Je moet kiezen-topic #2

Ja, en ook de leukste manier om leuke nieuwe mensen te leren kennen. Die zijn dan al door de eerste keuring van vrienden heen en je hebt gelijk een soort gemeenschappelijke factor.

@instantramen ik vind aanhang eigenlijk ook wel leuk, maar ik heb geluk dat de aanhang de laatste tijd bijna allemaal leuke mensen zijn. Er was echt een periode dat het een soort kampioenschap wie is de grootste loser was. Of mensen die dan alleen maar als stelletjes aan elkaar hangen ipv beetje minglen.

5 likes

OkĂ© ja dat snap ik wel meer als het om een 1 op 1 afspraak gaat! En soms wil je ook wel ff met z’n tweeĂ«n zijn dus in sommige gevallen snap ik het wel

2 likes

Maar hoe vaak gebeurt dat nou? Dat je 1 op 1 met iemand afspreekt en dat die persoon dan andere mensen meeneemt

3 likes

Ik had een vriendin, die nadat ze een relatie kreeg haar vriend overal mee naar toe nam. Hadden we gewoon afgesproken om samen te lunchen en was hij er op eens bij
 Echt heel random. Die vriendschap heeft dat niet overleeft.

7 likes

Ik had vroeger een goede vriend die altijd andere mensen die ik niet kende vroeg of ze mee wilden als wij al wat met z’n tweeĂ«n hadden afgesproken (bijvoorbeeld om te lunchen, ergens wat te drinken, etc.) zonder dat te overleggen. Dan vertelde hij het aan me vlak voordat we elkaar zouden ontmoeten, “hij/zij is echt heel aardig, je gaat hem/haar echt mogen, hij/zij is echt chill!” Of ook wel eens dat hij een paar uur voor onze afspraak ook met iemand anders heeft afgesproken om samen te sporten/studeren o.i.d. en het lullig is als diegene niet mee mag. Ik zit daar echt niet iedere keer op te wachten en ik vind het ongemakkelijk, maar je geeft mij ook geen andere keuze. Heb dit ook vaker bij hem aangegeven, maar hij snapte het gewoon niet ofzo en ging dan met mij in discussie over dat diegene Ă©cht heel gezellig is.

Ook wel eens meegemaakt dat we onderweg waren naar een lunchtentje en hij een bekende tegenkwam en doodleuk aan haar vroeg: “ga je ook mee?” En ja hoor, dat ging ze. Onze vriendschap is ook gesneuveld, had steeds minder zin om nog met hem af te spreken.

Op een feestje is dat natuurlijk geen probleem, juist gezellig.

1 like

bij mij niet, maar een vriendin van m’n zusje heeft hier een handje van. en vrienden van m’n ex ook :woman_facepalming:t3: dan had hij met een vriend van hem afgesproken, nam die vriend ineens nog 3 vrienden van hem mee en zaten zij bij mij op de bank. fucking irritant

2 likes

Of het kind. We gingen met een groepje collega’s winkelen en uit eten, iedereen thuis alles geregeld met oppas enzo en eentje nam haar zesjarige mee die ‘het heel gezellig vond’ nou dat werd een andere dag dan we bedacht hadden

6 likes
  • Geld bieden op een onderbroek van Gerard Joling
  • Geld bieden op een overhemd van Hans Klok
  • Geld bieden om een dag mee te lopen met Caroline van der Plas

0 stemmers

En je kunt het ook echt doen

Gemiste kans om een klok van Hans Klok te krijgen.

3 likes
  • Explosieve diarree op een bruiloft. Je bent een gast
  • Explosieve diarree op een begravenis

0 stemmers

2 likes

Het zou voor mij wel veel uitmaken wiens bruiloft/begrafenis.

5 likes

Op een drukke bruiloft valt het miss niet op.

3 likes

Explosieve diarree gaat vaak in combinatie met een rommelende buik. In de stilte tijdens een begrafenis lijkt me dat erg ongemakkelijk. Bij een bruiloft is vaak muziek en dan hoort niemand je + het is niet ongemakkelijk als je eventjes weg bent.

6 likes

Maar ik draag wel vaker zwart op een begrafenis. Mocht het dan toch de spuitgaten uitlopen dan valt dat minder op dan op een trouwerij. :rofl:

2 likes

Ik heb het een keer gehad op een bruiloft. Maar het was niet tijdens de ceremonie dus het viel niet op. Het lijkt me tijdens de ceremonie wel heel ongemakkelijk.

Ik wil zo graag raketwetenschapper zijn dat ik ook echt relaxants studies en stages gedaan heb en mijn carriĂšre die kant op probeer te laten gaan.

17 likes

Volgens mij kan je als raketwetenschapper wel lang doen alsof je weet waar je mee bezig bent maar als hersenchirurg niet

44 likes

Wie ben jij liever?

• Een elf
  • Een hobbit

0 stemmers

• Een rol hebben in Twilight franchise
  • Een rol hebben in een typisch Nederlandse romcomedy

0 stemmers

5 likes

Twilight want dat wordt nog steeds gekeken. Dus krijg ik iedere maand nog wel een paar cent ervan

7 likes

En ik ben gewoon aantrekkelijker met een blauwe filter.

3 likes