Je moet kiezen-topic #2

Even dippen is ook zo voorbij, een kunstwerk maken duurt echt lang :face_vomiting:

5 likes

Hoezo, ff tussen beide handen drukken tot een soort bolletje en dan neerzetten. Is gewoon kunst dan.

4 likes

Ik had eerst verkeerd gelezen en dacht dat je de hondendrol moest namaken met klei.

1 like

Wat zou je erger vinden?

• Altijd als je vriend met zijn vrienden afspreekt, wordt er van je verwacht dat je ook mee gaat
  • Je mag nooit mee met je vriend als hij met z’n vrienden afspreekt, hij wil dat strikt gescheiden houden

0 stemmers

6 likes

Het gaat denk ik ook om de woorden absoluut en strikt. Ik zou ook niet mee hoeven naar m’n potentiële vriends vrienden maar als het niet mág zou ik dat raar en infantiel vinden.

7 likes
  • In het bos met alleen een beer
  • In het bos met alleen een man

0 stemmers

Deze vraag zag ik gisteren rondgaan op tiktok en het geeft wel te denken dat het best een lastige keuze is. Maar als het een grizzly of ijsbeer is ga ik voor de man, zwarte beer ga ik voor de beer.

3 likes

Ik ben echt zo vaak alleen in het bos aan het wandelen en het komt vaak genoeg voor dat ik alleen een enkele man tegenkom.

Een grizzly klauwt me in 2 seconden dood.

10 likes

Kan wel kloppen, want ik ben niet erg origineel :relaxed:

Echt 100% een beer.

Het aantal doden per jaar door een beer is minder dan 10, misschien zelfs minder dan 5.

Aantal vrouwen vermoord per jaar is 90,000 ofzo.
En dan hebben we het nog niet eens over andere dingen die een man je kan aandoen.

Ik hike regelmatig alleen in de bergen en ik maak me dan echt meer zorgen over mannen dan dieren.

23 likes

Maar dat is toch helemaal geen eerlijke vergelijking? Overal waar je als mens komt zijn mannen, maar de kans dat je een beer tegenkomt is mini.

39 likes

Jij woont toch in Amerika? Ik vind de uitslag tot nu toe wel interessant. Hier op het forum heeft het merendeel liever een man, terwijl op TikTok (en dat zijn voornamelijk Amerikanen) liever een beer hebben. Vraag mij af hoe dat komt. Heeft het te maken dat Nederland geen beren heeft in het wild? Of zijn Amerikaanse mannen dusdanig kut?

3 likes

Ja dan moet je voor deze vergelijking ook alleen de moorden/wat dan ook pakken die ‘random’ zijn en dus niet in de relationele sfeer

3 likes

Ik denk eerder dat mensen die niet in een land met beren wonen het enger maken dan het is. Beren willen over het algemeen geen confrontatie dus zo eng zijn ze niet.

Ik ben zelf meerdere keren een beer tegengekomen en ik kan me voorstellen dat er ook beren zijn die mij gezien hebben en ik hen niet.

Over het algemeen (met uitzonderingen natuurlijk) is het zo dat als je de natuur respecteert dat je dan veilig bent. Met mannen heb ik dat gevoel niet :upside_down_face:

21 likes

Je hebt de touwtjes in handen bij de ontwikkeling van een nieuw concept ‘Hotel from Hell’.

Welke keuzes maak je?

• Themakamers op basis van huurmoordenaars
  • Themakamers op basis van ongedierte
  • Themakamers op basis van woorden die echt niet meer kunnen omdat ze kwetsen(inclusief Live Love ______-achtige bordjes)

0 stemmers

De badkamer ____

• Is volledig doorzichtig en dus andere hotelgasten kunnen meegenieten mits je niet binnen 5 minuten klaar bent (dan klaart de rook op)
  • Bevatten doorzichtige pijpen waar alles t/m het riool te volgen is
  • Is in het donker -natuurstijl - inclusief dieren (vleermuizen, bepaalde insecten) en aarde

0 stemmers

Om de kamer te openen/ veilig af te sluiten moet je

• Een wiskundesom (2e jaar van middelbare school) kunnen oplossen
  • Een stukje van 5 seconden choreografie foutloos nadoen (nadat je het voorbeeld hebt gezien op een scherm)
  • Moet je 3 woorden goed hebben met galgje

0 stemmers

Roomservice

• Alles deels gemaakt van eetbare insecten (ziet er wel uit als normaal eten)
  • Allerlei warme hapjes die net koud zijn geworden (beetje Maccie die bezorgd is effect)
  • Alles is half verbrand, je moet het zwarte er zelf tussenuit halen

0 stemmers

Tijdens een luxe etentje beneden treedt er iemand op.

• Sieneke on steroids,
  • Dronken Lana del Rey
  • Urker Mannenkoor zingt 3 uur achter elkaar Europapa

0 stemmers

3 likes
  • Één keer keihard je grote teen stoten
  • Een uur lang jeuk en niets mogen doen om de jeuk te verminderen

0 stemmers

1 like

Ik ben een keer van bovenaan de trap uitgegleden naar beneden en kwam tot stilstand met m’n grote teen tegen een tafelpoot aan :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: de teen heeft daarna alle kleuren van de regenboog gehad

1 like

Wat kies je?

• 10% meer loon ontvangen
  • Iemand van je werk laten ontslaan zonder dat die persoon erachter komt dat jij die beslissing hebt gemaakt

0 stemmers

• Je kan alles eten wat je wil en komt niet aan
  • Iemand kookt elke dag een gezonde maaltijd voor je
  • Je krijgt gratis een personal trainer

0 stemmers

1 like
  • Je mag alleen nog kleding van Gerry Weber /kopendragen
  • Je mag je kleding alleen nog online bestellen/dragen via Shein/AliExpress/Temu

0 stemmers

2 likes

Mijn droom :heart_eyes:

3 likes