Je moet kiezen-topic #2

Haha ik weet welk Instagramkanaal jij volgt :stuck_out_tongue:

1 like

Oh het lijkt me zo fijn als iemand elke dag een gezonde maaltijd voor je kookt. Denk dat je daar zelf ook weer veel inspiratie uit kan halen om het zelf te doen. En dat niet aankomen en wel alles eten. De meesten proppen waarschijnlijk alleen maar junkfood in hun lichaam en met 50 jaar zit je met dichtgeslipte aderen en ga je alsnog snel dood. Je ziet het alleen aan de buitenkant niet.

5 likes

Wie ben jij eerder? Nav een gesprek met @Twonights

• Ik heb al allerlei dingen gepland staan in september
  • Ik weet niet eens of ik nog in hetzelfde land woon in september

0 stemmers

Edit: Ik haat dit topic @Lula !!! Ik wil het niet hierin :sob:

Edit2: gdvrdmm waarom kan jij middelvingers en wij niet!!!

7 likes

Ik wil echt graag de tweede persoon zijn maar ik heb in september wel al een bruiloft en een congres staan dus ik vrees dat ik toch de eerste ben

1 like

Je moet kiezen. Wie wordt minister president? (Dit zijn de geruchten)

• Ronald Plasterk
  • Marco Pastors
  • Johan Remkes
  • Edith Schippers
  • Fred Teeven
  • Mona Keijzer

0 stemmers

1 like

Dan kan ik ook nummer 1 zijn, maar ik vind 2 dingen nog wel meevallen. Je hebt ook van die irritante mensen die niet een gaatje vrij hebben voor een lunch of ff spontaan drankje doen.

Je bent

• 1.45 meter lang
  • 1.95 meter lang

0 stemmers

1 like

@Hippe_kikker wat ga jij stemmen :joy:

2 likes

Extra ongemak van 9 cm moet meevallen denk ik

4 likes

Je moet de rest van je leven op 1 van deze plekken wonen.

• Ibiza
  • Dubai
  • Bali

0 stemmers

Op alle 3 wil ik nog niet dood gevonden worden maar ik denk dat ik ibiza dan nog het meest zou handelen. Vooral dat zweterige kutklimaat van bali en die eeuwige weirdass woestijn in dubai

1 like

En van deze 3? Hier moet je dus voor de rest van je leven wonen

• Hawaii
  • Jamaica
  • Bahama’s

0 stemmers

Hier ben ik wel alle 3 geweest en vind het lastig.
Lijkt me allemaal niks om echt voor de rest van je leven te moeten wonen.

1 like

Ik hou niet van warmte dus:

• Stockholm
  • Reykjavik
  • Toronto

0 stemmers

2 likes

Haha exactly my thoughts.

2 likes

zou vooral niet toronto kiezen als je de temperaturen in de zomer daar ziet

2 likes

Ja Stockholm kan ook heel heet worden maar de winters heerlijk!

3 likes

ja dan zou ik gewoon lekker naar longyearbyen gaan

2 likes

Ik zou op Hawaii elke 10 jaar ofzo naar een ander eiland gaan als je het zat bent. Zoveel verschil daar!

6 likes

Ja jij bent echt hawaii fan he? Toen ik er was was ik nog vrij jong, het regende vaak. Ik vond het niks. We konden ook niet in de zee vanwege de storm.

Toronto 100%. Geweldige stad, hele aardige mensen. Veel te doen en te zien. Verder haat ik canada

4 likes

Haha nee hoor ben er maar 1x geweest (wel 2 maanden meteen) maar dat was wel vrij onvergetelijk! Op sommige plekken kan het idd veel regenen en ontstaan er snel flash floods.

Dit is een filmpje wat ik regelmatig terug kijk: een paar toeristen zijn aan het zwemmen bij een waterval op Maui met een drone. Hier zie je in 1 minuut hoe bizar snel een flash flood ontstaat en hoe gevaarlijk dat is. Ze zijn uiteindelijk opgehaald/gered door een helicopter.

7 likes