veel geld kwijtgeraakt door jou.
- vanwege een piramidenspel: je was de bedenker van Camelnoe - goedkope, zeer slechte leggings die men aan de man moest brengen en nu zijn duizenden mensen de dupe (weg investeringen)
0 stemmers
Bitcoinbros een loer draaien is voor mij een droom die uitkomt
oh als iemand me die 60k aanbied voor springen trek ik onmiddellijk mān badpak aan
Camelnoe hahhahaa
- Elke ochtend om half 7 1 uur hardlopen en voor je gaat slapen ook een uur
- Elke ochtend ontbijten met een friet speciaal
0 stemmers
@anon81378386 jij mag niet stemmen